Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten PSA: Om du er i level 27 med vanguard/crucible armor, ikke stress med å komme deg til 28 og videre. Spar heller alle shardsene du har frem til du får raid-gear og exotic, da det er utelukkende disse typene som kan nå 30 i light. Hvis jeg ikke tar feil så kreves det 84 shards for å nå lvl 30 med en exotic og tre andre ting fra raidet. Da er det kjipt å ha brukt godt over 50 shards på vanlig legendary for å kunne nå 29 fort.

 

 

Ice breaker er et must å ha for minst 4 mann om du skal leke deg gjennom 1 boss på hard i vog! Kjøpte denne selv på fredag. Nå er jeg jobb, men skal ta vog på hard mandag og normal med min warlock som et lvl 26

Ice breaker eller ikke. VoG hard når man er lvl 26 vil jeg påstå er komplett umulig å gjennomføre, med mindre resten av laget er 29 og 30.

Endret av August.
Lenke til kommentar

Liten PSA: Om du er i level 27 med vanguard/crucible armor, ikke stress med å komme deg til 28 og videre. Spar heller alle shardsene du har frem til du får raid-gear og exotic, da det er utelukkende disse typene som kan nå 30 i light. Hvis jeg ikke tar feil så kreves det 84 shards for å nå lvl 30 med en exotic og tre andre ting fra raidet. Da er det kjipt å ha brukt godt over 50 shards på vanlig legendary for å kunne nå 29 fort.

 

 

Ice breaker er et must å ha for minst 4 mann om du skal leke deg gjennom 1 boss på hard i vog! Kjøpte denne selv på fredag. Nå er jeg jobb, men skal ta vog på hard mandag og normal med min warlock som et lvl 26

Ice breaker eller ikke. VoG hard når man er lvl 26 vil jeg påstå er komplett umulig å gjennomføre, med mindre resten av laget er 29 og 30.

Ja missforstå meg rett... å prøve på hard under lvl 29 er bare å glemme!! Jeg har en hunter klasse på lvl 29 som jeg kjører hard med, og en warlock som er lvl 26 som jeg kan ta normal med....

 

Kom litt dårlig fram i forrige post

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jo du må det hvis du skal ha sjangs i raidet, vi var seks stykk som var 28/29, på Normal, var ikke en walk in the park for å si det sånn, også er det level 28 fiender i Raid

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

joda, men du må komme deg dit, og det er ting man får i løpet av raidet, kister osv.

jeg har tatt siste boss tre ganger nå, siste to fikk jeg ingenting

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...