Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre PS4 lvl 24-ish som er med på weekly heroic? Det blir vel lvl 22-versjonen, så om du er 22 spiller det ingen enorm rolle, men lik lvl pleier å være en fordel.

 

Edit: No? Ok, da slenger jeg meg ned med en bok i stedet. Måtte morgendagen bringe en Strange Coin eller 5.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Skal det være greit å soloe feks level 28 nightfall med den sniperen? Er forøvrig level 26...

Jeg er lvl 27, og kom meg veldig lett igjennom ukens nightfall frem til bossen. Sto litt på avstand og brukte god tid på å snipe alle i stedet for å ta noen sjanser. Selve bossen skal heller ikke være noe problem tror jeg, så lenge man gjemmer seg under plattformen. Jeg kom meg aldri ditt på mine tre forsøk da jeg alltid klarte å dø på helt tullete og unødvendige måter som å falle ut av kartet. Men jeg kan i det minste bekrefte at prossessen for å komme seg til det siste stadiet tok ti minutter og er mulig uten å i det hele tatt være i noen faresone. Spørsmålet er om det ikke kan bli litt mer stressende og tidkrevende for deg siden du er 26, men det skader ikke å prøve. Husk at alle tre damage-varientene gjelder denne uken, så man vil både gjøre mye mer skade og ta mer skade enn det man er vant med.

 

 

æsj da mangler 9 strange coins for icebreaker, må gjøre heroic strike lvl 28 men er jo bare lvl 26

Det skal gå fint så lenge du har med deg noen som er i 27 eller 28.

Endret av August.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Er lvl 20 nå, gjort alle storyene på planetene. Hva gjør jeg nå lol? Må tydeligvis få bedre gear for å gå opp i lvl?

Nå gjør du alt 100 ganger til, strikes osv. Ta med så mye helium, grønne dingsene, spinmetal og relic du finner. Og få shards til å oppgradere legemdary armor

Lenke til kommentar

 

Skal det være greit å soloe feks level 28 nightfall med den sniperen? Er forøvrig level 26...

Jeg er lvl 27, og kom meg veldig lett igjennom ukens nightfall frem til bossen. Sto litt på avstand og brukte god tid på å snipe alle i stedet for å ta noen sjanser. Selve bossen skal heller ikke være noe problem tror jeg, så lenge man gjemmer seg under plattformen. Jeg kom meg aldri ditt på mine tre forsøk da jeg alltid klarte å dø på helt tullete og unødvendige måter som å falle ut av kartet. Men jeg kan i det minste bekrefte at prossessen for å komme seg til det siste stadiet tok ti minutter og er mulig uten å i det hele tatt være i noen faresone. Spørsmålet er om det ikke kan bli litt mer stressende og tidkrevende for deg siden du er 26, men det skader ikke å prøve. Husk at alle tre damage-varientene gjelder denne uken, så man vil både gjøre mye mer skade og ta mer skade enn det man er vant med.

 

 

æsj da mangler 9 strange coins for icebreaker, må gjøre heroic strike lvl 28 men er jo bare lvl 26

Det skal gå fint så lenge du har med deg noen som er i 27 eller 28.

 

 

Prøvde meg nå. Kom ganske langt, men blir 1 shotta av en del creep. Så må nok ha med meg en til. Hvis noen er med så bare å adde meg: Alltid_ på PSN.

Lenke til kommentar

Noen som joiner weekly heroic (28) er lvl 26 snart 27 så trenger egentlig et par stykker som vet hva de gjør og som kan booste meg igjennom, mangler 9 coins for icebreaker, så skal jeg gjengi tjenesten, feks booste deres alts eller hva enn det måtte være, er hjemme idag kl 19 om noen vil ta denne utfordringen.

Lenke til kommentar

Noen som har fått denne feilmeldingen når man skal starte Destiny (PS4). Kommer rett etter Bungie logoen og når man må trykke X.

 

"Use of user-generated media is not allowed for your account"

 

Trykker ok på den, da kommer denne:

 

"Use of this application's chat and messaging features in not allowed for your account"

 

Så er eneste alternativet å trykke ok igjen og da står den bare å prøver å logge inn uten at det skjer noe mer.

Lenke til kommentar

Noen som joiner weekly heroic (28) er lvl 26 snart 27 så trenger egentlig et par stykker som vet hva de gjør og som kan booste meg igjennom, mangler 9 coins for icebreaker, så skal jeg gjengi tjenesten, feks booste deres alts eller hva enn det måtte være, er hjemme idag kl 19 om noen vil ta denne utfordringen.

Playstation 4?
Lenke til kommentar

Fuck it, jeg er dritlei av "er det noen som...".

JEG kjører en weekly heroic lvl 22+ strike på PS4. PSN navn: tofagerl. Add meg, så inviterer jeg deg til fireteam. Jeg sier fra i tråden når det er fullt, så kan noen andre MED GLEDE kjøre på andre levler eller plattformer.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...