Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

 

Swift

Nizzen 4 stk = 1 med feil

Baggie 1 stk = 1 med feil

Gabri3l 1 stk = 1 med feil

= 50 % prosent med feil

 

Teller du skjermen nå? Hvorfor sender ikke du og Gabri3l skjermene deres tilbake? I den tabellen burde det være en skjerm mer per bruker enn kolonnen med feil?

 

Uansett... Knutgrus 1 stk. 0 feil.

 

Teller skjermer? Vel tenkte jeg skulle være litt morsom, men det slo kanskje feil.

Av en eller annen grunn er ikke smileys tilgjengelig, ei heller i full editor

 

Min gikk til RMA, fikk ikke ny skjerm men kroner tilbake fordi det var en demo skjerm.

Jeg kjøpte Acer istedenfor ny Swift, Gabriel sin er etter det han opplyser på verksted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det var uklart av meg. Men når jeg sier min er på "verksted" så mente jeg returnert til komplett. Jeg antok at de kanskje fyrer den opp på verkstedet for å bekrefte feilene er der. Men det stemmer kanskje ikke helt om det er en "recall" på de tidligste eksemplarene.

Lenke til kommentar

 

 

 

Christian 1 skjerm - 0 feil ;)

Christian 1 pc - 100 feil  :rofl:

 

Sier fyren som har hw problem ved høy cpu bruk i idle? Som iflg M$ er hw problem?

 

 

Det var en spøk (med litt fakta)  :xmas:

Har nytt hovedkort på vei, så da håper jeg det fikser biffen.

 

Får håpe det, Cpu`en din overklokker jo godt også ^^

 

Var degradert Cache som var mitt problem, senket den med 2 på multi og maskinen er stabil igjen ;)

Lenke til kommentar

Noen som har skaffa win10 som har SWIFT? Opplever blurry tekst på enkelte programmer, sånn som spotify, msi afterburner og andre apps som ikke er med windows. Firefox og windows vinduer har jeg ikke dette problemet, og det var ikke sånn i windows 8.

Bruker scaling 125% fordi teksten er altfor små med 100%. Flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Dette skjer på alle skjermer om man bruker skalering. Du får enten ha det på 100% eller 200% hvis du ikke vil at det skal være blurry. Det går også ann å skru av skalering for enkeltprogrammer ved å høyreklikke på ikonet, gå inn i kompabilitet og deretter skru av DPI skalering. Personlig bruker jeg 125% i windows, og har deretter skrudd av skalering i programmer som spotify osv. 

Endret av GunnarGul
Lenke til kommentar

Dette skjer på alle skjermer om man bruker skalering. Du får enten ha det på 100% eller 200% hvis du ikke vil at det skal være blurry. Det går også ann å skru av skalering for enkeltprogrammer ved å høyreklikke på ikonet, gå inn i kompabilitet og deretter skru av DPI skalering. Personlig bruker jeg 125% i windows, og har deretter skrudd av skalering i programmer som spotify osv. 

Takk, visste ikke at det var mulig å skru av DPI skalering på hvert av programmene. Nå ble bildet bra igjen! :)

Lenke til kommentar

Noen som har skaffa win10 som har SWIFT? Opplever blurry tekst på enkelte programmer, sånn som spotify, msi afterburner og andre apps som ikke er med windows. Firefox og windows vinduer har jeg ikke dette problemet, og det var ikke sånn i windows 8.

Bruker scaling 125% fordi teksten er altfor små med 100%. Flere som opplever det samme?

 

jeg tipper det bare er noen mnd siden du kjøpte skjermen?

 

til alle som sliter med blurr/fuzz på skjermen: 

https://rog.asus.com/forum/showthread.php?50168-Problem-with-my-new-ASUS-ROG-Swift-PG278Q-Blurry-text-and-bad-quality-overall

 

 

skjedde med meg her om dagen også.

det er tydeligvis et problem fra asus sin side... er bare å reklamere og sende inn produktet med en gang.

Endret av Mashux
Lenke til kommentar

 

 

Jeg trenger en rask overbevisning på

Om jeg skal oppgradere til denne skjermen fra min benq xl2411t.

Gjerne for og mot argumenter. Bestiller idag om dere overbeviser meg :):)

1440p og g-sync ;)

Du trenger 980Ti/970 sli for å drive den ordentlig da.

Ja klart det!

Jeg ser at mange har hatt problemer med denne skjermen. Er vel det som har holdt meg litt igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...