kalleklovn12 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg vet. Er bare så utrolig usikker Er bildekvaliteten like god som Catleap, Qnix osv? Bedre kanskje. Isåfall kjører jeg på. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg vet. Er bare så utrolig usikker Er bildekvaliteten like god som Catleap, Qnix osv? Bedre kanskje. Isåfall kjører jeg på. Returrett og 45 dagers åpent kjøpe (noen plasser) FTW Det er det mange som glemmer gitt! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ja. Ellers venter jeg til du har fått dine og sier hvor god den er Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ja. Ellers venter jeg til du har fått dine og sier hvor god den er nå må du ro deg ned! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Mange her inne som har bestilt denne skjermen? Vurderer og slenge inn en bestilling selv, men 7k er jo en ganske så stiv pris for en pc skjerm ;S Sitter nå på en 5 år gammel BenQ G2412HD (60hz i 1920 x 1080 ) skjerm, og vil gjerne ha noe bedre da jeg nettopp har bestilt meg en ny pc. Føler ikke jeg får utnyttet den nye pc'n fult ut med denne gamle skjermen her. Så vil da gjerne ha noe bedre, og vel denne her ser jo super ut til gaming og alt som følger med Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Er det bare meg eller har Komplett endret fra 27. Juli til 21? Det går i så fall i riktig retning Ut ifra en kar på kundeservicechatten så tar det sirkus 10 dager fra bestilling til den blir sendt. Det høres dog litt merkelig ut. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg sitter på en 1440p ips skjem med 100hz. Er det noen vits å oppgradere til denne skjermen med unntak av g-sync? 7 lapper er jo en del... Ville tro at du I så fall har det som meg. Bra oppløsning og gode farger....problemer dukker først opp I spill hvor du får etterslep og treg inputlag. Om det er grunn til å oppgradere er jo helt subjektivt ut I fra behov, smak og lommebok, men for min del er det ikke tvil I annet enn lommeboka.....jeg skal ha denne eller tilsvarende Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Blir nok en her også. Hvis skjermen er bra nok for f.eks 5 år så er ikke prisen gal. Del det ut på antall dager så kan man forsvare prisen. Jeg bruker gjerne 3-4k på Gpu og rundt 2,5-3,5k på plattform hvert 2. til 3. år uten å tenke så mye på det. Dermed vil 7k på skjerm være Ok så lenge teknologien ikke er søppel om kort tid. Historisk har utvikling på monitor vært treig, så vi kan gamble på at denne fint kan bli stående på pulten i mange år. Endret 10. juli 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Søppel er nå er ting, men 120+mz og den oppløsningen har man nå uansett selv om det finnes 8k i butikken. Det blir aldri et dårlig kjøp. Du kan jo se på skjermene som har stått på pulten de forrige 5 årene selv om det finnes bedre i butikken^^ Lenke til kommentar
Horge Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Du kan jo se på skjermene som har stått på pulten de forrige 5 årene selv om det finnes bedre i butikken^^ Ja, skjerm er noe som kan ha lang levetid. På pulten min står det fem skjermer, og de to eldste er av typen Dell 2001FP, kjøpt vinteren 2003/2004 - de er altså over 10 år gamle. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Gleder meg til review kommer fra TFTCentral TFTCentral @TFTCentral · 2h confirmed the Asus ROG Swift PG278Q is PWM free at all brightness settings. Flicker free backlights rule! 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Tok selv og la inn en bestilling på denne skjermen nå hos cdon for totalt 7019,- med frakt ifølge prisguiden var den forventet på lager om 4 dager hvis det skulle stemme og være riktig https://prisguiden.no/produkt/asus-rog-swift-pg278q-200482 Ser uansett frem til en ny og mye bedre skjerm Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Arghhh! Jeg er så sinnsykt fristet til å kaste meg over denne her, klarer bare ikke å riste følelsen av at den er overpriset. Noen som har noen peiling på om det er aktuelle alternativ I pipelinen ett eller annet sted? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Arghhh! Jeg er så sinnsykt fristet til å kaste meg over denne her, klarer bare ikke å riste følelsen av at den er overpriset. Noen som har noen peiling på om det er aktuelle alternativ I pipelinen ett eller annet sted?Det finnes jo 24" g-sync til ca 4000kr med 1080p. Eller gå for swift med 1440p og g-sync. Alternativ til swift blir vel kanskje neste år Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Ja det var vel det jeg trodde.....ikke aktuelt å gå tilbake til 24'' det er iallefall helt sikkert. Asus har med andre ord gjort et kjempetrekk og satt seg I en god posisjon for å prise seg slik de selv vil uten konkurranse. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Folk kjøper jo lett skjermkort til 6-7 tusen, så hvorfor ikkje en skjerm? 10-15k på tv er heller ikkje uvanlig. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Skal man ha denne skjermen og nytte den til fult potensiale, altså 2560x1440 med 120fps +++ på f.eks BF4, så er vel minstekrav 2stk 780 ? Et 780ti, eller titan black er jo ikke godt nok. Må isåfall vente til Titan 2 kommer sennere i år hvis et single gpu skal være godt nok for skjermen. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg har rimelig heftig fps på min 1440p 100hz skjerm med 2*780ti ihvertfall . Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 2x290 holder Eller 2x780. Man må ikkje bruke g-sync. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Ser ut som TFTCentral sin anmeldelse blir klar allerede i morgen, gleder meg til den. 2x290 holder Eller 2x780. Man må ikkje bruke g-sync. Hvorfor skulle man ikke bruke G-Sync? Det er jo fordelaktig uansett FPS? Om du ikke vil kjøre ULMB (Ultra-Low-Motion-Blur) som krever deaktivering av G-Sync da. Men da skal man jo helst ligge på stabile 100 FPS+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå