Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen til deg og :) Hvorfor har du ikke sovet noe da? Jeg sov på dagen i går litt også holdt jeg på å sovne på soffaen i 11 halv tolv tiden på kvelden. Lenge siden jeg har hatt det sånn :) Tok med dyna i soffaen å så på film :) Det var godt. Orket så vidt å reise meg opp for å gå legge meg i senga...Gjør sikkert ikke noe om du sover litt i løpet av dagen. Tenker du at du må få rutiner..Siden du tenker at du må holde deg oppe i hele dag?

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Hei ( :

Vet ikke helt, har ikke så god døgnrytme. Jeg var veldig urolig når jeg skulle legge meg, men så klarte jeg å roe meg ned, men fikk ikke sove likevel.. Så jeg så på tv og har hørt på musikk i natt.

Tenker du at du må få rutiner..Siden du tenker at du må holde deg oppe i hele dag?

Ja, jeg mangler rutiner. Det er sikkert derfor alt ble værre tenker jeg.

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Hei ( :

 

Vet ikke helt, har ikke så god døgnrytme. Jeg var veldig urolig når jeg skulle legge meg, men så klarte jeg å roe meg ned, men fikk ikke sove likevel.. Så jeg så på tv og har hørt på musikk i natt.

 

Slitsomt og ikke få sove og være urolig. Har vært sånn mye jeg og, men prøver å tenke på andre ting og gjøre ting jeg blir rolig og sliten av :)

 

Sovet ekstremt lite opp igjennom, men det begynner å stabilesere seg. Men det krever mye å få til rutiner hvis de ikke er lagt inn en fra tidlig :) Og det tar litt tid. Enten må man godta at det er sånn og slippe taket eller så må man skifte retning. Dagen blir bare så tung når man ikke får sovet og man får ikke gjort så mye heller. Men man kan prøve å gjøre mye fornuftig for det hvis man ikke legger seg og sover da :)

 

Best for meg er å stå opp tidlig selvom det gir meg litt manko på søvn fordi jeg er inni det med å få bedre rutiner selv også. Står jeg opp tidlig blir jeg trøtt på kvelden, som igår kveld. Men det har vært litt for lite søvn i det siste fordi har ikke sovnet før rundt to og sånn. I går var det helt nytt for meg. Så har tenkt til å fortsette med å stå opp tidlig så retter det seg ut helt om ikke altfor lenge selvom det føles som om det har rettet seg ut en del. Er det fortsatt ikke helt godt nok :) FOrdi jeg ønsker å være veldig opplagt på morgenen. Er ganske bra nå men hadde vært enda bedre om jeg var litt mindre trøtt :) Så drikker jeg kaffe nå før frokost for å våkne litt mer og jeg vil egentlig starte frokost før kaffe ;) Fordi det er litt mer sunt. Men det er ikke så farlig enda, først det med søvn :) Før drakk jeg kaffe langt ut på kvelden kunne sitte med kaffe klokka elleve på kvelden liksom. Nå har jeg ikke drukket kaffet etter klokka seks på kanskje et år.Og det er bra :) I såfall skjer det svært sjelden at jeg gjør det. Og det hjelper.

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt problemer med å sove, helt siden jeg var liten. Har virkelig behov for rutiner, så det er målet nå :) Jeg er helt ubrukelig uten søvn, så i dag skal jeg ikke gjøre så mye.

 

Alt gir mening nå, alt som har hendt før :(

Fint med mål:)

 

Drømmemannen min fortalte meg en fin historie. En far og en sønn hadde en hel åker de skulle pløye.. Også sønnen skulle hjelpe faren med dette, men så på åkeren og sa at det ville han ikke klare. Da sa faren til han at han skulle dele åkeren i ti dele og ta en del av gangen. Og det er det jeg prøver å gjøre. Fordi egentlig så er det en hel masse man vil gjøre og forandre på når ting har skjært seg tidligere. Og da er det lurt å putte det hele i små biter. Og ta en liten del av gangen.SÅ man ikke må svelge over for mye av.Ikke for høye mål feks. Og klare alt på engang. Så lenge du påstår du er ubrukelig nå så kanskje best å sove litt litt mer enn ikke noe i det hele tatt om du får det til. Still klokka på 12 feks. og prøve å sove nå. Også er det noe du gjerne ville ha gjort i dag. så prøve å gjøre det selvom du er trøtt? :) Jeg har sånn bok jeg skriver ting jeg må få gjort :) den har usynlig skrift nå, men jeg er på god vei til å begynne å skrive i den fordi det blir mye oppe i hodet man skal huske på å få gjort i løpet av en dag :) Også lærte jeg at man kan sette noen mål i løpet av uka som man vil fullføre. Skrive det ned og om man ikke klarer alt så prøver man på nytt og på nytt til man har fått det til :) Døgnrytmen snur seg ikke på en to tre, men mens man ordner med døgnrytmen kan man sette andre ting på plass i mens. Litt etter litt. Jeg har ikke så mange mål i dag :) Noen. Mens resten går litt mer av seg selv fordi jeg har fått inn noen rutiner, selvom de ikke er helt perfekte så er de der :) ikke etter klokka liksom.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke sove nå.. jeg må ringe noen. Etter det så sovner jeg sikker litt. I dag så vil jeg bare være hjemme, og gå en tur tror jeg :) Hva har du tenkt?

 

Er ofte veldig flink til å gjøre for mye på en gang.. og forventningene er for store. Men det er bedre nå enn før : )

Jeg har tenkt til å trene også må jeg gå tur. Også må jeg fylle ut et skjema . Også driver jeg å sorterer papirer og det er egentlig veldig morro å få ryddet i det. Fordi jeg har mer som må ordnes med der når det kommer til papir arbeid. Nå blir det snart grønnsaksjuice fordi jeg lagde ekstra mye i går til frokos. Også blir det å synge litt senere i dag :) Også må jeg gjøre en ting til av en del jeg skulle ha gjort. Så skal jeg sette på vaskemaskinen for den er full nå å henge opp det. Også danser jeg nok i kveld. Og støvsuger og rydder litt sikkert. Også går jeg sikkert inn på NKS og titter litt der for å ta opp historie til generell studikompetanse :) Også prøver jeg å spise litt innimellom. Og varmer opp rester fra i går til middag så det blir litt tidligere middag på meg enn det pleier :) Også snakker jeg innimellom med drømmemannen min i løpet av dagen også leker jeg litt med dyra ;) Også ser jeg sikkert på en film før jeg legger meg å spiser is med sjokoladesaus og potetgull :/ Og drikker te. hehe :) Har gått inn fire cm men jeg strever virkelig med å gå ned. Så må blir litt mer streng. Fordi de fire centimenteren tror jeg går ut igjen i løpet av dagen, men blir sterkere da :) Også må jeg ringe noen også fordi jeg har gitt bort noe som må hentes :) Håper jeg får gjort litt mer enn det jeg har skrevet nå da :) Fordi jeg må sy og male noen skap også :) Også må jeg få tegnet litt har ikke tengnet på en måned nå tror jeg. Men jo mer opplagt jo mer aktiv ;)

 

http://youtu.be/GIUlh8qweAc

 

Håper du får en fin dag og får sovet litt også :)

 

Men jeg har i hvertfall mange timer på meg nå idag til å få gjort en del og blir nok trøtt til kvelden litt tidligere enn i går t.o.m :) Takk GUD :)

 

Da var jeg snart klar til å dra å trene Fått satt på vaskemskinen og drukket grønnsaksjuice også :) Men tiden flyr jammen fort på nettet ;) Snart drukket en liter med vann og ;) Blir ekstra våken av det og:)

 

Må høre på musikk jeg og :)

 

http://youtu.be/kHue-HaXXzg

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

den sangen er fin :wee:

 

Sjokoladasaus, is og potetgull, bra kombinasjon haha Jeg har faktisk ikke hatt noe lyst på noe slikt på lenge. Det er litt merkelig. Jeg spiser mye grønnsaker : )

 

Jeg skal legge meg litt nå, 2-3 timer.

 

Takk, jeg kommer til å være utmattet i hele dag sikkert.. Håper du får en fin dag ( :

Endret av SingingMySong
  • Liker 1
Lenke til kommentar

den sangen er fin :wee:

 

Sjokoladasaus, is og potetgull, bra kombinasjon haha Jeg har faktisk ikke hatt noe lyst på noe slikt på lenge. Det er litt merkelig. Jeg spiser mye grønnsaker : )

 

Jeg skal legge meg litt nå, 2-3 timer.

 

Takk, jeg kommer til å være utmattet i hele dag sikkert.. Håper du får en fin dag ( :

Tenkte du likte den og :)

 

Jeghar gått opp en kilo pluss den ene kiloen jeg gikk ned hehe :) mye grønnsaker her og. Ble grønnsakswok med nudler vårruller og løkringer her i går til middag ;) Men må skjerpe meg med kaffe og potetgull og is og det var sjokolade og smash og :D Er mer igjen, og det er det som gjør det litt vanskelig :) Var så sukker syk på søndagen og da bakte jeg eplekake for hadde ikke noe godt :) Bestemte meg for i går o vente til helga med å kose meg med is og sånn men røk ut på kvelden. Har vært og trent nå da :) Blir mer trening også får jeg se om jeg lar være å spise masse usunt i dag. Men det er sunt å kose seg litt med is og sånn også bare ikke hver dag :) Må være litt mer bestemt og viljesterk, for vil jo bli slank og det blir jeg ikke om jeg fortsetter sånn som nå om dagene ;)

 

Og takk :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

God morgen :)

 

Ble is i går og, men istedet for potetgull spiste jeg en gulrot med dip :)

 

Håper du fikk sovet ut og er mer opplagt i dag enn i går:)

 

Jeg leste litt om studieteknikk til historie på senga :) Var interessant egentlig.Og gleder meg til å begynne å lære. Må ta det på egen hånd.fordi det er fullt på skolene. Og jeg var litt seint ute. Tar man historie blir man bedre i norsk og stod det.Men om jeg går inn på nks får jeg 24 timer gratis nettstudie i et fag pluss at jeg har noen bøker fra før av også kan man vinne gratis nks kurs :)

 

Er støl i dag, men blir trening i dag og, men noe annet enn i går :) Og i dag har jeg sagt at jeg ikke får lov til å spise is :) Får ikke lov til å tenke på is boksen i fryseren før på en måned, plussnull potetgull ogsjokolade også på en hel måned. 12/10 får jeg lov til å spise hva jeg vil :) Men kun den dagen. Må være ekstra streng nå. Militærdispiplin fra nå av :fun:

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...