Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefoner fra Elkjøp som er "låste" er som regel aldri det så lenge de koster under 1500 kr. Noen billigmodeller a Galaxy Trend, Nokia 530, er låste, men eksempelvis LG G3 er ikke det.

 

Det er dog mulig at du får Telenor software på telefonen som du kanskje ikke blir kvitt uten root.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

 

Med låseknappen bak:

 

Regner med det er en vanesak, men når jeg kjører bil (har den i holder) blir jo denne blokkert. Man kan jo tappe på skjermen?

Men ingen enkel måte å slukke skjermen på da, eller, på tilsvarende måte?

Du kan slukke skjermen ved å dobbelttappe på statusbaren.

 

Da har jeg vist fått den sprekken ved mikrofonen jeg også.

Hva var det dere andre som har fått den gjort med det?

Tror jeg har det samme, men har ikke irritert meg over det.

 

Jeg har sprekken også. Muligens hatt den siden tlf var ny.

Jeg har heller aldri brydd meg. Glemte sprekken fort.

Lenke til kommentar

Kan LG G3 ta opp video i slow motion? Noen som har et eksempelklipp?

 

Ja det kan den.

 

Har ikke noen klipp tilgjengelig nå men det finnes garantert på youtube. Men det er en bug i kamera appen slik at en må gå inn å endre filmopptak til "slow motion" > lukke kamera appen > restarte tlf > så kan du filme og deretter avspille filmen på telefonen.

Lenke til kommentar

Kan LG G3 ta opp video i slow motion? Noen som har et eksempelklipp?

 

Den kan ta slow motion, men det ser ikke ut som kvaliteten gjør det fristende å bruke.

 

GSMArena har skrevet følgende i sin grundige test:

"The only real chink in the G3's armor when it comes to camera quality is in the 720p slow-motion videos. While they do provide 120fps which you can watch at up to 4x slow motion on the device itself, the resolved detail is so poor that it's unlikely this feature will be used much. It most certainly seems like it's upscaled to 720p from a much lower resolution, and we're surprised that LG would tarnish an otherwise stellar camera package with such an unfinished feature."

Altså snakker vi ikke om slow motion på nivå med iPhone 6 og Samsung Galaxy Note 4, for å si det slik. Men så spørs det om i hvilken grad man kommer til å bruke dette noe særlig.

 

 

Les hele testen av LG G3 på GSMArena her, med bilde- og videoeksempler.

 

http://www.gsmarena.com/lg_g3-review-1086.php For kamera og video, se side 8 i testen

GSMArena har også en svært nyttig side, der man kan sammenligne bilder fra ulike mobilmodeller samtidig:

 

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=6294&idPhone2=6033&idPhone3=5543

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Kan LG G3 ta opp video i slow motion? Noen som har et eksempelklipp?

 

Den kan ta slow motion, men det ser ikke ut som kvaliteten gjør det fristende å bruke.

 

GSMArena har skrevet følgende i sin grundige test:

 

"The only real chink in the G3's armor when it comes to camera quality is in the 720p slow-motion videos. While they do provide 120fps which you can watch at up to 4x slow motion on the device itself, the resolved detail is so poor that it's unlikely this feature will be used much. It most certainly seems like it's upscaled to 720p from a much lower resolution, and we're surprised that LG would tarnish an otherwise stellar camera package with such an unfinished feature."

 

Altså snakker vi ikke om slow motion på nivå med iPhone 6 og Samsung Galaxy Note 4, for å si det slik. Men så spørs det om i hvilken grad man kommer til å bruke dette noe særlig.

 

 

Les hele testen av LG G3 på GSMArena her, med bilde- og videoeksempler.

 

http://www.gsmarena.com/lg_g3-review-1086.php For kamera og video, se side 8 i testen

 

 

GSMArena har også en svært nyttig side, der man kan sammenligne bilder fra ulike mobilmodeller samtidig:

 

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=6294&idPhone2=6033&idPhone3=5543

 

 

Lykke til!

 

 

Takk for svar. Kanskje dette er en av grunnen til at iPhone er en del dyrere enn LG G3. Det er en funksjon jeg bruker ganske mye på min Galaxy Note 3, men synes at kvaliteten varierer litt. Det kreves godt lys for å si det sånn.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Ryktes på xda om en ny stor oppdatering:

 

"New lollipop update for LG G3 F460K/S/L (aka Korean Versions) is rolling out starting today. This update is hefty 149mb and will be spreading to other countries within weeks.
This update comes with following improvements and features:
Lollipop stability/performance improvements.
Knock Code stability enhancements.
LG G Flex 2 themes.
Update of GMS applications.
Backend fixes for Android 5.0.

 

This update will take 10 to 12 minutes to install. Your phone will reboot twice. Please visit LG Korea support website for more information."

Lenke til kommentar

 

 

Med låseknappen bak:

Regner med det er en vanesak, men når jeg kjører bil (har den i holder) blir jo denne blokkert. Man kan jo tappe på skjermen?

Men ingen enkel måte å slukke skjermen på da, eller, på tilsvarende måte?

 

Du kan slukke skjermen ved å dobbelttappe på statusbaren.

 

Da har jeg vist fått den sprekken ved mikrofonen jeg også.

Hva var det dere andre som har fått den gjort med det?

 

Tror jeg har det samme, men har ikke irritert meg over det.

Jeg har sprekken også. Muligens hatt den siden tlf var ny.

Jeg har heller aldri brydd meg. Glemte sprekken fort.

Ok. Får satse på at man glemmer den etter hvert.

Sendte mail til det jeg kjøpte den fra og spurte om de hadde vært borti noe lignende, men ikke fått noe svar.

 

Mange som merket eller vet forskjell etter updaten idag? V20f-EUR-XX..

Lenke til kommentar

Da har jeg vist fått den sprekken ved mikrofonen jeg også.

Hva var det dere andre som har fått den gjort med det?

 

Visstnok et velkjent problem på 405/406 serien telefoner. LG kjenner til dette, og tror nok det er lurest å ta direkte kontakt med deres support.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjøpte G3 i dag, og jeg får heller ikke 5.0 om jeg kobler til PC suite.. :(

Har du sjekket og installert alle oppdateringene som ligger ute som OTA?

 

Jeg fikk ikke til og installere eller se 5.0 i PC suite før jeg installerte disse oppdateringene.

 

 

Ja. Regner med at det er "om telefon" --> "Oppdateringssenter" du menter? I så fall så får jeg beskjed om at siste versjon av OS er installert.

 

Akkurat det samme her!

 

 

Samme her. Si ifra når dere finner ut av det.

 

Kjøpte G3 igår, får heller ikke 5.0.

Har dere også telefoner med telenor programmer på? Lurer på om det er disse "telenor mobilene" som ikke har fått oppgraderingen enda.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kjøpte G3 i dag, og jeg får heller ikke 5.0 om jeg kobler til PC suite.. :(

Har du sjekket og installert alle oppdateringene som ligger ute som OTA?

 

Jeg fikk ikke til og installere eller se 5.0 i PC suite før jeg installerte disse oppdateringene.

 

 

Ja. Regner med at det er "om telefon" --> "Oppdateringssenter" du menter? I så fall så får jeg beskjed om at siste versjon av OS er installert.

 

Akkurat det samme her!

 

 

Samme her. Si ifra når dere finner ut av det.

 

Kjøpte G3 igår, får heller ikke 5.0.

Har dere også telefoner med telenor programmer på? Lurer på om det er disse "telenor mobilene" som ikke har fått oppgraderingen enda.

 

 

 

 

 

 

 

Kjøpte G3 i dag, og jeg får heller ikke 5.0 om jeg kobler til PC suite.. :(

Har du sjekket og installert alle oppdateringene som ligger ute som OTA?

 

Jeg fikk ikke til og installere eller se 5.0 i PC suite før jeg installerte disse oppdateringene.

 

 

Ja. Regner med at det er "om telefon" --> "Oppdateringssenter" du menter? I så fall så får jeg beskjed om at siste versjon av OS er installert.

 

Akkurat det samme her!

 

 

Samme her. Si ifra når dere finner ut av det.

 

Kjøpte G3 igår, får heller ikke 5.0.

Har dere også telefoner med telenor programmer på? Lurer på om det er disse "telenor mobilene" som ikke har fått oppgraderingen enda.

 

Er mobilen din låst til telenor? eller har den bare telenor bloatware installert? Kan du slette denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...