Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier.

Sakser fra IMDB:

"The Blood of Cuchulainn"

Composed by Jeff and Mychael Danna

Jeff Danna Music (SOCAN)

Mychael Danna Music (SOCAN)

Administered by Superliminal Music (ASCAP)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier.

Sangen som spilles i Ravenous når hovedpersonen sloss oppå det fjellet som han hopper ned fra og knekker beinet. fra 01.52 i denne videoen

 

Tenker du på

"The Blood Of Cuchulainn - Boondock Saints Theme"?

Lenke til kommentar
Noen som har sett reklamen for Miami Vice på Viasat4? Den der

negeren av de, synger foran en stripper etter en sang som spilles i

bakgrunnen.

Hvilken låt er dette?

 

Tatt opp flere ganger i tråden, søk..

 

Calvin Harris - Acceptable in the 80s eller Rockwell - Somebody's watching me

Lenke til kommentar
Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier.

Sakser fra IMDB:

"The Blood of Cuchulainn"

Composed by Jeff and Mychael Danna

Jeff Danna Music (SOCAN)

Mychael Danna Music (SOCAN)

Administered by Superliminal Music (ASCAP)

Stemmer...Takk.

Lenke til kommentar
Hørte en techno/trance akti låt på TG, inneholder ingen tekst så litt vanskelig og forklare hva det er :p

 

Anyone?

 

Dette kan jo være hvilken som helst sang. Men forrige gang jeg var der, var det en sang som het DJ Mosebusk - Fly away som ble hyppig spilt. Den har ingen tekst.

Dj Execute - Fly Away

 

Som forøvrig starter med "What the hell is going on here?". May Remake gjør i allefall det. :p

Lenke til kommentar
Ingen som vet hva den heter, er en veldig kjent sang. Hørte den sist på Radio for noen dager siden :hmm:

 

de fleste radiostasjoner har en oversikt over sanger de har spilt på nettsidene sine. hvis du husker dato/klokkeslett for når du hørte den er det mulig nettsidene til radiostasjonen kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

På Viasat 4 i reklamepausene kommer det en liten trailer på "Miami Vice", hvor de filmer hovedfiguren vifte med penger i en bar i mellom bena på en dame... Imens spilles det en sang fra 80 tallet hvor det høres ut som en liten rap med litt melodi, så går den lyst osv . :p noen som vet hva denne 80s disco sangen heter?

Lenke til kommentar
På Viasat 4 i reklamepausene kommer det en liten trailer på "Miami Vice", hvor de filmer hovedfiguren vifte med penger i en bar i mellom bena på en dame... Imens spilles det en sang fra 80 tallet hvor det høres ut som en liten rap med litt melodi, så går den lyst osv . :p noen som vet hva denne 80s disco sangen heter?

 

Rockwell - Somebody's Watching Me

 

Edit: 1k poster, wooh

Endret av Sirhaavard
Lenke til kommentar
På Viasat 4 i reklamepausene kommer det en liten trailer på "Miami Vice", hvor de filmer hovedfiguren vifte med penger i en bar i mellom bena på en dame... Imens spilles det en sang fra 80 tallet hvor det høres ut som en liten rap med litt melodi, så går den lyst osv . :p noen som vet hva denne 80s disco sangen heter?

 

Rockwell - Somebody's Watching Me

 

Edit: 1k poster, wooh

 

 

takk :D leta lenge nå

Lenke til kommentar

Okei, håper denne nøtta ikke er for vanskelig. Problemet er at jeg ikke husker teksta, eller navn eller noen ting. Jeg tror jeg kan melodien sånn nogenlunde i hodet, men det blir litt vanskelig å skrive det her. Jeg klarer å gjenkjenne låta om jeg hører den, eller muligens hvis jeg leser teksten.

 

Det jeg husker, er at den sangen befant seg på en cd singel. Coveret var helt svart, og midt på var det et tegnet bilde av en arm med boksehanske. Rundt denne armen var det en (orange?) bakgrunn, som var formet som en sirkel rundt denne armen. Sangen minner så vidt jeg husker om en litt rocka irsk folkesang eller noe i den duren. Jeg er ganske sikker på at det kommer fra storbritannia en plass, irsk, skotsk osv. Nesten som en litt roka pubsang med litt fart i.

 

Er denne håpløs å finne tak i utifra dette? :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...