Gå til innhold

Kamptråd Arsenal vs West Bromwich


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rolig kamp. Ikke den mest imponerende jeg har sett, men spillerne sparer seg til FA cupen. Skjønner ikke hvorfor Wikestad hele tiden undrer på om dette er Wenger's siste hjemmekamp. Wenger har jo bekreftet at han kommer til å signere uansett.

 

Herlig med ny clean sheet. Bare 1 til nå så vinner Szcz golden glove! Det klarer vi!

Lenke til kommentar

Er du seriøs?

4 skudd på mål på hjemmebane. Sier det meste. Dårligste vi har hatt siden 2 mot Chelsea.

 

Jaja, jeg ser at man kanskje ikke vil gi alt i en kamp som egentlig betyr veldig lite, men det er siste kamp på Emirates denne sesongen og spillerene bør takke supporterene ved å spille en god kamp. Det gjorde de ikke.

Lenke til kommentar

Men hvis Wenger snakker sant og ikke visste at Remy var der, så er det på ingen måte noen indikasjon på at det ikke er noe som foregår. Godt mulig at det er kontraktforhandlinger, og Remy dro på kamp for å se laget han skal spille for uten at Wenger visste det.

 

Uansett så mener jeg vi bør sikte enda høyere enn Remy, og heller ha han som en plan b hvis vi ikke får signert noen bedre.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Hvis Wenger mener at Remy er god nok til å være førstevalg, får vi håpe at han har en plan med det, men i utgangspunktet er jeg ikke positiv til det. Han er 27 år gammel og har ikke akkurat tatt verden med storm enda. Er ikke overbevist om at han er bedre enn Giroud. Mobilitet er ikke alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...