Gå til innhold

E3 2014 - Generell Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ulikt Watch_Dogs ser det vel ut som om MP får mye fokus i Rainbow Six:TS, og der er det ikke like mye som kan gå "galt".

 

Problemet med Watch_Dogs (ut i fra anmeldelser, til gode å spille det selv) er vel at det prøvde å gape over for mye, men for lite.

Du har nok et poeng der. Skal du gape over mye må du vite at du får det til. Har det liggende, men ikke spilt det ennå selv, så vet ikke om det er så dårlig som folk skal ha det til. Var egentlig skeptisk med en gang de snakket om MP i Watch Dogs for det virket ikke som et MP spill for min del.

 

Virker som veldig GTA type spill så jeg kommer sikkert ikke til å elske det, men interessant å prøve.

 

Helt klart. Er bare litt bekymret over at det kan lide samme skjebne som Watch Dogs. Dvs dritbra trailer på E3, og mange sinte fans når det ikke kan leve opp til hypen. Kan nok fort skje med The Division også, for den saks skyld. Men uansett, gleder meg voldsomt nå. :)

 

Sant, det har mye med timing også. Watch Dogs kom jo med den helt awesome teaseren på E3 for mange år siden, så ble det lite og hypen fikk tid til å bygge seg opp og bygge på det igjen med hype. Det ble nok reklamert som "Det store" altfor tidlig.

 

 

Eneste negative er at så langt er det kun CO-OP spill som har fristet meg, og jeg har ikke nok folk å spille med :p

Hahaha, du er ikke den eneste. xD Kanskje vi skal slå oss sammen? The loner-gamer-coop clan. :p

Lenke til kommentar

Rainbow Six så fett ut, men virkelig ikke den måten jeg ønsker å møte serien igjen. Jeg ønsker meg tilbake til gamledager med god planlegging etc, og ikke nødvendigvis PVP multiplayer.

Spillet så fett ut, liker bare ikke at det går under Rainbow Six navnet.

Må også si at den Division traileren var latterlig fet, synes jeg ihvertfall :)

 

Sålangt har Microsoft vært yndlingskonferansen, gleder meg til å se hva Sony kommer med :)

Forøvrig, Valiant Hearts skal kjøpes!

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Hvilke spill er det folk ønsker seg nå fra Sony? Har levd i håpet på et Fallout 4 i mange år nå.. Tviler på at det kommer nå. Hadde likt å sett Red Dead Redemption 2 også.

Project beast, The Order, Final Fantasy XV, The Last Guardian, Uncharted 4, et til Naughty Dog spill, Red Dead 2, sjarmerende indiespill, kult eksentrisk spill, sjokkerende nytt uventet spill, kommende oppdateringer til PS4 system, PS Now og Demonstrasjon, dato og spill til Morpheus.

 

Oppfyller de mer enn 3 av de tingene så er jeg greit fornøyd.

Lenke til kommentar

Rainbow Six så fett ut, men virkelig ikke den måten jeg ønsker å møte serien igjen. Jeg ønsker meg tilbake til gamledager med god planlegging etc, og ikke nødvendigvis PVP multiplayer.

Spillet så fett ut, liker bare ikke at det går under Rainbow Six navnet.

 

Fikk jo ikke se noe fra en evt. single-player, så kan jo hende ('tis but a fools hope!) at de er nærmere opphavet der.

 

 

 

Hahaha, du er ikke den eneste. xD Kanskje vi skal slå oss sammen? The loner-gamer-coop clan.

 

Men er så alt for mange som spiller på PS4 jo! :p

Lenke til kommentar

 

Hvilke spill er det folk ønsker seg nå fra Sony? Har levd i håpet på et Fallout 4 i mange år nå.. Tviler på at det kommer nå. Hadde likt å sett Red Dead Redemption 2 også.

Project beast, The Order, Final Fantasy XV, The Last Guardian, Uncharted 4, et til Naughty Dog spill, Red Dead 2, sjarmerende indiespill, kult eksentrisk spill, sjokkerende nytt uventet spill, kommende oppdateringer til PS4 system, PS Now og Demonstrasjon, dato og spill til Morpheus.

 

Oppfyller de mer enn 3 av de tingene så er jeg greit fornøyd.

 

Hvis alt det der skjer så er det" Knockout av microsoft igjen"

Endret av Morsegutten
Lenke til kommentar

 

Men er så alt for mange som spiller på PS4 jo! :p

 

 

Du har jo PC, kjekken! :D

 

Det er et godt poeng :p

Ihvertfall for Rainbow Six, The Division og et par ymse andre.

 

Sitter fortsatt igjen med Fable Legends, Halo ,Forza etc til Xbox One, så "må" nok handle inn på et eller annet tidspunkt!

 

 

Edit:

Men er jo usikker på om faktisk PCen er "like god" som Xbox One/PS4 per dags dato grafikkmessig, mus og tastatur samt mods slår jo uansett det meste.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Kommer til å handle både Xbox One og PS4, men ikke i år. Valgte å bruke pengene på oppgradering av PC istedenfor.

Det som er langtidsplanen her også, men blir jo mest sannsynlig student fra høsten av, så får se hva som skjer.

PC er ihvertfall pri, oppgraderte den jo for at multi-plattform spill skulle kjøpes der, samt alle disse andre lekre titlene.

Xbox One er stuefavoritten, så får jeg evt. gjøre det samme med PS4 som jeg håper å gjøre med PS3, kjøpe ved en senere (og billigere) anledning.

Lenke til kommentar

 

Nei for jeg foretrekker Xbox Live og Xbox-kontrolleren :tease:

Men skal snart realisere planene om å kjøpe inn en billig PS3 slik at jeg får spilt de pokkers eksklusivene!

Ja, ja, da blir det vanskelig å spille sammen, siden jeg har PS4. Virket f.eks litt morsomt å ha et crew og cruise gjennom USA sammen i The Crew. :wee:

 

Helt enig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...