Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

Ja nå går det visstnok en konkurranse om 'Invites' hvor det blir trukket 150 vinnere i slutten av uken: http://oneplus.net/rain-of-invites

 

Ja, selv oss i fra Norge kan delta på det der.

 

Ja, men i utgangspunktet nei.

Da må du i såfall få den levert til adresse i Sverige / Danmark.

Terms and condition:

 

"Applications are limited to residents of the following countries and regions: Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Hong Kong, Italy, Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Taiwan, United Kingdom, United States. Applicants must have a valid email address and mailing address within one of the countries listed above. Applicants may only apply once. All applicants must be 18 years or older to enter."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal til Danmark i juli. Noen mulighet for å få tak i en da?

 

Spørs om du ikke må ha en bostedsadresse i Danmark før du kan få den bestilt i Danmark. Så er jo fult mulig at det er lettere å bestille telefonen i fra USA (om den blir tilgjengelig der nå i starten) og bare bruke JetCarrier for å få den til Norge.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

 

 

Skal til Danmark i juli. Noen mulighet for å få tak i en da?

Spørs om du ikke må ha en bostedsadresse i Danmark før du kan få den bestilt i Danmark. Så er jo fult mulig at det er lettere å bestille telefonen i fra USA (om den blir tilgjengelig der nå i starten) og bare bruke JetCarrier for å få den til Norge.

De fleste hoteller tar i mot pakker for deg. Har et par ganger gjort dette. Greit når pakken ligger og venter ved ankomst :)

Lenke til kommentar

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå :p Fryktelig interessert i å få meg ny telefon snart.

Er rimelig lei av 1+1 forumet også. Er jo bare hating, sutring og tigging, og lite informasjon fra "the big boys".

Ser forøvrig at SPEMall har fått inn 16 GB Color OS varianten for de som ikke orker å vente lenger :p

Lenke til kommentar

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå :p Fryktelig interessert i å få meg ny telefon snart.

Er rimelig lei av 1+1 forumet også. Er jo bare hating, sutring og tigging, og lite informasjon fra "the big boys".

Ser forøvrig at SPEMall har fått inn 16 GB Color OS varianten for de som ikke orker å vente lenger :p

Nå er vel cm litt av poenget med denne spør du meg.

Her er forøvrig flere selgere.

http://www.gizchina.com/2014/06/09/4-stores-can-buy-oneplus-one-without-invitation/

Lenke til kommentar

Nå er vel cm litt av poenget med denne spør du meg.

Her er forøvrig flere selgere.
http://www.gizchina.com/2014/06/09/4-stores-can-buy-oneplus-one-without-invitation/

 

 

Ja, samme for meg som ikke er så voldsomt dyktig med pc og kildekoder etc. For meg er CM absolutt et viktig argument for å kjøpe denne telefonen.

 

Jeg prøvde å leke meg med min nåværende telefon, men stoppet fort da jeg fikk rootet telefonen, men fikk ikke installert CWM, og stod uten bootloader :p

Heldigvis for meg har LG en fin recovery via PC

 

 

 

Ja, det ble en ukes utsettelse, men telefonene blir shippet nå.

 

http://www.androidauthority.com/oneplus-one-shipping-392692/

 

 

Er det forøvrig noen her inne som har fått kjøpt enda? Og nei, jeg skal ikke mase om å få en invite.

Endret av KongenLars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...