Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

 

Fikk min G3 i går og testet den en del og funnet ut at jeg beklageligvis har fått et blåmandag eksemplar med varmeproblemer.

100% lysstyrke går ikke for eks.

Har du lastet ned oppdateringene som er tilgjengelig for telefonen?

 

"varmeproblemene" som tidligere ble rapportert om er vel for lengst løst med en oppdatering hvis jeg ikke husker feil.

 

Kjører android 5.0 med alt som kan oppdateres i følge telefonen oppdatert.

Kan vel kjøre et par tester til før jeg bestemmer meg.

 

Personlig ser jeg ikke et gigantisk problem med det da jeg synes 50-60% lysstyrke er mer enn nok for min del. Er mer bekymret om varmen senker ytelsen noe (Throttling) ved bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har oppdatert, kan dette kun gjøres via PC pr nå og er den tilgjengelig for alle oss med G3?

Har hatt så mye tull med det PC-programmet, med backup og tilbakeføring.

 

Jeg har på automatisk nedlasting av oppdateringer på telefonen og har søkt flere ganger bare i dag, men får bare opp at jeg gar nyeste versjon.

Lenke til kommentar

Dere som har oppdatert, kan dette kun gjøres via PC pr nå og er den tilgjengelig for alle oss med G3?

Har hatt så mye tull med det PC-programmet, med backup og tilbakeføring.

 

Jeg har på automatisk nedlasting av oppdateringer på telefonen og har søkt flere ganger bare i dag, men får bare opp at jeg gar nyeste versjon.

 

Jeg oppdaterte min til 5.0 igjennom PC suite.

 

Oppdateringen krasjet første gang, men fullførte uten problem på forsøk 2.

 

Mistet heller ingenting ved update.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:xmas: Vil du ha 5.0 må du gjenneom pc suite.

Men er det noen her som har funnet hvor "trusted devices" er ? Leste om det på AndroidPit
Skal ligge inne på sikkerhet eller låseskjerm. :huh::huh::huh:


Utdrag fra siden: Lock screen security

Android 5.0 Lollipop comes with a variety of lock screen security options. From the classic pattern, PIN or password, to the more funky Lollipop options like Trusted Faces, trusted Devices or Trusted Places. Whatever lock screen method (or trusted bypass option) you choose, this should really be one of the very first thing's you do with any phone, any time. With the new Trusted options, having a complex pattern lock doesn't even have to be a pain as long as you're hanging out near home/work, have your smartwatch or Bluetooth headphones on or have your beautiful mug in view of your phone (which should always be attached to your body).

Endret av Rinohb
Lenke til kommentar

 

Dere som har oppdatert, kan dette kun gjøres via PC pr nå og er den tilgjengelig for alle oss med G3?

Har hatt så mye tull med det PC-programmet, med backup og tilbakeføring.

Jeg har på automatisk nedlasting av oppdateringer på telefonen og har søkt flere ganger bare i dag, men får bare opp at jeg gar nyeste versjon.

 

Jeg oppdaterte min til 5.0 igjennom PC suite.

Oppdateringen krasjet første gang, men fullførte uten problem på forsøk 2.

 

Mistet heller ingenting ved update.

Da får jeg prøve, jeg også! :)

Lenke til kommentar

Søren også, er tilkoblet PC Suite nå (måtte oppdatere den først), men får ikke oppgradert telefonen til 5.0, får bare beskjed om at jeg har den nyeste versjonen installert, D85510L...

Hva gjør jeg da??

Den er ikke operatørlåst? da kommer nok oppdateringen iløpet av noen dager. Ikke lenge igjen av desember. De ruller nok ut oppdateringer i puljer.

 

oppdaterte både min og kona sin for 2 dager siden :tease:

Lenke til kommentar

 

Søren også, er tilkoblet PC Suite nå (måtte oppdatere den først), men får ikke oppgradert telefonen til 5.0, får bare beskjed om at jeg har den nyeste versjonen installert, D85510L...

Hva gjør jeg da??

 

Den er ikke operatørlåst? da kommer nok oppdateringen iløpet av noen dager. Ikke lenge igjen av desember. De ruller nok ut oppdateringer i puljer.

oppdaterte både min og kona sin for 2 dager siden :tease:

Nei, den skulle ikke være det, kjøpte den uten abonnement.
Lenke til kommentar

 

Ingen som har vært borti Smart lock på g3 enda? 5.0? Fant ut av det :wee:

 

Fint om du deler hva du fant ut.....!

 

Veldig fornøyd med oppdateringen. Betydelig mer snappy telefon, om merker at det er en del nye lure endringer.

 

Fant aldri ut hvor smart lock funksjonen var, skulle ha vært inne i låseskjerm menyen.

 

Men måtte inn på -innstillinger - Generelt - Sikkerhet - Trust Agents - Og der kunne jeg aktivere Smart Locks.

 

Så tilbake til låseskjerm menyen og velge Smart Lock :w00t:

Lenke til kommentar

Opplever noen andre her at telefonen låser seg opp når den mottar meldinger?

Jeg sliter litt med dette da alle meldinger som kommer inn skrur på skjermen av en eller annen grunn, som tvinger meg til og ha knock code aktivert hjemme.

Jeg har kikket rundt på innstillingene, men finner ikke noen måte og stoppe det på.

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg LG G3. Lurer bare litt på varmeutvikling. Telefonen kan ved bruk av tung programvare bli så varm at den skrur seg av. Ikke noe merkelig at det utvikles mer varme når telefonen må jobbe hardt, men likevel; det er forskjeller på telefoner.

 

Hvilke erfaringer har dere LG G3-brukere? Jeg tenker spesielt på dersom man bruker den til bilnavigering. Da bruker den jo en del krefter og strøm, noe som gjør at den samtidig gjerne er koblet til lading.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...