Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ikke være det at du former deg til omgivelsene og ikke gjør det som gjør deg glad da? At du føler du må endre deg fordi det er noe feil, måtte det være i skolesammenheng, syn på livet, fornuft, venner/sosialt osv. osv. At du ikke føler du kan være det som du i hodet "forventer" som "godkjent"?

 

Vet ikke jeg, jeg forsøker.. men så blir jeg utslitt.

 

det er sikkert mye med det ja, tror det skjer uten at jeg merker det noen ganger. Jeg må slutte å bry meg så mye ( :

 

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Hun er da ikke seriøs. :p Kan ikke være. Men at hun liker oppmerksomheten tviler jeg ikke på.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=YfjTZLxekig

 

Vet ikke jeg, jeg forsøker.. men så blir jeg utslitt.

 

det er sikkert mye med det ja, tror det skjer uten at jeg merker det noen ganger. Jeg må slutte å bry meg så mye ( :

 

Si "fuck it" og ikke tenk over ting. Ta det naturlig, fokuser på det som skjer rundt deg, ikke dra det inn i hodet for analyse. Si det du føler for, og hvis du tryner så tenker du ikke et sekund over det og fortsetter. Tren på det. Trenger ikke å gjøre det for lenge, men bare slik at du får utfordret deg litt. Og etterpå tenker du heller ikke over det.

 

Dritbra sang btw.

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

90B2ZKt.jpg

Etter bildet over og den tilhørende tråden på imgur har jeg skrevet denne sangen:

Vending Machine

(Verse)
x instrumental x
x instrumental x
i know it's lame but it's true
but all i want to do is get away from the pain
and there ain't no pain killer like you

(Chorus)
Vending machine
Chocolate bars behind bars
Sugar coated sugar pills
Just drop a coin for relief

(Verse)
The machine is dark as I approach
I feel like a cockroach
I get up my traction
Must find satisfaction

(Bridge)
If only momentarily
Shine a light
For sweet things
cannot be unseen

(Verse)
"The light inside is broken but I still work"
That applies to both of us
Depress the buttons to make a selection
Depress yourself to need confection

(Chorus)
Vending machine
Chocolate bars behind bars
Sugar coated sugar pills
Just drop a coin for relief

(Rap)
Jealousy. When I came to you today I noticed at the far edge something missing, it was one of them fizzy drinks, it smells like them every time I go pissing, absent from its spot, some one must have got it, bought it, that's just sick and twisted, I should call a cop and get him arrested. That was my vending machine and my drink, I am humiliated as I go and take a sip from the sink.

(Chorus)
Vending machine
Chocolate bars behind bars
Sugar coated sugar pills
Just drop a coin for relief

(Verse)
"The light inside is broken but I still work"
That applies to both of us
Depress the buttons to make a selection
Depress yourself to need confection

1. :hm:

2. bonbonn.gif

3. :)

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

4 låter, der første låten er på 21 minutter og alle sammen totalt 59 minutter. Wow.

Det er låter som er over 20 minutter som er greia.

 

Den som kun tar spøk for spøk,

og alvor kun alvorlig,

han og hun har faktisk fattet

begge deler dårlig.

Jeg tar alt alvorlig. Ikke bra det heller. Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Si "fuck it" og ikke tenk over ting. Ta det naturlig, fokuser på det som skjer rundt deg, ikke dra det inn i hodet for analyse. Si det du føler for, og hvis du tryner så tenker du ikke et sekund over det og fortsetter. Tren på det. Trenger ikke å gjøre det for lenge, men bare slik at du får utfordret deg litt. Og etterpå tenker du heller ikke over det.

 

Dritbra sang btw.

 

skal forsøke :) jeg greier jo det ganske greit egentlig, når jeg ikke sliter da :hrm:

 

 

Tror ikke du er det. Nettopp fordi du føler det. Jeg føler det ikke, det tyder på at jeg er det - det samme tilsier all erfaring.

Tror ikke du heller er det :) du føler det jo? Er det ikke derfor du sletter poster noen ganger da? "all erfaring" sikkert negativ bias, eller hva det heter..

 

 

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

God morgen :)

 

Veide meg i går, men nå hadde jeg gått opp en kilo igjen :D Så veier akkurat samme som før jeg begynte å trene :) hehe

 

Også ble det is og nei nå er det på tide å stramme inn skikkelig framover om jeg har tenkt til å bli slank :)

 

Begynner nå :)

 

Går og lager grønnsaksaksjuice med grapefrukt :) Den blir både frokost og lunsj. Legger meg altfor seint om dagene også. Så må en time tidligere i seng framover også prøve senere med enda en time tidligere.

 

I dag tror jeg at jeg skal trene litt yoga da :)

 

Null karbo i dag :)

 

Det blir bra ! :)

 

Hei ( :

 

Du går sikkert raskt ned når kostholdet blir litt bedre, siden du trener så mye : ) Har du startet med den dietten?

 

Kostholdet mitt og vekten er ikke problemet her, men rutinene mine er så dårlige, jeg har vært helt utslitt i denne uken, det er sinnsykt! frustrerende, og jeg aner ikke hva det er. Jeg skal hvile et par dager til og se, hvis ikke ringer jeg legen.

 

Endret av SingingMySong
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...