Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er det best å kjøpe G-shock fra? Ser flere modeller rundt 300-400 på Ebay, kan man stole på at dette er originale? Norske forhandlere tar jo 800-1200 for samme modellene slik jeg ser det.

 

Trenger noe jeg kan jobbe litt røffere med nede i boden og ellers :)

Lenke til kommentar

Skal snart til New York og tenkte investere i en ny klokke der nede. Er det mye å spare i forhold til norske priser? Tenkte meg i utgangspunktet å bruke 15-20 000kr. Tenker meg en klassisk pen klokke som kan brukes med lærreim og lenke, og vil finne en ved å lete meg frem der nede. Er det noen merker som utmerker seg i forhold til norske priser, f.eks. Hamilton?

Lenke til kommentar

Hamilton har jo knapt norske priser, det er veldig lite tilgjengelig i Norge, men i den prisklassen er det nok lite å spare i forhold til å kjøpe det på nettet. Norsk moms må du jo betale uansett (hvis du skal gjøre ting lovlig), så fordelen er at du kan prøve fler du kjøper.

Det går vel ikke an å bli stoppet i tollen hvis du kommer med én klokke?

Lenke til kommentar

Det går vel ikke an å bli stoppet i tollen hvis du kommer med én klokke?

 

Nja, kommer jo an på om du beholder boks + papirer. Folk flest reiser jo ikke rundt med klokkeboksen sin, så det er jo ganske mistenkelig. Kjøp over en viss sum registreres og rapporteres så sannsynligheten for å bli stoppet er jo grei nok.

Lenke til kommentar

Hvor er det best å kjøpe G-shock fra? Ser flere modeller rundt 300-400 på Ebay, kan man stole på at dette er originale? Norske forhandlere tar jo 800-1200 for samme modellene slik jeg ser det.

 

Trenger noe jeg kan jobbe litt røffere med nede i boden og ellers :)

Så at urverket hadde noen tilbud så da slo jeg heller til der! Blir jo 300++ fra ebay i frakt, mva og fortolling

 

http://www.urverket.no/casio-g-shock-lcd-resinplast-o525-mm-p-18462.html

Lenke til kommentar

Vurdere å kjøpe meg en "sportsklokke".

Så den må tåle litt, være vanntett, fint med nedtellingsfunksjon/stoppeklokke.

 

Har ikke så lyst til å bruke sånn veldig mye penger på den, men tenkte noe opp til 1k kanskje.

Er det g-shock som er tingen da?
Så på denne på tilbud GD-100-1AER.

Lurer på om den er noe stor, men den typen er vel store?

 

Edit: Bruksområdet blir nok primært seiling, både stor båt og typen "våtdraktseiling":

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...