Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit hva listeprisen til en Breitling Colt Automatic er? Urverket skal ha 12-13k, men i følge dem er veiledende pris 19k. Er dette lureri?

 

Husk at som nevnt på forrige side er den prisen ekskludert mva. Med mva havner du på 16100 for den du har bilde av..

 

Jeg har ellers lest en del litt mindre positive oppfatninger om urverket, husker ikke om det var i denne tråden eller her , så gjør researchen din før du handler derfra.

 

Vet dessverre ikke veiledende pris på den, men har sett at de setter litt høy veiledende pris på andre klokker.

Lenke til kommentar

Hadde bestemt meg for å kjøpe Longines HydroConquest : http://www.lindahlsurmakeri.se/prod.asp?id=1739

,men da det var bestillingstid har jeg fått litt tid til å se på andre og er ikke lenger skråsikker på at det er ett riktig valg. Søstermodellen med kronograf appelerer mer,men ikke de ekstra 4000kr den koster.

 

Hadde limit på 8000kr da jeg har planlagt det store klokkekjøpet til jeg fyller rundt tall om 8år og har en Omega seamaster aqua terra quarts til finbruk (vet quarts i en Omega er skandale,men hadde ikke råd til mer på kjøpstidspunktet). Det jeg trenger nå er en solid,vanntett,mekanisk klokke til hverdag og jobb.

 

Hva er deres mening om Longinesen jeg linket til og har dere ev noen andre forslag (under 10lapper) så kom gjerne med dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...