Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer veldig på hva en sang heter. Skulle jeg plassert den i en sjanger ville det vel kanskje blitt dance. Rerfrenget ender på "...higher". Først blir det sunget litt fort, men så går ordene før higher og higher litt tregere. Er ikke veldig lett å skjønne teksten. Det minner veldig om Sunblock, men vet det ikke er det. Synes også sangen kan minne veldig om Sunloverz - Shine On til tider. Lurer egentlig på om det er en eldre slager som er remixa, men er ikke helt sikker.

 

Vet ikke om dette her hjalp, men er det noen har noe anelse ville det vært til veldig hjelp.

 

Kan det være Velvet - Rock Down To (Electric Avenue)? Evt en annen remix av samme sangen.

Lenke til kommentar

Jeg frekker meg til en aldri så liten reprise av følgende spørsmål jeg.

Jeg så en musikkvideo på Svisj Urørt for en stund tilbake som jeg har fått det for meg at var litt kul, selv om jeg egentlig ikke husker noe av den.

Men videoen husker jeg i grove trekk hvordan gikk:

Det var en kvinnelig trommeslager, og en mannlig gitarist som spilte mot en hvit bakgrun, og mens de spilte ble de fra off-screen kastet mye kaker på, jeg tror ihvertfall det var kaker som ble kastet, men de fortsetter bare å spille, og se fornøyde ut. Jeg mener å huske at trommeslageren trommet på en høyst ivrig måte.

Virker dette kjent for noen?

 

Edit: Programmet heter vel Svisj, ikke Switch ja

Lenke til kommentar
Jeg frekker meg til en aldri så liten reprise av følgende spørsmål jeg.
Jeg så en musikkvideo på Svisj Urørt for en stund tilbake som jeg har fått det for meg at var litt kul, selv om jeg egentlig ikke husker noe av den.

Men videoen husker jeg i grove trekk hvordan gikk:

Det var en kvinnelig trommeslager, og en mannlig gitarist som spilte mot en hvit bakgrun, og mens de spilte ble de fra off-screen kastet mye kaker på, jeg tror ihvertfall det var kaker som ble kastet, men de fortsetter bare å spille, og se fornøyde ut. Jeg mener å huske at trommeslageren trommet på en høyst ivrig måte.

Virker dette kjent for noen?

 

Edit: Programmet heter vel Svisj, ikke Switch ja

Kan det være the white stripes?

Lenke til kommentar
Jeg frekker meg til en aldri så liten reprise av følgende spørsmål jeg.
Jeg så en musikkvideo på Svisj Urørt for en stund tilbake som jeg har fått det for meg at var litt kul, selv om jeg egentlig ikke husker noe av den.

Men videoen husker jeg i grove trekk hvordan gikk:

Det var en kvinnelig trommeslager, og en mannlig gitarist som spilte mot en hvit bakgrun, og mens de spilte ble de fra off-screen kastet mye kaker på, jeg tror ihvertfall det var kaker som ble kastet, men de fortsetter bare å spille, og se fornøyde ut. Jeg mener å huske at trommeslageren trommet på en høyst ivrig måte.

Virker dette kjent for noen?

 

Edit: Programmet heter vel Svisj, ikke Switch ja

Kan det være the white stripes?

Nei, det er nok ikke The White Stripes, da dette er no' NRK Urørt greier, så er det vel å anta at bandet er norsk.

 

Edit: Stokket om på ett par ord.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Lurer på en sang jeg har hørt et par gang på p3 de siste ukene. Hørte den senest i natt, men husker ikke tekst da jeg lå og halv sov. Den starter med et langt gitar riff(1min?) så når de begynner å synge minner det meg litt om Quenn(eller 80'talls aktig). Veldig fengende låt, særlig det gitarriffet. Skyter litt i blinde her, men lov og håpe :cool:

 

 

Da kom jeg over sangen på nytt i natt, det var Muse - Knights of Cydonia. :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=jV1bRfLHA3A

Lenke til kommentar

Lurer på hva denne sangen heter, etter resultatløse treff @ Google.

 

Tror bandet er norsk, men er ikke sikker. Det er rock.

I begynnelsen av refrenget synger dem: "I've got no money, but i'd pay your ransom" og et eller annet som minner om "Got nothing to it, baby. When you aint got none"

 

Noen som vet hva sangen heter?

 

De spilte den forøvrig masse på P3 i påsken.

 

:)

Lenke til kommentar
noen som vet hvilken sang dette er?? de synger lalala innimellom, også everywhere ell no blir sagt innimellom, masse forskjellige instrumenter, piano går over til fiolin, tror sangen var i den tv reklamen med model leira som fløy rundt på et torv ell no og blei til en hval og til slutt en kanin....

 

 

noen som helst?

Lenke til kommentar
noen som vet hvilken sang dette er?? de synger lalala innimellom, også everywhere ell no blir sagt innimellom, masse forskjellige instrumenter, piano går over til fiolin, tror sangen var i den tv reklamen med model leira som fløy rundt på et torv ell no og blei til en hval og til slutt en kanin....

 

 

noen som helst?

 

Du mener den Sony reklamen ?

Lenke til kommentar
Lurer på hva denne sangen heter, etter resultatløse treff @ Google.

 

Tror bandet er norsk, men er ikke sikker. Det er rock.

I begynnelsen av refrenget synger dem: "I've got no money, but i'd pay your ransom" og et eller annet som minner om "Got nothing to it, baby. When you aint got none"

 

Noen som vet hva sangen heter?

 

De spilte den forøvrig masse på P3 i påsken.

 

:)

 

Howl - Repeater

Du skal finne den på NRK Urørt

Søk på Howl bare :)

Lenke til kommentar
Slutten av refrenget går sånn: "You belong here, We belong here". Hva heter sangen?

 

Det som kommer på slutten av refrenget, kommer med et slags "ekkorung", altså det runger litt når HAN sier det siste: "We belong here". Jeg er ikke helt sikker på om HAN ordrett synger dette, men det er noe med belong i alle fall. Jeg tror sangen er ganske ny.

 

Nå begynner jeg å bli litt despo altså? plis svar da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...