Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Hebbe vet nok neppe.

 

Kjenner du noen som jobber som tv-crew? Eller noen som har et fly med en banner? Luftballong med 99 røde ballonger? Flaskepost som går på land? En onkel i radioen?

 

Faktisk, man kan jo sende melding inn til radioen. Noen som vet hvilken radiokanal tllm lytter på, om han hører på radio i det hele tatt?

 

Tror vi må ha som vane å spør hvilken radiokanal folk digger. :yes: God idé AdNauseam. - I know, I know.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje han synger i motorpsycho og kan sende en hilsen selv:) Jeg så en svart blomst idagogbarevissteatdenkomtilådistraheredagenminidag,ogdethardengjort.

Motorpsycho tribute band? XD

 

Du burde nesten ha tatt bilde, for jeg har aldri sett en svart blomst.

 

Men jeg har derimot sett mange svarte katter som løp over veien.

 

... jeg er fucked! 0.o

Lenke til kommentar

God morgen. Sry hang ikke helt med her i går kveld. Nettopp våknet nesten. skulle egentlig se drømmemannen klokka 8 i dag, men han har ikke vært logget på han heller så. Så jeg skal logge ut av skype. Og blåse i han noen timer.

 

Over til TLLM. Hva om det har skjedd noe alvorlig med han da? :/

Lenke til kommentar

Over til TLLM. Hva om det har skjedd noe alvorlig med han da? :/

Tenkte faktisk tanken selv... :/

 

 

Jfr. trådtittel om å være dritt lei: ja, jeg er dritt lei av alt dette nå! Jobb som aldri tar slutt og press fra alle kanter! Egentlig har jeg ikke tid til å ta ferie disse dager, men det driter jeg langt opp og skal ta høstferie sammen med flere andre.

Jobbe for å kunne stå opp morgenen etter og gjøre det samme om igjen? Leve for å overleve? Bidra til å bygge samfunnet slik at vi kan styrke det hjernedøde livet vi mennesker har skapt, når vi har alt allerede? Hvorfor i helvete er vi her, hvorfor handler alt om fuckings jobb, penger, karriere, utdanning? Det er det som blir printet opp i skallen på deg fra du er liten.

 

Ta ferie du. :)

Lenke til kommentar

Fordi vi aller fleste, i det minste jeg, er oppdratt og utdannet til å ta ansvar og stille opp når det trengs, uavhengig av hvilken personlig situasjon vi er i. De siste månedene har jeg slitt som bare det selv om hadde og har tunge depressive perioder der motivasjonen til å gjøre det meste er veldig lav. Jeg burde egentlig vært sykemeldt og jobbet med meg selv for å bli kvitt disse negative tankene, men pliktoppfyllende som jeg er, så tvinger jeg meg selv til å stå opp hver bidige morgen og heller bruker lørdagene til å late meg på sofaen fra morgen til kveld.

 

Men ja, det er takken vi får for å gi en ekstra innsats når vi selv sliter mest. Så, joda, jeg skal ta meg ferie jeg. Hadde egentlig tenkt meg 2 uker, men får vel holde med kun en og spare resten til ekstra juleferie.

Lenke til kommentar

 

Ingen vet om du er han. Kanskje han har blitt tatt til fange av en på diskusjon.no. Logg deg inn med TLLM kontoen igjen så jeg får se da ? :)

Det går ikke av tekniske årsaker...

 

Hva teknisk årsak? Og hvorfor sa du ikke i fra tidliger da i såfall?

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...