Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt er så tungt. Folk sier at en må tenke anderledes, få bedre rutiner, trene og slik, at ting blir bedre og slik. Men det føles ut som om ting ikke blir bedre, og dagene er ekstremt tunge, det er bare slike det er. Livet er ekstremt vanskelig og tøft for tiden, jeg kan forsøke å overbevise meg selv om noe annet, late som, og spille som om jeg er glad, men det hjelper ikke. Jeg må bli godtatt og bli forstått på det nivået jeg er, både av meg selv og andre, jeg trenger mye ro og noen avlastende opplevelser. Haddet vært greit å hatt noen å snakke med også, men jeg klarer ikke å snakke, det er for mye surr, vet ikke hvor jeg skal begynne eller hvordan jeg skal få forklart det. Jeg forventer også alltid å få kritikk og bare få beskjed om å ta meg sammen. Det eneste som hjelper nå er å puste, bare konsentrere meg om pusten, og ikke tenke.

 

Endret av Natalie93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er litt sur om dagen:/ Fått unna det værste. Vet ikke hvor jeg skal begynne for at dagen kanskje blir litt bedre. Når den først har startet med bitterhet. Prøvde å gjøre litt for det, men det bare dukker opp på ny igjen. Og da kommer det selvfølgelig flere tanker som lager krøll rundt det igjen og alt blir verre enn det det egentlig er. Er sur nå. Og blir sur for ting uten grunn. Også blir det til at jeg er med på den negative sirkelen. Og den blir til slutt en stor knute. Men jeg er ikke alene med å lage den. Og da er det om å komme inn på rett spir med det jeg ikke er alene im med de og. Og det er vanskeligere enn om man var alene med det i stedet. For blir bare mer bry med andre inni nøstet. Lengre tid tar det og. Må kanskje bare tilgi å gå videre? Vri det rundt. Starte på nytt den andre veien. Kaste garnet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

fuuuck jeg skrev masse og så forsvant det .

 

 

Var ikke den autolagringen der så du kunne trykke? Dette hendte med meg en gang, jeg brukte mange minutter på å skrive en historie på et forum og så trykka jeg tilbake med et uhell men det ble autolagra så jeg trengte bare å trykke på det :=

Lenke til kommentar

Autolagringa funker aldri for meg... Så de gangene jeg har mistet det jeg har skrevet har jeg måttet skrevet det på ny, eller bare tenkt "hell no!". Når du har skrevet et par A4-sider og det forsvinner så frister det lite å skrive alt på nytt ass! Skal liksom huske alt også...

 

 

fuuuck jeg skrev masse og så forsvant det .

Lurer på hva du skrev. Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...