Gå til innhold

Hva koster det og drifte en side som hw.no ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted.

 

* 2 lange i venstre kolonne

* 2 stooore i nyhetskolonnen

* 2 lange i høyre kolonne

* 1 øverst

* 1 øverst i nyhetskolonnen

 

+ masse småreklamer.

 

:-?

 

Enig, men det er mye BRA stoff der og.. Og forumet er jo genialt (gleder seg til invisionboard)

Lenke til kommentar

Maa si meg enig om at Hw forside ser rett og slett J**** ut, ser ut som en fjortiss side som har blitt satt opp for aa tjene penger paa aa haape at noen klikker paa reklamen. Men dem trengfer vel reklame pengene.

 

Jeg saag hw forside for foerste gang paa flere mnder i dag og var skikkelig sjokka. Er glad squid scriptet mitt fjerner all reklmae og bytter reklamene med gjennomsiktige gif bilder :)

Lenke til kommentar
Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted.

 

* 2 lange i venstre kolonne

* 2 stooore i nyhetskolonnen

* 2 lange i høyre kolonne

* 1 øverst

* 1 øverst i nyhetskolonnen

 

+ masse småreklamer.

 

:-?

 

vel penger må de jo få fra en plass... og hva er vel bedre da en at de har masse datatilbud på siden sin :)

 

personlig synes jeg det er glimrende... kommer ofte over tilbud på bannere som jeg "trenger" og som jeg ikke visste var på tilbud tidligere. så etter litt hw prisguide og prishistorikk så ender det med at jeg gjør et fornøyd kjøp...

 

men den dagen det er reklame for sokker og alt annet som ikke har med Data å gjøre da blir det boikott! :smile:

 

Stå på hw.no

 

ps. kan godt henge opp en banner eller to til slik at dere kan teste litt mer hardware :woot:

Lenke til kommentar
Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted.

 

* 2 lange i venstre kolonne

[...]

 

Enig, men det er mye BRA stoff der og.. Og forumet er jo genialt (gleder seg til invisionboard)

Nettopp! Har ikke sagt noe om forumet, eller type reklame for den sags skyld (selv om den posten var vinklet litt galt).

Sier bare at det har blitt mye reklame på førstesiden.

Litt irriterende for noen (modem brukere f.eks.), mindre irriterende for andre.

 

Forumet er jo bra, og jeg jeg gleder meg til invisionboard!

Lenke til kommentar
Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted.

 

* 2 lange i venstre kolonne

* 2 stooore i nyhetskolonnen

* 2 lange i høyre kolonne

* 1 øverst

* 1 øverst i nyhetskolonnen

 

+ masse småreklamer.

 

:-?

 

så lenge de unngår popups og slike reklamer Vg hadde på "Danmark-norge" sidene, de som fulgte etter helt nede på skjermen. de små bannerne gjør ikke en flue fortredent(er det slik det ordtaket er)

Lenke til kommentar
og jeg vil aldri høre noen pipelyder rrrRRRrrrr eller windows xp oppstartlyden for den del på hardware...

 

en lidelse og er temmelig mange ganger jeg har hoppa høyt i stolen når piiiip piiiiip lydene fra ett eller annet drittselskap skal selge ringelyder til nokia - gjengen med 3310 setter igang.

 

helt enig! har mange ganger opplevd å mista hørselen for et minutt eller to etter å hatt full guffe på headsettet mens jeg surfa!!!

 

slike ting skulle vært ulovlig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...