Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på om du skal prøve å skifte den selv, eller om du skal levere den til en urmaker.

Vet at Urmaker Sutterud i Oslo pleier å være behjelpelig med slike ting. Han pleier å fikse ting andre urmakere gjør så utrolig vanskelig. Du kan jo sende han en mail eller en PM på tidssonen.no, der heter han Arcticboy.

 

 

Tenkte mer på hva det ville koste meg...

Men ja kanskje jeg kan gjøre det selv ;)

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke noe stor fan av sånne klokker, men kravene jeg har til ny klokke er at jeg vil ha lenke (ikke reim) og svart eller mørk klokke. Likte denne godt fordi den dekket begge kravene samt at jeg likte kontrasten mellom svart klokke og gule visere og helhetsinntrykket generelt. Er bare redd for at den fremstår som barnslig eller "too much".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nixon er fjortiss..

Er ganske få sorte klokker jeg liker, kunne dog tenke meg en Panerai 360 da :p

Tror sort er noe man går lei etterhvert, hvorfor ikke legge penger i noe ordentlig noe som du kan ha lenge?

Lenke til kommentar

Tror sort er noe man går lei etterhvert, hvorfor ikke legge penger i noe ordentlig noe som du kan ha lenge?

Fordi jeg har ikke lyst til å bruke så mye penger på klokke nå i første omgang, har brukt mange tusen på klær i det siste. Har egentlig en klokke som kan vare veldig lenge (G-Shock), men har lyst på noe som ser litt bedre ut, så fokuserer egt bare på utseende. Dog skal det jo være litt kvalitet på den også.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har selv en G-Shock, og den overlever alt jeg kan putte den gjennom, men det er ikke noe å gå med til daglig.

Den ligger stort sett i boksen sin, og blir brukt som noe å justere de andre klokkene etter.

Neste gang den brukes, blir nok når jeg skal inn til førstegangstjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...