Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett reklamen for ungkaren 20 vs 40? Der spiller de to sanger, først Dont cha med Pussy Cat Dolls og så en annen. Hva heter den siste sangen? Noe med look for love eller noe...

Jeg har ikke TV, men kanskje ABC - "The Look Of Love" eller Karen Ramirez - "Looking For Love"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på navnet på en sang som jeg også inbiller meg å har hørt på en bilreklame for lenge siden. Sett litt på "So you think you can dance" for tiden og der spilles den en del når folk kommer ut etter å ha hørt om de går videre etc. Det høres ut som fiolin som spiller en kort bit som går om og om igjen med litt synth i bakgrunnen, deretter kommer trommene inn etter et par ganger. Håper noen vet denne, vet det er litt ltie å gå etter :p

Lenke til kommentar
Er det noen som har sett reklamen for ungkaren 20 vs 40? Der spiller de to sanger, først Dont cha med Pussy Cat Dolls og så en annen. Hva heter den siste sangen? Noe med look for love eller noe...

Logget meg akkurat på for å spørre om det samme:)

 

Edit: Det var ABC The look of love ja. Tusen takk!

Endret av Aces
Lenke til kommentar

Det er en sang jeg lenge har lurt på hva heter, en sang jeg ofte hørte på da jeg var lita.

 

refrenget går litt som følger;

"you need a little bit of magic, a little bit of tragic, a little bit of romance. that's what you need to live."

 

hadde blitt veldig glad om noen viste hvilken sang det er :o)

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp til en sang !!!

 

Jeg har hørt den en del ganger på The Voice Tv "Nordisk Musikk" Det er en animasjons musikk video og det er en mann som synger ofte "radio, .. Radio" det er finsk eller dansk han synger ...

 

Dør hvis jeg ikke finner låta ...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har hørt en sang som jeg lurer på HVA heter og HVEM som har den...

 

Alt jeg har fra teksten er

 

"But its me ( drar lenge på me), me and my (elns)

 

og "Take it eeeeasy"

 

Melodien er rolig og fin.. Fint om noen får noe ut av dette for nå har jeg lett meg skakk på google og på div lyrics-sider.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har hørt en sang som jeg lurer på HVA heter og HVEM som har den...

 

Alt jeg har fra teksten er

 

"But its me ( drar lenge på me), me and my (elns)

 

og "Take it eeeeasy"

 

Melodien er rolig og fin.. Fint om noen får noe ut av dette for nå har jeg lett meg skakk på google og på div lyrics-sider.

 

Hei.

Er temmelig sikker på at låta du leter etter er:

William Hut - Take it Easy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...