Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det kom jaggu meg en meget hyggelig oppdatering i fra OnePlus anngående 64 GB modellen av One: https://forums.oneplus.net/threads/2014-q2-production-update-updated-may-6.6854/

 

For dem som skulle være interresert i å se bilder som er tatt med OnePlus One, så kan dere se på denne tråden her: http://forums.oneplus.net/threads/photomania-oneplus-camera-from-france-new-pictures.6530/

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Æsj at denne skulle bli så stor. Jeg har Find 5 og var veldig fornøyd i begynnelsen, men ble veldig lei av rooting og flashing av roms etc. Vokst litt i fra det, og vil bare ha en telefon som funker. Siste rom før ColorOS var epic mtp batteri og stabilitet, men manglet jo litt features. Nå skal jeg faktisk prøve ut iphone 5 som jeg får av en kompis, siden jeg ikke har hatt en iphone siden 3gs. Har også fått meg macbook pro, så skal se hvordan icloud etc funker. Jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe en ny oppo mobil, siden det har vært ekstremt mye tull med beta roms etc....Syns denne OnePlus One ser sykt bra ut, CM11s spesielt. Bare den hadde vært litt mindre...Syns egentlig Find 5 var akkurat litt over grensen, så 4.5-4.7" i en kompakt størrelse hadde vært perfekt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir den noen gang tilgengelig for kjøp uten invites?

 

Neste måned så kan du kjøpe telefonen i fra enten Sverige eller Danmark, så det blir det eneste du må gjøre. Men utenom det så blir det jo kjøpt på vanlig måte da.

 

De landene som får tilgang til OnePlus One telefonen nå er bare starten, så flere land vil kunne få kjøpe telefonen etterhvert.

Lenke til kommentar

 

Blir den noen gang tilgengelig for kjøp uten invites?

 

Neste måned så kan du kjøpe telefonen i fra enten Sverige eller Danmark, så det blir det eneste du må gjøre. Men utenom det så blir det jo kjøpt på vanlig måte da.

 

De landene som får tilgang til OnePlus One telefonen nå er bare starten, så flere land vil kunne få kjøpe telefonen etterhvert.

 

 

Så invites er bare for å forhåndsbestille?

Endret av Tryminator
Lenke til kommentar

 

 

Blir den noen gang tilgengelig for kjøp uten invites?

 

Neste måned så kan du kjøpe telefonen i fra enten Sverige eller Danmark, så det blir det eneste du må gjøre. Men utenom det så blir det jo kjøpt på vanlig måte da.

 

De landene som får tilgang til OnePlus One telefonen nå er bare starten, så flere land vil kunne få kjøpe telefonen etterhvert.

 

 

Så invites er bare for å forhåndsbestille?

 

Etter hva jeg har forstått, så vil dem som får en invite til å kjøpe den og kjøper den få den tilsendt med en gang (rett meg om jeg tar feil). Er jo flere som har fått sin OnePlus One telefon i fra dette invite systemet nå så.

 

Det vanlige salget av telefonen vil jo starte neste måned i Sverige og Danmark (+ de andre landene som ikke er relevant for oss).

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Er det forresten noen som vet om det går an å ha 2 eller flere paypal kontoer?

 

Paypal vil være eneste betalingsalternativ. Og for at betalingen skal godkjennes så må billing address matche den adressen du har på paypal kontoen. Den jeg har idag har jo min norske adresse, så vil ikke betalingen godkjennes om jeg bruker den paypal kontoen.

 

Kan jeg bare registrere en ny paypal konto med en ny epost adresse og bruke en svensk proxy når jeg åpner ny konto? På denne kontoen vil jeg da sette adresse = den adressen jeg oppgir på oneplus one sin nettbutikk. Tror dere dette vil virke?

 

Ser det er masse diskusjoner rundt dette med betaling og vil være 100% sikker på at jeg har korrekt fremgangsmåte når det kommer til betalingen. Dere kan lese mer om det her på oneplus forumet.

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

 

 

Blir den noen gang tilgengelig for kjøp uten invites?

 

Neste måned så kan du kjøpe telefonen i fra enten Sverige eller Danmark, så det blir det eneste du må gjøre. Men utenom det så blir det jo kjøpt på vanlig måte da.

 

De landene som får tilgang til OnePlus One telefonen nå er bare starten, så flere land vil kunne få kjøpe telefonen etterhvert.

 

 

Så invites er bare for å forhåndsbestille?

 

 

Nei det er ikke korrekt. Oneplus benytter invites i henhold til antallet telefoner som er klar til salg utenfor Kina.

Om du får en invites mot slutten av denne uken så bestiller du onepllus mobilen umiddelbart. I løpet av kun kort tid så er du da eier av en one plus one mobil.

 

Og det aller beste er at når du har kjøpt en oneplus så får du 3 invites som du kan dele ut til dine venner, eller forum venner :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Blir den noen gang tilgengelig for kjøp uten invites?

Neste måned så kan du kjøpe telefonen i fra enten Sverige eller Danmark, så det blir det eneste du må gjøre. Men utenom det så blir det jo kjøpt på vanlig måte da.

 

De landene som får tilgang til OnePlus One telefonen nå er bare starten, så flere land vil kunne få kjøpe telefonen etterhvert.

 

Så invites er bare for å forhåndsbestille?

Nei det er ikke korrekt. Oneplus benytter invites i henhold til antallet telefoner som er klar til salg utenfor Kina.

Om du får en invites mot slutten av denne uken så bestiller du onepllus mobilen umiddelbart. I løpet av kun kort tid så er du da eier av en one plus one mobil.

 

Og det aller beste er at når du har kjøpt en oneplus så får du 3 invites som du kan dele ut til dine venner, eller forum venner :)

Blir den aldri tilgjengelig i butikker da?
Lenke til kommentar

 

Nei det er ikke korrekt. Oneplus benytter invites i henhold til antallet telefoner som er klar til salg utenfor Kina.

Om du får en invites mot slutten av denne uken så bestiller du onepllus mobilen umiddelbart. I løpet av kun kort tid så er du da eier av en one plus one mobil.

 

Og det aller beste er at når du har kjøpt en oneplus så får du 3 invites som du kan dele ut til dine venner, eller forum venner :)

Blir den aldri tilgjengelig i butikker da?

 

Det er det ingen som vet noe om enda, vil jeg tro. Det eneste vi vet er at Sverige og Danmark (som er nærmest oss i Norge) kan bestille telefonen i fra OnePlus sin egen webstore i neste måned.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...