Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte en sang en gang, CDen sangen var på var brent...

Google hjelper meg ikke, så håper noen her kan :p

 

Sangen er norsk, det er en ung gutt som synger den (på bokmål) og den handler om at han savner eksen og vil ha tilbake henne. Den er rolig og den eneste setninga jeg husker derfra r noe sånt som "jeg vil ha ting sånn som de var" eller lignende... blir gæren av å ikke finne ut navnet på sangen :p

HJELP ? =)

 

Det er denne kanskje denne? Endless - Glem meg :)

 

dessverre:p men takk allikevel=)

Lenke til kommentar

refrenget begynner med "just" hehe.. er egentlig kun det jeg hugser.. lurer på om det var noe med just need to eller just want to elle noe.. sangen ble brukt i ein aerobic time, så d et var en typisk dance sang.. noen som har lyst å gjette??? refrenget starter altså med "just"...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Kanskje en litt vanskelig en, men prøver alikevel.

 

En mann fra finland laget en sang som ikke er så veldig gammel (halvt år gammel?) der hvor han synger det eneste jeg husker "devil". Tror han hadde ett inslag på god morgen norge også, eller ett annet program på tv2.

Lenke til kommentar
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=3330687

 

Dansegruppen Ekstriko. Hva heter sangen i bakgrunnen? Tøft show forresten, verdt en titt. Innslag 4198.

 

Ramalama Bang Bang - Roisin Murphy

 

Jeg synes det var skikkelig dårlig. Danserne var crappy, og de har stjålet hele konseptet (inkludert sangen) fra amerikanske So You Think You Can Dance. Bare sjekk ut denne http://youtube.com/watch?v=0c4caXZllKc

Det er skikkelig dans!

Lenke til kommentar
Okey, nå har Viasat 4 laget enda en Miami Vice-reklame med funky musikk. Jeg kan utelukke Rockwell og Calvin Harris som har blitt nevnt hundre ganger i tråden, så nå håper jeg noen kan hjelpe :wee:

 

Er vanskelig å forklare, men det er en åttitallssag (bombe) med ei feit basslinje. Er en elektronisk sak, og du hører Roland-utstyret på lang vei.

 

Bump! Og har et opptak:

miami_vice_reklame.mp3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...