Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ja klart det!

Jeg ser at mange har hatt problemer med denne skjermen. Er vel det som har holdt meg litt igjen :p

 

Var nok i stor grad første batchen med skjermer som hadde de værste problemenne. Om du kjøper en ny idag vil du nok få en skjerm der disse barnesykdommene ikke er så hyppige lenger.

Shit, komplett ble akkurat utsolgt :O

Hvordan er Acer sin IPS 144hz i forhold til denne?

Lenke til kommentar

 

Noen som har skaffa win10 som har SWIFT? Opplever blurry tekst på enkelte programmer, sånn som spotify, msi afterburner og andre apps som ikke er med windows. Firefox og windows vinduer har jeg ikke dette problemet, og det var ikke sånn i windows 8.

Bruker scaling 125% fordi teksten er altfor små med 100%. Flere som opplever det samme?

 

jeg tipper det bare er noen mnd siden du kjøpte skjermen?

 

til alle som sliter med blurr/fuzz på skjermen: 

https://rog.asus.com/forum/showthread.php?50168-Problem-with-my-new-ASUS-ROG-Swift-PG278Q-Blurry-text-and-bad-quality-overall

 

 

skjedde med meg her om dagen også.

det er tydeligvis et problem fra asus sin side... er bare å reklamere og sende inn produktet med en gang.

 

Den ble kjøpt på release faktiskt. Jeg opplever det problemet kun i windows 10 med 125% scaling, 100% er det greit men da blir det for små tekst. Det er kun enkelte programmer som er blurry, og de som er det fikser man ved å slå av DP scaling. Hadde ikke problemet på win8, så jeg tror det er bare en software bug som gjør det, men merkelig at ingen andre her merker det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...