Gå til innhold

Grand Theft Auto V kommer til PC i høst


Anbefalte innlegg

Prøv å sleng opp Vice city feks uten å gjøre noe mere med det på PC, vil ikke si "fungerer utmerket" helt kvalifiserer. Legg feks merke til musebevegelsene.

 

AtW

 

 

 

Kan ikke si jeg merket noe til det når jeg spilte gjennom det, klart det er noen år siden. Er vanskelig å huske alle detaljene, men jeg kan ikke huske at jeg hadde store problemer med musebevegelser eller styringa. Nå har jeg heller ikke testa Vice City på konsoll, men har testa San Andreas, så er mulig jeg ikke har et godt referanse punkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Prøv å sleng opp Vice city feks uten å gjøre noe mere med det på PC, vil ikke si "fungerer utmerket" helt kvalifiserer. Legg feks merke til musebevegelsene.

 

AtW

 

 

 

Kan ikke si jeg merket noe til det når jeg spilte gjennom det, klart det er noen år siden. Er vanskelig å huske alle detaljene, men jeg kan ikke huske at jeg hadde store problemer med musebevegelser eller styringa. Nå har jeg heller ikke testa Vice City på konsoll, men har testa San Andreas, så er mulig jeg ikke har et godt referanse punkt.

 

Mange har problemer med at du ikke kan klikke inne i spillet uten en fix, y-aksen endrer ikke sensitivitet når du endrer sensitivitet. I tillegg er det mye problemer med fart om man ikke har på frame rate limiting, som limitier til latterlig 30 fps.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kan iallefall ikke huske at det plaget meg eller at jeg hadde noen problemer med sensitiviteten. Er mulig jeg bare har en høyre toleranse for sånt, men jeg ble oppriktig overasket over at folk synes det var så mange problemer. Kanskje min oppvekst med 90 talls og 2000 spill har gitt meg tykk hud.

Lenke til kommentar

Vil tro de bruker Max Payne 3-motoren,som fungerte utmerket på pc, og jeg tviler på at de ønsker en reprise av sjitstormen de fikk ved forrige GTA til PC-lansering.

 

Jeg forhåndsbestiller ikke helt enda, men denne nyheten made my month. Ihvertfall ettersom Arham Knight er utsatt til neste år.

 

Vi går en fantastisk høst i vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil man kunne spille det med xbox360 kontroller på PC? Hvor mye hopp i kvalitet kan man regne med et amd 270 kort og i7 prosessor i forhold til ps3?

 

Normalt sett skal det bli endel bedre, men GTA4 kjørte ikke på noe hardware skikkelig før et par år etter det ble lansert.

 

Siden den gang har jo Rockstar laget Max Payne 3 som hadde er god PC-port. Det burde vært lov å håpe at kanskje GTA5 kan bli en brukbar port, de har jo brukt langg tid på den.

Lenke til kommentar

Vil man kunne spille det med xbox360 kontroller på PC? Hvor mye hopp i kvalitet kan man regne med et amd 270 kort og i7 prosessor i forhold til ps3?

 

Man kunne hvertfall bruke 360 kontroller på GTA IV (PC) så jeg tenker nok det blir det samme her :D Når har jo ikke Rockstar gitt oss noe konkret svar på hva som blir "pimpa" opp grafikkmessig! men jeg håper på Directx 11 og god Anti-Aliasing :)

Lenke til kommentar

 

 

Da var jeg vel heldig som slapp unna de problemene.

Sikker på det? Det med ingen endring i sens på y-aksen tror jeg ikke jeg har vært borti noen som har sluppet unna.

 

AtW

Spilt en god del GTA 3 / San Andreas / Vice City på PC, aldri installert en eneste mod, og kan aldri huske å hatt noen game-breaking problemer. Nå synes jeg forøvrig at GTA IV var helt greit å spille på pc også, det var ikke det som gjorde at jeg sluttet å spille det. Den forferdelige storyen og opplegget rundt det derimot.. grøss!

 

Skal bli morsomt med GTA V på PC :)

Lenke til kommentar

Prøv å sleng opp Vice city feks uten å gjøre noe mere med det på PC, vil ikke si "fungerer utmerket" helt kvalifiserer. Legg feks merke til musebevegelsene.

 

AtW

Har GTA III, VC og San Andreas på Steam her, og en gamingmaskin med Windows 8. Skal jeg teste hvordan det går out of the box? You know, for science. :)

 

Tror du misbruker analogien her. En speedbump er en fartsdump, altså noe som setter ned farten på ting.

Haha, det har du helt rett i. Apple kaller interne oppgraderinger for speedbump, som i "a bump up in speed", derfor gikk det ordet i bruk. :p

Lenke til kommentar

 

Prøv å sleng opp Vice city feks uten å gjøre noe mere med det på PC, vil ikke si "fungerer utmerket" helt kvalifiserer. Legg feks merke til musebevegelsene.

 

AtW

Har GTA III, VC og San Andreas på Steam her, og en gamingmaskin med Windows 8. Skal jeg teste hvordan det går out of the box? You know, for science. :)

 

Tror du misbruker analogien her. En speedbump er en fartsdump, altså noe som setter ned farten på ting.

Haha, det har du helt rett i. Apple kaller interne oppgraderinger for speedbump, som i "a bump up in speed", derfor gikk det ordet i bruk. :p

 

 

Kjør på om du gidder, tipper du merker at sens ikke vil forandre seg nevnevneverdig på y-aksen når du ikke endrer det. Potensielt får du også klikkeproblemet i Vice city, dvs at museklikk ikke registreres utenfor menyen.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Da ble det november for konsollene og januar for pc. Fy faen å jeg hater Cockstar. Da fortjener de ikke bedre når de behandler "oss" som dritt. Skal laste ned driten uten å betale. Kjøpte det jo til ps3, så de må faenmeg være fornøyde nå. Rasshøl

 

 

 

Utrolig barnslig holdning. De fortjener ikke pengene dine fordi de velger å komme med spillet senere til PC? Flott! Enig! Vis dem at vi ikke lar oss bølle med! De tror at vi bare er en gjeng med pirater, det er derfor de utsetter spillet slik at folk skal kjøpe det på konsoll, fordi de tror at alle vil piratkopiere det om det kommer på PC samtidig. La oss vise dem at de tar feil!

 

... Så da er løsningen din å piratkopiere spillet? Rett og slett patetisk.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...