Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må værra de forbanna griserytterne i BloodMoon, ihvertfall når de kommer i flokker. De er rimelig sterke og de skriker så SINNSYKT!

 

Ellers er de cliff racerne rimelig plagsome, men de tar jeg med ei pil.

 

Er ikke no særlig fan av de møkkete fetishene, faktisk så hater jeg nok fetish shaman mer(de flammene er kraftige).

Lenke til kommentar

mine hat objekter!

 

Cliff racers Morrowind

Lobsterman X-COM Terror From the Deep

Cult gjengen i X-COM Apocalypse <--- angriper meg hele tiden

siste bossen i Rise of the Triad (ROtT) <-- umulig, må bruke koder

AI/Computer "fiendene" i Transport tycoon, som bygger i veia for deg hele tia.

 

and the list goes on!

 

og han noober eller hva han nå het i Baldurs gate.... nei å nei for en tosk... "taste my steel" sier nå jeg da.

Lenke til kommentar
I Divine Divinity e d ein sånnein store stygge bongo fra kongo fyr, han tåle masse og kver gang han slår på trommå så får han fullt liv igjen. Plagsomt! (les som om det stod med store sinte bokstaver!"

 

Når du blir litt grøvre er slike bare barnemat. Bra beskrivelse forresten, forstod direkt hvem du mente når du skrev "Bongo fra Kongo".. hehe :lol:

Lenke til kommentar
(...)

---> Cliff Racer <--- i Morrowind...... OMG, De er så utrolig irriterende at det er på grensen til skadelig.

 

De er overalt der du er, henger seg på deg, lager stygge lyder og hekter deg fast sånn at det blir vanskelig å gå. Og du blir IKKE kvitt dem, uten å drepe dem.(...)

 

Hvis han angriper deg i en by, så hjelper vaktene deg. Da dreper du'n ikke :D .

 

Hvem "han" ? Hadde Cliff Racers vært én fiende så hadde det ikke vært så fælt... problemet er at de er overalt i HELE Morrowind...

 

 

En av de geniale tingene med ufo1. Etherals er ikke irriterende, men hvis folka dine ikke har psi trening eller veldig lite av dette, må du bare stikke av eller bruke tanks til å ta ut etherals. Eventuelt kaste granater foran deg når du går, funker fint også, da etherals er like skrøpelige som Mr.Burns. Forskjellige våpen til forskjellige oppgaver, og som det er skrevet;

 

Enig, må nesten understreke at det var UTEN Psi trening jeg fant de meget irriterende

Lenke til kommentar

Jo forresten ble rimelig hissig på nazibertene i RtCW....var aldri på skjermen mer en 1 sekund før de tok en saltomortale og forsvant et eller annet sted....lyden av klakkende stilettheler og lyddempede skudd som suste forbi ørene mine uten at jeg ante hvor de kom fra....satt der i en blanding av paranoia og raseri

Lenke til kommentar
Seymore Guado i FFX, han berre nekta å dø. I tillegg har han alltid en eller annen måte å øke HP-en sin, mens man slåsst!!! :grumpy:

Dette er om en spiller fort gjennom spillet og ikke bygger karakterene fullt ut, :D

 

Hvis det er når han har den dritten hengende i den lenka eller wtf du mener så er en enkel måte og "drepe" den først helt til den bare regenererer 1000HP så slakter du enkelt Seymore

Lenke til kommentar

Var marlboro vanskelig? greit nok, de var slitsomme i 7ern når du var på fjellet og hadde dårlig med helse og greier....

 

men nok om det. den værste fienden hittil i et spill må være omega weapon fra ff8, ruby weapon fra ff7 eller emerald weapon, også fra ff7.

 

Nå snakker vi om måneder med frustrasjon, blod og glassbiter! :D

Lenke til kommentar
Siste brettet på Soldier og Fortune2. Det helikopteret på taket av sykehuset (Tror det var sykehuset)

Da gikk det ett tastatur til h.....e :evil:

 

Hmmm, det er ikke siste brettet? Om ikke det er enda lengre enn der jeg er nå, jeg er akkurat ferdig med virus basen og er nå ankommet flyplass jeg, for å gå etter sjefen selv tror jeg. ;)

 

PS, stemmer for Fetish'er i DiabloII som noe av de mest irriterende fiender. Eller så blir det team-killers i online/multiplayer spill.

 

Aquatoids i UFO - Terror from the deep som tar over alle soldatene dine raskt som fy. Har du en gjeng som rykker frem og plutselig er en av de styrt av fienden og da sier det ofte "skyt, splat, bang" etc og du har mistet en 2-3 mann. Vet ikke hvor mange ganger jeg har loadet opp savegames på grunn av dette jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...