Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

 

Ips skjermen til g2 er bedre en de aller fleste amoled skjermene. Hvis denne mobilen hadde hatt amoled hadde det ikke automatisk betydd at det hadde vært bedre. Det er kun 1 amoled skjerm som er bedre en alle andree

 

Jeg kan være enig i at LG G2 skjermen er hakket bedre enn Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S4, men nå er det Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S5 som gjelder nå og som er i full produksjon som det handler om.

 

Så IPS LCD skjermen blir stående under ulemper for OnePlus One og Oppo Find 7a & Find 7 helt til det blir bevist av eksperter innenfor skjermkalibreringer at IPS LCD skjermer er bedre enn dagens Super AMOLED skjermer.

 

 

 

Sist jeg sjekket så leaset ikke Samsung ut Super AMOLED skjermene sine? Så hadde OnePlus One hatt AMOLED istedenfor LCD IPS så hadde den trolig vært produsert av LG og ikke Samsung, og den hadde mest sannsynlig vært dårligere enn LCD IPS.

 

Samsung Galaxy S5 sin AMOLED skjerm er kun gjelende for Galaxy S5 og ingen andre telefoner. Så hvorfor du blander den inn her fatter ikke jeg, OnePlus One hadde ALDRI hatt denne AMOLED skjermer fra Samsung uansett, og når de da kan velge mellom å lease LCD med IPS panel eller AMOLED som de trolig leaser fra LG så ender de nå mest sannsynlig opp med bedre skjermen enn hva de hadde gjort om de hadde valgt AMOLED.

 

 

Ta Nokia Lumia 930 for eksempel, den kommer med AMOLED, denne kommer ETTER Galaxy S5 men har jo ikke samme skjermpanelet som Galaxy S5 av den grunn og vil trolig ha samme skjermpanelet som Nokia Icon som er testet dårligere enn blant annet LCD IPS skjermen til blant annet iPhone 5 / 5S og Nexus 5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ips skjermen til g2 er bedre en de aller fleste amoled skjermene. Hvis denne mobilen hadde hatt amoled hadde det ikke automatisk betydd at det hadde vært bedre. Det er kun 1 amoled skjerm som er bedre en alle andree

 

Jeg kan være enig i at LG G2 skjermen er hakket bedre enn Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S4, men nå er det Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S5 som gjelder nå og som er i full produksjon som det handler om.

 

Så IPS LCD skjermen blir stående under ulemper for OnePlus One og Oppo Find 7a & Find 7 helt til det blir bevist av eksperter innenfor skjermkalibreringer at IPS LCD skjermer er bedre enn dagens Super AMOLED skjermer.

 

 

 

Sist jeg sjekket så leaset ikke Samsung ut Super AMOLED skjermene sine? Så hadde OnePlus One hatt AMOLED istedenfor LCD IPS så hadde den trolig vært produsert av LG og ikke Samsung, og den hadde mest sannsynlig vært dårligere enn LCD IPS.

 

Samsung Galaxy S5 sin AMOLED skjerm er kun gjelende for Galaxy S5 og ingen andre telefoner. Så hvorfor du blander den inn her fatter ikke jeg, OnePlus One hadde ALDRI hatt denne AMOLED skjermer fra Samsung uansett, og når de da kan velge mellom å lease LCD med IPS panel eller AMOLED som de trolig leaser fra LG så ender de nå mest sannsynlig opp med bedre skjermen enn hva de hadde gjort om de hadde valgt AMOLED.

 

 

Ta Nokia Lumia 930 for eksempel, den kommer med AMOLED, denne kommer ETTER Galaxy S5 men har jo ikke samme skjermpanelet som Galaxy S5 av den grunn og vil trolig ha samme skjermpanelet som Nokia Icon som er testet dårligere enn blant annet LCD IPS skjermen til blant annet iPhone 5 / 5S og Nexus 5.

 

 

Poenget er at så lenge Super AMOLED som skjermtype er bedre enn IPS LCD / IGZO skjermer, så vil iPS LCD / IGZO skjermer stå som negativt over Super AMOLED til IPS LCD / IGZO skjermene blir forbedret.

 

Samsung klarer å forbedre Super AMOLED teknologien betraktelig hvert år, så det skal gå ann å forbedre IPS LCD og IGZO like mye for hvert år der også.

 

Tingen er også at mange faktisk vil velge en Samsung Galaxy S5 over en OnePlus One / Oppo Find 7a / Find 7 kun fordi OnePlus One og Oppo Find 7a og Find 7 mangler Super AMOLED skjermer. Derfor står IPS LCD skjermen under ulempe for OnePlus One og Oppo Find 7a / Find 7.

 

Har du først vært en Samsung Galaxy S4 bruker i ca ett år nå eller at du har gått over til en Samsung Galaxy S5, så er det faktisk omtrent umulig å gå tilbake til IPS LCD. Det er også en av grunnene til at jeg setter IPS LCD under ulempe fordi jeg vet at jeg vil gå over til en dårligere skjerm med å gå i fra en Samsung Galaxy S4 til en Oppo Find 7 selv om oppløsningen vil bli bedre på Oppo Find 7.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

 

 

 

Ips skjermen til g2 er bedre en de aller fleste amoled skjermene. Hvis denne mobilen hadde hatt amoled hadde det ikke automatisk betydd at det hadde vært bedre. Det er kun 1 amoled skjerm som er bedre en alle andree

 

Jeg kan være enig i at LG G2 skjermen er hakket bedre enn Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S4, men nå er det Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S5 som gjelder nå og som er i full produksjon som det handler om.

 

Så IPS LCD skjermen blir stående under ulemper for OnePlus One og Oppo Find 7a & Find 7 helt til det blir bevist av eksperter innenfor skjermkalibreringer at IPS LCD skjermer er bedre enn dagens Super AMOLED skjermer.

 

 

 

Sist jeg sjekket så leaset ikke Samsung ut Super AMOLED skjermene sine? Så hadde OnePlus One hatt AMOLED istedenfor LCD IPS så hadde den trolig vært produsert av LG og ikke Samsung, og den hadde mest sannsynlig vært dårligere enn LCD IPS.

 

Samsung Galaxy S5 sin AMOLED skjerm er kun gjelende for Galaxy S5 og ingen andre telefoner. Så hvorfor du blander den inn her fatter ikke jeg, OnePlus One hadde ALDRI hatt denne AMOLED skjermer fra Samsung uansett, og når de da kan velge mellom å lease LCD med IPS panel eller AMOLED som de trolig leaser fra LG så ender de nå mest sannsynlig opp med bedre skjermen enn hva de hadde gjort om de hadde valgt AMOLED.

 

 

Ta Nokia Lumia 930 for eksempel, den kommer med AMOLED, denne kommer ETTER Galaxy S5 men har jo ikke samme skjermpanelet som Galaxy S5 av den grunn og vil trolig ha samme skjermpanelet som Nokia Icon som er testet dårligere enn blant annet LCD IPS skjermen til blant annet iPhone 5 / 5S og Nexus 5.

 

 

Tingen er også at mange faktisk vil velge en Samsung Galaxy S5 over en OnePlus One / Oppo Find 7a / Find 7 kun fordi OnePlus One og Oppo Find 7a og Find 7 mangler Super AMOLED skjermer. Derfor står IPS LCD skjermen under ulempe for OnePlus One og Oppo Find 7a / Find 7.

 

 

 

Dette er et fryktelig dårlig poeng da dette også gjelder andre veien, det finnes jo mange, ja til og med folk allerede her i tråden som velger bort Samsung sine modeller nettopp fordi de har AMOLED. Så den går begge veier og blir et temmelig dårlig argument.

 

 

 

 

Har du først vært en Samsung Galaxy S4 bruker i ca ett år nå eller at du har gått over til en Samsung Galaxy S5, så er det faktisk omtrent umulig å gå tilbake til IPS LCD. Det er også en av grunnene til at jeg setter IPS LCD under ulempe fordi jeg vet at jeg vil gå over til en dårligere skjerm med å gå i fra en Samsung Galaxy S4 til en Oppo Find 7 selv om oppløsningen vil bli bedre på Oppo Find 7.

 

 

 

Denne holder ikke og det vet du, her innrømmer du jo blankt at du driter loddrett i hvorvidt AMOLED er best eller ikke. Med Samsung Galaxy S4 så var aldri AMOLED skjermen sett på som best i markedet, iPhone 5 / 5S har vært kåret til en bedre skjerm av din egen kilde; Displaymate.com hele veien og flere andre telefoner med LCD IPS har scoret bedre som blant annet Nexus 5.

 

Så det du sier her er at du har bestemt deg for at du foretrekker AMOLED lenge før det ble sett på som "best" og det er helt greit, men da kan du ikke påstå at du har gjort det fordi det er så utrolig mye bedre for det har det faktisk aldri vært, ifølge dine egne kilder. Det er faktisk ingenting som tilsier at Oppo Find 7 har dårligere skjerm enn Samsung Galaxy S4 om de har brukt et godt kalibrert IPS-panel, noe også Displaymate er helt enig i. De sa jo spesifikt i sin anmeldelse av Galaxy S5 at dette var den FØRSTE telefonen med AMOLED de mente at endelig klarte å overgå IPS, altså FØRSTE og de har testet Galaxy S2, S3, Note 2 og Note 3.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ips skjermen til g2 er bedre en de aller fleste amoled skjermene. Hvis denne mobilen hadde hatt amoled hadde det ikke automatisk betydd at det hadde vært bedre. Det er kun 1 amoled skjerm som er bedre en alle andree

 

Jeg kan være enig i at LG G2 skjermen er hakket bedre enn Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S4, men nå er det Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S5 som gjelder nå og som er i full produksjon som det handler om.

 

Så IPS LCD skjermen blir stående under ulemper for OnePlus One og Oppo Find 7a & Find 7 helt til det blir bevist av eksperter innenfor skjermkalibreringer at IPS LCD skjermer er bedre enn dagens Super AMOLED skjermer.

 

 

 

Sist jeg sjekket så leaset ikke Samsung ut Super AMOLED skjermene sine? Så hadde OnePlus One hatt AMOLED istedenfor LCD IPS så hadde den trolig vært produsert av LG og ikke Samsung, og den hadde mest sannsynlig vært dårligere enn LCD IPS.

 

Samsung Galaxy S5 sin AMOLED skjerm er kun gjelende for Galaxy S5 og ingen andre telefoner. Så hvorfor du blander den inn her fatter ikke jeg, OnePlus One hadde ALDRI hatt denne AMOLED skjermer fra Samsung uansett, og når de da kan velge mellom å lease LCD med IPS panel eller AMOLED som de trolig leaser fra LG så ender de nå mest sannsynlig opp med bedre skjermen enn hva de hadde gjort om de hadde valgt AMOLED.

 

 

Ta Nokia Lumia 930 for eksempel, den kommer med AMOLED, denne kommer ETTER Galaxy S5 men har jo ikke samme skjermpanelet som Galaxy S5 av den grunn og vil trolig ha samme skjermpanelet som Nokia Icon som er testet dårligere enn blant annet LCD IPS skjermen til blant annet iPhone 5 / 5S og Nexus 5.

 

 

Tingen er også at mange faktisk vil velge en Samsung Galaxy S5 over en OnePlus One / Oppo Find 7a / Find 7 kun fordi OnePlus One og Oppo Find 7a og Find 7 mangler Super AMOLED skjermer. Derfor står IPS LCD skjermen under ulempe for OnePlus One og Oppo Find 7a / Find 7.

 

 

 

Dette er et fryktelig dårlig poeng da dette også gjelder andre veien, det finnes jo mange, ja til og med folk allerede her i tråden som velger bort Samsung sine modeller nettopp fordi de har AMOLED. Så den går begge veier og blir et temmelig dårlig argument.

 

 

 

 

Har du først vært en Samsung Galaxy S4 bruker i ca ett år nå eller at du har gått over til en Samsung Galaxy S5, så er det faktisk omtrent umulig å gå tilbake til IPS LCD. Det er også en av grunnene til at jeg setter IPS LCD under ulempe fordi jeg vet at jeg vil gå over til en dårligere skjerm med å gå i fra en Samsung Galaxy S4 til en Oppo Find 7 selv om oppløsningen vil bli bedre på Oppo Find 7.

 

 

 

Denne holder ikke og det vet du, her innrømmer du jo blankt at du driter loddrett i hvorvidt AMOLED er best eller ikke. Med Samsung Galaxy S4 så var aldri AMOLED skjermen sett på som best i markedet, iPhone 5 / 5S har vært korrekt til en bedre skjerm av din egen kilde; Displaymate.com hele veien og flere andre telefoner med LCD IPS har scoret bedre som blant annet Nexus 5.

 

Så det du sier her er at du har bestemt deg for at du foretrekker AMOLED lenge før det ble sett på som "best" og det er helt greit, men da kan du ikke påstå at du har gjort det fordi det er så utrolig mye bedre for det har det faktisk aldri vært, ifølge dine egne kilder.

 

 

I følge DisplayMate, så var forskjellene så småe i fra iPhone 5S skjermen til Galaxy S4 skjermen at det ikke var merkbart under vanlig bruk. Men selvfølgelig, for dem som går mere i dybden og ser på skjermene i detaljer, så ville man nok se at iPhone 5S skjermen var hakket bedre som jeg har sagt.

 

Per i dag, så står Super AMOLED skjermen som er i Galaxy S5 som verdens beste skjerm av alle skjermer som finnes i følge DisplayMate, og det er dette som gjelder. Og skal IPS LCD skjermer ha fordeler og stå under positivt, så må dem faktisk være bedre enn Super AMOLED på en del ting da. Men desverre har AMOLED teknologien gått forbi LCD teknologien og er blitt et bedre valg for dem som bryr seg om gode skjermer i dag.

 

Hvorfor er ikke det satt under ulempe at telefonen er i plast og ikke aluminium som er i Htc one? At den ikke har samme fingersensor som iPhone 5s?

 

Telefonen i seg selv er laget ut av en type alluminium som Oppo Find 7 også er laget av. Det er kun bakdekselet som er ut av plast / polykarbonat.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Enkelte ganger så lurer jeg på om du har litt vell tungt for det, du må klare å skille mellom Super AMOLED som benyttes i Galaxy S5 og AMOLED generelt.. Det finnes hundreogførti forskjellige varianter og skjermpaneler av AMOLED typen, og det finnes tusenogførti forskjellige skjermen av LCD IPS typen. Du kan ikke ta et enkeltstående skjermpanel og tro at det setter standarden for hele kategorien som er AMOLED.

 

Det vil komme flere mobiltelefoner med AMOLED bare i år, og flere av disse vil ha et langt dårligere skjermpanel enn det som sitter i Galaxy S5 så måten du inndeler og definerer AMOLED her er jo helt bak mål og at du ikke klarer å innse det selv er jo direkte skremmende.

 

 

Det blir jo litt som at du skal forvente at en Hitachi TV til 2500kr skal ha et like bra skjermpanel som en Pioneer Kuro til 25'000kr bare fordi de begge bruker LCD.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Fra forumet:

 

Our production schedule is as follows:

  • Ready now - 100 for phone smashers
  • Mid to late May - Larger batch 16GB Silk White for the first batch of invites
  • Early June - Larger batch 64GB Sandstone Black
  • Later in June - Increased general availability, people who want it should be able to get an invite without much trouble in June
Lenke til kommentar

 

Det blir jo litt som at du skal forvente at en Hitachi TV til 2500kr skal ha et like bra skjermpanel som en Pioneer Kuro til 25'000kr bare fordi de begge bruker LCD.

 

Den TV'en vil jo bli slaktet fordi den vil ha en dårlig skjermtype med dårlig kvalitet over hva andre TV'er har av skjermtyper som er mye bedre. Men den vil jo sikkert ha en helt grei kvalitet med tanke på prisen.

 

Så poenget mitt står jo.

 

Men jeg tror du tar meg feil på dette med IPS LCD skjermer. Jeg tror du tar meg for å si at IPS LCD skjermer er dårlige. Det kan jeg på handen på hjertet si at jeg ikke på noen punkt har sagt at dem er dårlig. Dem er skikkelig bra og vil definitivt gjøre mange brukere fornøyde. Poenget er bare så lenge Super AMOLED skjermene står som dem står nå, så er dem bedre enn IPS LCD skjermer og derfor ikke vil ha noen fordeler med at IPS LCD skjerm er brukt, fordi det er helt normalt utenfor Samsung / Nokia verdenen å bruke IPS LCD skjermer.

 

 

Fra forumet:

 

Our production schedule is as follows:

  • Ready now - 100 for phone smashers
  • Mid to late May - Larger batch 16GB Silk White for the first batch of invites
  • Early June - Larger batch 64GB Sandstone Black
  • Later in June - Increased general availability, people who want it should be able to get an invite without much trouble in June

 

Dette ble allerede informert om i post 34 som du ser her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1576794&page=2&do=findComment&comment=21606794

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Avstemningen dekker ikke alle. Jeg savner følgende valg:

- Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.

- Ja, har bestilt/kjøpt

- Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe

- Nei, jeg skal kjøpe en annen telefon

- Kanskje/vet ikke/har ikke bestemt meg

Lenke til kommentar

Alternativet "Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7" blir jo litt fjåsette, denne kan og burde erstattes med "Nei, jeg skal gå til anskaffelse av en annen telefon". Det er ingen grunn til å snevre inn det alternativet såpass, det er ikke sånn at det er bare OnePlus One og Oppo Find 7 / 7A som er aktuelle for folk flest.

Lenke til kommentar

Avstemningen dekker ikke alle. Jeg savner følgende valg:

- Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.

- Ja, har bestilt/kjøpt

- Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe

- Nei, jeg skal kjøpe en annen telefon

- Kanskje/vet ikke/har ikke bestemt meg

 

Har oppdatert avstemningen nå, så nå har dere hele 13 valg. Skal nå oppdatere avstemingen i Oppo Find 7 tråden nå :green: .

 

Alternativet "Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7" blir jo litt fjåsette, denne kan og burde erstattes med "Nei, jeg skal gå til anskaffelse av en annen telefon". Det er ingen grunn til å snevre inn det alternativet såpass, det er ikke sånn at det er bare OnePlus One og Oppo Find 7 / 7A som er aktuelle for folk flest.

 

Jeg har den med fordi folk som vet om OnePlus One vet definitivt hva Oppo Find 7a / Find 7er og hva den er god for. Og med tanke på at OnePlus One og Oppo Find 7a og Find 7 har veldig mange likheter, så er det faktisk slikt at dem som velger en telefon i fra et høykvalitetsmerke i fra Kina vil gå for en av disse 3 mobilene.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Det blir jo et unødvendig og overfladisk alternativ i en liste som allerede er i overkant lang, nå blir det jo så mange alternativer at det nesten er meningsløst å ha noen avstemning i det hele tatt. Svaret jeg la har for øvrig forsvunnet fra statistikken og legger seg ikke på nytt selv om jeg sletter og avgir på nytt.

 

Og tror du ikke de som har hørt om OnePlus One og Oppo Find 7 / 7A også har hørt om modeller som Nexus 5, LG G Pro 3, HTC One (M8), Samsung Galaxy S5, Sony Xperia Z2 osv.. De er jo like reelle alternativer de som det Oppo alternativene er.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det blir jo et unødvendig og overfladisk alternativ i en liste som allerede er i overkant lang, nå blir det jo så mange alternativer at det nesten er meningsløst å ha noen avstemning i det hele tatt. Svaret jeg la har for øvrig forsvunnet fra statistikken og legger seg ikke på nytt selv om jeg sletter og avgir på nytt.

 

Prøvd å trykke CTRL + F5 på artikkelen du har åpnet i en tab og så prøve på nytt å se om det funker?

 

Joda, er jo en del alternativer, men den burde jo tilpasses alle da.

 

 

Og tror du ikke de som har hørt om OnePlus One og Oppo Find 7 / 7A også har hørt om modeller som Nexus 5, LG G Pro 3, HTC One (M8), Samsung Galaxy S5, Sony Xperia Z2 osv.. De er jo like reelle alternativer de som det Oppo alternativene er.

 

Dem som klikker seg inn på denne tråden eller tråden om Oppo Find 7 har nok litt mere interesse for kina mobiler enn hva den vanlige mannen i gata har over de vanlige og kjente mobilene man får kjøpt her i Norge.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Niks min er sporløst forsvunnet hos meg, merkelig.. Er så definitivt enig at man skal ha relevante alternativer for alle, men et alternativ "Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7." blir jo bare en innsnevret variant av "Nei, jeg skal kjøpe en annen telefon." og forlenger jo lista helt unødvendig. Om du mener at det er viktig å inkludere alle så burde man jo da også legge til et alternativ som "Nei, jeg sal heller kjøpe en iPhone 6", "Nei, jeg skal heller kjøpe en HTC One (M8)" osv..

Lenke til kommentar

Niks min er sporløst forsvunnet hos meg, merkelig.. Er så definitivt enig at man skal ha relevante alternativer for alle, men et alternativ "Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7." blir jo bare en innsnevret variant av "Nei, jeg skal kjøpe en annen telefon." og forlenger jo lista helt unødvendig. Om du mener at det er viktig å inkludere alle så burde man jo da også legge til et alternativ som "Nei, jeg sal heller kjøpe en iPhone 6", "Nei, jeg skal heller kjøpe en HTC One (M8)" osv..

 

Hadde dette vært en tråd om en Samsung Galaxy S / Note telefon, så hadde jeg lagt inn disse alternativene.

 

Det er en grunn på hvorfor jeg kun tar med kinamobiler i avstemningen. Nemlig fordi dem som er interresert i å skaffe seg en kina mobil vil ikke ha tanker på å kjøpe mobiler i fra Samsung eller HTC.

 

EDIT: Har allerede lagt dette inn med Samsung, HTC, Motorola osv i Oppo tråden, så kan bare gjøre det samme her da.

 

EDIT 2: Redigerte på teksten i en av avsteminingsalternativene jeg hadde valgt som gjorde at min stemme også forsvant. Så slettet min stemme og la den inn på nytt igjen hvor min stemme kom tilbake.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Nå ser det jo ganske så bra ut, men nå burde du vel strengtatt også hatt et valg for "Nei, jeg venter på iPhone 6" eller noe lignende når du gjorde om alternativet for andre telefoner til å kun omhandle Android også et for Windows Phone forsåvidt :tease:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Hva med "Nei jeg venter på neste symbian telefon" eller "Nei jeg venter på neste ubuntu telefon" ..

 

On-topic:

Tror ikke vi får se OnePlus telefoner tilgjengelig før i juli tidligst, utenom noen få invites.

De sier de har en batch klar i mai, men hvor mange? 100 stk til ?

Virker mer som ett PR stunt fra Oppo sin side.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...