Gå til innhold

Endelig kommer TV-ene med både OLED og 4K

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vente til de slutter med kurvetullet. Vil jo ha tv på veggen.

Ja, veldig lite interessert i en kurvet TV, men bra OLED og 4k kommer, får håpe vi også får fortgang i det mtp monitorer til PC.

AtW

• Liker 2
Skrevet

Vente til de slutter med kurvetullet. Vil jo ha tv på veggen.

Er mulig med Samsung sine kurvede 2014-modeller, så burde ikke være umulig å få til. Dog helt enig i at de bør komme med et flatt alternativ...

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl
Skrevet

ja da er 4k + OLED kommet, da er det bare for meg å vente til det kommer en som er PC skjerm som også har 120hz og er billigere.

Skrevet

Her er det bare å vente til de faller i pris, så skal min gode gamle Sony pensjoneres :)

Å? pensjoneres, og ikke relokeres, som inn på soverommet altså?

:-)

Alt for svær til å ha på soverommet. Dessuten avgir den nå vannvittig med varme, så man hadde blitt kokt der inne :p

Skrevet

Kom med en som er flat, og ikke kurvet. Så blir det nok kjøp snart.

Har ventet lenge på OLED og 4K. Min gamle Samsung 6-serie begynner å dra på årene. Er vel 4-5 år nå..

• Liker 2
Skrevet

Verdens største 77-tommer? Er ikke det ganske negativt med tanke på ramme etc?

Er nok satt som verdens største 77-tommer fordi den er kurvet (og da antagelig den eneste foreløpig). Hadde man da rettet den ut ville den jo vært mer enn 77-tommer ;)

Skrevet

Selv 30 lakser er for mye for dette. Bør snike seg ned et sted fra kr 6000,- til kr 15000,- før folk virkelig får øynene opp, tror nå jeg. Men, selvfølgelig er det alltids noen som tjener bedre enn andre her i landet.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke påstå at jeg er så videre hypp på disse kurvede fasongene. (Snakker da om TV selvfølgelig) Plasma'n i stua får gjøre jobben en god stund til ser det ut som.

• Liker 1
Skrevet

Går ikke tilbake til lcd nå som jeg har 55" oled tvn... for en kontrast og sortnivå helt herlig ... proff kalibreres neste måned da blir det knall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...