Gå til innhold

Tips til spill?


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brummet opp en tur på Elkjøp Tiller og spurte om litt tips... ble "Child Of Light" fordi det var billig (og har fått ok omtale) og "Injustice" fordi det blir omtalt som ett slossespill.

 

Ikke at jeg "liker" slossing men slike spill er ofte enkle og underholdende.

Lenke til kommentar

Har du kikket på Infamous? Ikke det at det passer til de spillene du nevnte, men personlig synes jeg det er det klart beste spillet ute nå.

 

Takker for tips, skal sjekke dette senere...

 

Hva syns du om child of light da? :)

 

Skulle prøve dette i dag, registrerte Reedem koder og installerte spillet..... men hvor faan finner jeg det?

Lenke til kommentar

Sliter med å finne spillet eller der du taster koden?

 

Koden legges inn under redeem codes i PS Store.

 

Spillet lastes ned ved å trykke på Download på PS Store. Så skal den ligge under Downloads på PS4 og til slutt på linja over spill etter å ha blitt installert.

Lenke til kommentar

Hmmm, under varslinger --> nedlastinger ser jeg siste nedlastinger.

 

Siste nedlasting er UFC demo, 11 minuter siden.... Injustice, oppdateringsfil, 41 minutter siden.

 

På denne listen er også Child of Light men her står det ikke når det er lastet ned... er det ikke lastet da?

Lenke til kommentar

Når jeg søker opp spillene på PS Store så er de listet som Purchased, når jeg går inn på de er de merket som installed.

 

Får ikke gjort noe på denne mer på denne siden... altså ikke noe nedlastningsknapp.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Hei igjen... prøvde det samme kvelden, virket ikke så jeg la meg.

 

Setter nok dette på vent 1-2 uker da jeg har andre ting å gjøre å andre spill å spille uten å irritere meg for ting som ikke fungerer.

 

Er uansett veldig takknemlig for den hjelpen du har gitt meg til nå... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...