Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Det skal bli spennende å se om jeg får ringt saksbehandler i NAV i morgen, og få sagt at det møtet vi hadde forrige mandag egentlig bare var svada, og at arbeidspraksis nå er en svært dum ide. Jeg kommer rett og slett ikke til å møte opp. Jeg unngår jo også legen min.

Lenke til kommentar

 

Hei ( :

 

Du går sikkert raskt ned når kostholdet blir litt bedre, siden du trener så mye : ) Har du startet med den dietten?

 

Kostholdet mitt og vekten er ikke problemet her, men rutinene mine er så dårlige, jeg har vært helt utslitt i denne uken, det er sinnsykt! frustrerende, og jeg aner ikke hva det er. Jeg skal hvile et par dager til og se, hvis ikke ringer jeg legen.

 

 

Hei :)

 

Det er ikke så lett med dietter, men spiser sunnere nå om dagene egentlig:)

 

dårlige rutiner kan fort føre til stress og at man blir raskere sliten også. Håper du har kommet deg også får orden på det med rutiner om du ønsker det.

 

"- It is easy to love perfection. The difficulty consists in loving the human with his good and bad. We mostly know as much as we love. Only loving God but not its creatures, you can never really know, neither really love."

 

Skal se på film nå :)

 

http://youtu.be/m2oJNGi2vQs

 

Mistet lysten på potetgull nå <3

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at TLLM ikke er her er nok fordi han har en downperiode, muligens utløst av dette:

 

Fuck you.

Ja, fuck you.

Han tar ting til seg, og tolker det gjerne som vondt ment. Uheldig når du allerede sliter med deg selv og har slitt lenge.

 

 

 

Med vennlig hilsen,

 

Privatdetektiv AdNauseam

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...