Gå til innhold

Google viste frem Android L

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt skeptisk til forventningene om raskere apps. Såvidt jeg har fått med meg, så vil ART kompilere ned til maskinkode ved installasjon, mens Dalvik gjør det "Just-In-Time" - dvs at den f.eks. kompilerer de enkelte funksjonene ned til maskinkode første gangen de kalles. Det er klart at man derfor vil se en kortere "oppstartstid" med ART, men jeg tror ikke man bør forvente å få f.eks. dobbelt framerate i spill.

Men bortsett fra det... spennende saker.

• Liker 3
Skrevet

Kommer dette med en ny google-telefon? Fikk nettopp ødelagt min Nexus 5 og lurer på om jeg bør kjøpe en ny eller vente på en ny modell.

Skrevet

Synes noe av dette lignet veldig på HTC Sense. Spesielt Gmail-appen, den lignet veldig på bla. meldingsappen i HTC Sense. Ikke noe galt med dette, bare verdt å få med seg :p

Likte det nye designet!

Skrevet

"Nå får også Android varslinger på toppen av skjermen, på nesten samme måte som Apples iOS har hatt en stund."

Har jeg da hatt på mine Samsung-telefoner i godt over ett år, og det MED multitasking, i forhold til iOS ;-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg håper virkelig det ikke kommer 5000 nye APIer, for det ville ingen klare å få oversikt over. 5000 nye API-calls, altså klasser, derimot - DET hadde vært mer naturlig, selv om dette faktisk er 15 % flere enn det er totalt i Java 8.0, så jeg tviler ærlig talt på at det heller kan være riktig.

Metoder er nok det de mener.

Endret av Shruggie
  • Liker 4
Skrevet

Så digg dette ville vært om man kunne utnytte disse API-ene, men dessverre vil man kun få bruke appene på de absolutt nyeste mobilene... Virkelig synd at man ikke får oppdatert ihvertfall toppmodellene lenger enn 18 måneder...

• Opprett ny...