Gå til innhold

VM: Gruppe B (Spania, Nederland, Chile, Australia)


Latias

  

80 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

 

 

JADA! HERLIG COSTAAA :D :D :D

Jepp. Skal bli godt å få filmedritten til PL neste sesong.

 

Moralsk stilling etter første: 0-1

 

 

Om en ting: Det er i alle fall ikke filming.

 

Ikke filming? Greit at han kanskje blir Chelseaspiller snart, men det er lov å bruke øynene.

 

SOLEKLAR filming. Hvordan du kan si noe annet etter den ene reprisen er faktisk ikke overraskende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spania er mestere på å spille gjennom, det ser jo ut som verdens enkleste ting når Iniesta sender ballen tvers gjennom Nederlands forsvar og inn til Silva eller Costa. Holder ikke med noen av lagene, og alt jeg ønsker er en underholdende kamp - så langt er jeg fornøyd. Klassescoring av v.Persie etter et særdeles godt innlegg.

Lenke til kommentar

 

 

 

JADA! HERLIG COSTAAA :D :D :D

Jepp. Skal bli godt å få filmedritten til PL neste sesong.

 

Moralsk stilling etter første: 0-1

 

 

Om en ting: Det er i alle fall ikke filming.

 

Ikke filming? Greit at han kanskje blir Chelseaspiller snart, men det er lov å bruke øynene.

 

SOLEKLAR filming. Hvordan du kan si noe annet etter den ene reprisen er faktisk ikke overraskende.

 

 

Jeg har ikke sett reprisen mer enn de viste under kampen. Har du en GIF eller noe som det er tydeligere å se? Jeg synes ikke det så ut som filming under kampen, men det kan godt hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

JADA! HERLIG COSTAAA :D :D :D

Jepp. Skal bli godt å få filmedritten til PL neste sesong.

 

Moralsk stilling etter første: 0-1

 

 

Om en ting: Det er i alle fall ikke filming.

 

Ikke filming? Greit at han kanskje blir Chelseaspiller snart, men det er lov å bruke øynene.

 

SOLEKLAR filming. Hvordan du kan si noe annet etter den ene reprisen er faktisk ikke overraskende.

 

 

Jeg har ikke sett reprisen mer enn de viste under kampen. Har du en GIF eller noe som det er tydeligere å se? Jeg synes ikke det så ut som filming under kampen, men det kan godt hende jeg tar feil.

 

De har vist tre repriser. Og spesielt den som viser bilder fra midtbanen mot 16 meter viser helt soleklart hva som skjer. Denne har de vist mange ganger allerede.

 

Etter reprise vinkel nr.2 ble eg i tvil. Etter første reprise var eg skråsikker på straffe.

 

Det var en fantastisk bra filming.

Lenke til kommentar

Han sklir jo virkelig og faller også, så filming, jeg vet ikke. Det jeg stusser mest på er at det ikke var mer protester.

Den andre vinkelen viser, om eg ikke husker feil, veldig tydelig at han skyter ut foten slik at det ser ut som den blir tatt av sklitaklingen til hollenderen.

 

Kan ikke huske eg ser at han sklir. Men han tråkker faktisk på foten til forsvareren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...