Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

I utgangspunktet 25% mva og håndteringsgebyr, men Creationwatches pleier vel å merke pakkene med lavere verdi uten at du spør om det.

Så hvis jeg spør dem om de kan markere pakken som gave eller at pakken inneholder noe med en verdi mindre enn 350,- så gjør de det?

 

De pleier å gjøre det uten å bli bedt om det.

 

Dog har DHL hatt en uvane med å "gjette" fraktpris om denne ikke er oppgitt på shippingfaktura, så du burde kanskje be dem føye til linjen "SHIPPING: FREE" på shippingfaktura.

Lenke til kommentar

 

 

I utgangspunktet 25% mva og håndteringsgebyr, men Creationwatches pleier vel å merke pakkene med lavere verdi uten at du spør om det.

Så hvis jeg spør dem om de kan markere pakken som gave eller at pakken inneholder noe med en verdi mindre enn 350,- så gjør de det?

 

De pleier å gjøre det uten å bli bedt om det.

 

Dog har DHL hatt en uvane med å "gjette" fraktpris om denne ikke er oppgitt på shippingfaktura, så du burde kanskje be dem føye til linjen "SHIPPING: FREE" på shippingfaktura.

 

Herlig! Fortsetter å spørre litt jeg mens jeg er i gang. Sort Seiko reim, hvor finner jeg det billig? Og klokkeoppbevaring? Nå har jeg 3-4 klokker og trenger en eller annen løsning for "klokkeskap". Har du noen forslag?

Lenke til kommentar

Du trenger hvertfall ikke Seiko-rem, kan bruke hva som helst i samme bredde. Bestilte nylig Nato-straps i lær, spent på hvordan de tar seg ut.

Er klokkene automatiske alle mann vil du vel kanskje ha en winder som holder dem ladet for deg?

http://www.ebay.com/itm/4-6-Automatic-Rotation-Leather-Wood-Watch-Winder-Storage-Display-Case-Box-Black-/181887008401?hash=item2a594f7e91:g:ikoAAOSwYHxWMWyE

 

Eller en enkel boks:

http://www.ebay.com/itm/New-Faux-Leather-12-Grid-Watch-Display-Case-Box-Jewelry-Storage-Organizer-UK-/351033227850?tfrom=231361346801&tpos=top&ttype=price&talgo=undefined

Endret av toth
Lenke til kommentar

Du trenger hvertfall ikke Seiko-rem, kan bruke hva som helst i samme bredde. Bestilte nylig Nato-straps i lær, spent på hvordan de tar seg ut.

Er klokkene automatiske alle mann vil du vel kanskje ha en winder som holder dem ladet for deg?

http://www.ebay.com/itm/4-6-Automatic-Rotation-Leather-Wood-Watch-Winder-Storage-Display-Case-Box-Black-/181887008401?hash=item2a594f7e91:g:ikoAAOSwYHxWMWyE

 

Eller en enkel boks:

http://www.ebay.com/itm/New-Faux-Leather-12-Grid-Watch-Display-Case-Box-Jewelry-Storage-Organizer-UK-/351033227850?tfrom=231361346801&tpos=top&ttype=price&talgo=undefined

Utrolig stilig! Dette blir min første automatiske, men tviler på at det blir den siste. Hehe

Lenke til kommentar

 

 

Btw, er denne siden legit? Den prisen på klokken virker litt for god til å være sant...?

I klokkeverden er det alltid halv pris på alt.

Nei, det stemmer overhodet ikke...

 

Nå var vel det ment som en liten overdrivelse med en slump humor. Poenget var at "veiledene pris" må tas med en stor klype salt, spesielt på nettbutikker som har minimum 10% på samtlige klokker.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har lyst på en ny klokke men vet ikke helt hvilken. Har lyst på en klassisk klokke med sort skinnreim, hvit/matt sølv skive og sølv hus. Prismessig har jeg tenkt til å bruke ca 2000,- på den, er det mulig å få den automatic/manuelt opptrekk da eller er jeg helt ute og kjører nå? Har ikke så altfor mye peiling på klokker så ikke slakt meg om jeg har tråkker på noen tær nå.

Finnes mange alternativer til den prisen. Her har du et alternativ fra Erroyl, et fra Seiko (litt høyere pris, og med lenke) og et fra Orient

Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Har lyst på en ny klokke men vet ikke helt hvilken. Har lyst på en klassisk klokke med sort skinnreim, hvit/matt sølv skive og sølv hus. Prismessig har jeg tenkt til å bruke ca 2000,- på den, er det mulig å få den automatic/manuelt opptrekk da eller er jeg helt ute og kjører nå? Har ikke så altfor mye peiling på klokker så ikke slakt meg om jeg har tråkker på noen tær nå.

Finnes mange alternativer til den prisen. Her har du et alternativ fra Erroyl, et fra Seiko (litt høyere pris, og med lenke) og et fra Orient

 

Utseendemessing likte Erroyl klokken best av de 3 du sendte. Tror heller jeg går for den Seiko klokka jeg fant igår ovenfor den

 

http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-watches-69/seiko-automatic-100m-srp705k1-srp705k-mens-watch-7302.html

 

Vet ikke helt om jeg har lyst på et så nytt merke som Erroyl er...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hei!

 

Har lyst på en ny klokke men vet ikke helt hvilken. Har lyst på en klassisk klokke med sort skinnreim, hvit/matt sølv skive og sølv hus. Prismessig har jeg tenkt til å bruke ca 2000,- på den, er det mulig å få den automatic/manuelt opptrekk da eller er jeg helt ute og kjører nå? Har ikke så altfor mye peiling på klokker så ikke slakt meg om jeg har tråkker på noen tær nå.

Finnes mange alternativer til den prisen. Her har du et alternativ fra Erroyl, et fra Seiko (litt høyere pris, og med lenke) og et fra Orient.

Utseendemessing likte Erroyl klokken best av de 3 du sendte. Tror heller jeg går for den Seiko klokka jeg fant igår ovenfor den

 

http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-watches-69/seiko-automatic-100m-srp705k1-srp705k-mens-watch-7302.html

 

Vet ikke helt om jeg har lyst på et så nytt merke som Erroyl er...

Har selv en klokke fra Erroyl, og har pratet en del med grunnleggeren av merket. Kvaliteten er veldig bra i forhold til prisen, og Tidssonen har også skrevet en anmeldelse av klokken jeg linket deg. De lanserte faktisk en ny kolleksjon i går som du kan se på Facebooksiden deres.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...