Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

Jeg kikker på Oneplus X, den appelerer til meg da jeg liker rent, tynt design med flush kamera. Er Mailboxde beste løsning?

 

Kan bruke Jetcarrier også men da får du Amerikansk utgave om du tenker på andre fra Tyskland eller Europa så må du nesten bare bruke Google å google med frasen "mail forwarding + land" for eksempel "mail forwarding Germany"

 

Jeg har kun erfaring med Mailboxde og Jetcarrier (Sistnevnte er ett Norsk selskap)

 

Akkurat nå har jeg 3-4 pakker på vei fra Mailboxde.

 

Om du bruker Jetcarrier og får US utgave vil du ikke kunne få 4G overalt da de mangler noen 4G frekvenser vi har her i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Kjører COS12.1.1 og nå fungerer VIPPS, men det har ikke gått for meg på tidligere COS versjoner.. Enda ikke fått COS13 oppdateringa som kom i forrige uke, så er spent på om det går med den.

Tusen takk for tilbakemelding :) Setter veldig pris på om du sier ifra hvordan VIPPS oppfører seg med COS13 når du får det. 

Du kan evt. gjøre oppgraderingen "manuelt" ved å laste ned herifra: https://www.androidfilehost.com/?fid=24459283995316311

Kilde: https://forums.oneplus.net/threads/mirrors-for-official-cyanogen-roms-ota-updates.141825/

 

Flashes med recovery i COS, er en incramental update, YOG7DAS2K1 -> ZNH0EAS26M.

Lenke til kommentar

Er det noen som får til å bruke VIPPS med OnePlus One? Kjører CyanogenMod 13 (CM13), men vurderer å hoppe over til Cyanogen OS 13 (COS13) når det kommer som signed flashable zip, kanskje det hjelper.

Kjører CM13 med root + Xposed + RootCloak

 

Vipps fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...