Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke Mythoclast nerfet med 36% dmg eller no i sist patch da? Er ikke så imba lengre eller?

I morgen vil det komme en patch som dytter den tilbake til sin gamle glans i PvE.

 

Apropo: Fra og med i morgen vil det ikke lengere være de som står lengst bak som teleporteres i Atheon-fasen, men et helt tilfeldig utvalg fra gruppen. Det er altså ikke noe rom for strategi og planlegging lengere, Bungie liker visst ikke det.

Lenke til kommentar

Ja, tipper og neste patch blir å fikse det å dytte han utfor. Forsøkt en gang selv uten hell, men en annen Warlock i teamet klarte det på 2 minutt.

 

Edit: Leste denne nå ja:

 

  • We’ve added “baby bumpers” to areas where players could knock Atheon out of the environment.
Endret av PerAndre123
Lenke til kommentar

Endelig har Xur Suros Regime igjen. Mangla noen få Strange Coins forrige gang. Prøvde våpenet i pvp og det eide.

Etter min mening burde du ligge unna focused fire oppgraderingen om du vil ha et godt våpen til pvp. Angrer litt på at jeg oppgraderte min når pvp er det eneste stedet jeg har bruk for den. Vurderer faktisk å kjøpe en til for å komme unna focused fire.

Lenke til kommentar

 

Dette spillet er døende.. Så fort Battlefield, COD og Halo kommer så er det nok mange som aldri ser seg tilbake.

Føler spillet bare blir mer og mer levende jeg men :)

Levla nettopp 30 og nå mangler jeg bare å levle opp vex'en osv så er jeg klar for expansion :)

Samme her, Loot jaget i Destiny er ekstremt vanedannende og frem mot jul kommer det to DLC med nytt innhold i. Både Battlefield og COD er same shit, different wrapping.. Kanskje Battlefield 8 og COD MW 11 blir nyskapende men ut i fra det jeg har sett av BF: Hardline og COD Advanced Warfare tenker jeg bare "Meh".. Hardline ser mer ut som Payday, men med kjøretøy. Ikke akkurat nyskapende, men det er i utgangspunktet ikke Destiny heller når det er sagt.

Lenke til kommentar

 

 

Dette spillet er døende.. Så fort Battlefield, COD og Halo kommer så er det nok mange som aldri ser seg tilbake.

Føler spillet bare blir mer og mer levende jeg men :)

Levla nettopp 30 og nå mangler jeg bare å levle opp vex'en osv så er jeg klar for expansion :)

Samme her, Loot jaget i Destiny er ekstremt vanedannende og frem mot jul kommer det to DLC med nytt innhold i. Både Battlefield og COD er same shit, different wrapping.. Kanskje Battlefield 8 og COD MW 11 blir nyskapende men ut i fra det jeg har sett av BF: Hardline og COD Advanced Warfare tenker jeg bare "Meh".. Hardline ser mer ut som Payday, men med kjøretøy. Ikke akkurat nyskapende, men det er i utgangspunktet ikke Destiny heller når det er sagt.

Edit: COD Advanced Warfare ser ut som Titanfall uten Mechs, men med Exo suits som nesten gir samme effekt :p

Lenke til kommentar

Bare sjekk statistikken på aktivitetsnivå til Destiny du.
Allikevel et mye bedre spill :) Å folk som mener at spillet/spillene er det samme følger virkelig ikke med.
Det er faktisk så mange forandringer at folk klager på at det er FOR mye forandringer.Folk vil ha det samme gamle "shite" faktisk. Halo 3 var en suksess, og de resterende Halo spillene var ikke det, fordi Halo forandret for mye på spillingen. Samme med COD på en måte, bare at spillene blir enda kjøpt av millioner av fans.
Folk er dobbelt moralske til de grader. Man klager på at det er det samme, men så klager man på forandringene når de kommer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...