Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en sang jeg har hørt et par gang på p3 de siste ukene. Hørte den senest i natt, men husker ikke tekst da jeg lå og halv sov. Den starter med et langt gitar riff(1min?) så når de begynner å synge minner det meg litt om Quenn(eller 80'talls aktig). Veldig fengende låt, særlig det gitarriffet. Skyter litt i blinde her, men lov og håpe :cool:

Lenke til kommentar

Hehe, ja den er faktisk ikke så ille :D Bommet litt på landet da, men det skal jo bare mangle siden det er mange mange år siden sist jeg hørte sangen. De er fra England forresten. Den var også litt annerledes enn jeg husket, men fortsatt grei.

 

Sangens navn er:

Tubthumping - Chumbawamba

 

Fant bare en versjon på youtube med elendig kvalitet, men det var det beste jeg fant nå i farta. :)

Lenke til kommentar
Hehe, ja den er faktisk ikke så ille :D Bommet litt på landet da, men det skal jo bare mangle siden det er mange mange år siden sist jeg hørte sangen. De er fra England forresten. Den var også litt annerledes enn jeg husket, men fortsatt grei.

 

Sangens navn er:

Tubthumping - Chumbawamba

 

Fant bare en versjon på youtube med elendig kvalitet, men det var det beste jeg fant nå i farta. :)

 

Fifa (97?) sangen dette :)

Lenke til kommentar

 

Hehe, ja den er faktisk ikke så ille :D Bommet litt på landet da, men det skal jo bare mangle siden det er mange mange år siden sist jeg hørte sangen. De er fra England forresten. Den var også litt annerledes enn jeg husket, men fortsatt grei.

 

Sangens navn er:

Tubthumping - Chumbawamba

 

Fant bare en versjon på youtube med elendig kvalitet, men det var det beste jeg fant nå i farta. :)

 

Fifa (97?) sangen dette :)

 

 

Nei, nå ble jeg uenig med meg selv her. Da jeg skulle sove i går kveld begynte jeg å tenke mye på akkurat dette, og plutselig sa det pling. Jeg har også vært på utkikk etter denne sangen (Tubthumping), men den sangen jeg egentlig skal ha tak i, trodde jeg hadde det cd coveret noe som ikke stemte helt. Jeg klarte ikke helt å høre sangen for meg i går da jeg spurte her, men plutselig løsnet det. Jeg klarer fortsatt ikke å tyde noe av teksten jeg hører, men melodien starter med en trommedunk med jevne mellomrom. Det er også veldig mye fiolinspilling på refrengene, så vidt jeg husker. Vi skal fortsatt til samme land, altså storbritannia. Vokalisten er en mann, og han jeg synes å huske at han hadde en aksent som kan knyttes opp mot et land, men jeg klarer ikke å huske hvordan det var nå.

Lenke til kommentar
Hehe, ja den er faktisk ikke så ille :D Bommet litt på landet da, men det skal jo bare mangle siden det er mange mange år siden sist jeg hørte sangen. De er fra England forresten. Den var også litt annerledes enn jeg husket, men fortsatt grei.

 

Sangens navn er:

Tubthumping - Chumbawamba

 

Fant bare en versjon på youtube med elendig kvalitet, men det var det beste jeg fant nå i farta. :)

Champions league sangen eller?

Lenke til kommentar

Hei, jeg leter etter en sang.

Den er i reklamen for ett radioprogram på natten for NRK P3.

Reklamen går som følger:

 

En sang blir spilt.

Programlederene skriker "NEI!".

En annen sang blir spilt.

Programlederene skriker "NEI!"

En sang blir spilt, og den har rått gitarriff (Denne sangen jeg leter etter)

Programlederene skriker "JAJAJA!"

 

Var vel veldig uspesifikk, men det er det beste jeg kan komme opp med.

Sangen er relativt ny, i alle fall ikke mer enn to år gammel.

Noen som kan hjelpe?

 

Edit: reklamen er for programmet P3 Natt.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
Hei, jeg leter etter en sang.

Den er i reklamen for ett radioprogram på natten for NRK P3.

Reklamen går som følger:

 

En sang blir spilt.

Programlederene skriker "NEI!".

En annen sang blir spilt.

Programlederene skriker "NEI!"

En sang blir spilt, og den har rått gitarriff (Denne sangen jeg leter etter)

Programlederene skriker "JAJAJA!"

 

Var vel veldig uspesifikk, men det er det beste jeg kan komme opp med.

Sangen er relativt ny, i alle fall ikke mer enn to år gammel.

Noen som kan hjelpe?

 

Edit: reklamen er for programmet P3 Natt.

 

Lurer på om begge vi leter etter samme sang? Jeg skrev om det på en side lenger bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...