Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Lurer på en sang.

 

Låten gikk for noen år siden.

Refrenget:

Oohh

Ba ba baaa ba ba bab

Oohh

Ba ba baaa ba ba bab

 

Musikk videoen var animert og det var en skjeggete fyr som sang den.

Det var sånne spraybokser (taggespray) som drev å dansa i kor.

Ba ba ba baaaa Får du høre i bakgrunnen hele tiden.

Det var hip hop R&B

 

 

Hadde vært fint om noen kjenner den sangen

Takk på forhånd :)

 

 

Er det kanskje Promoe med "These walls don't lie"??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell.

Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida :p Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder :p Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! :)

Lenke til kommentar
Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell.

Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida :p Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder :p Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! :)

 

 

Kirsty hawkshaw - Fine Day

 

 

Eller en annen versjon av den... "Opus III" sin kanskje

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell.

Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida :p Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder :p Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! :)

 

Minnet meg om Baracuda - La Di Da

 

Edit: Men Footy sin passet visst bedre til din beskrivelse :p

Endret av Sirhaavard
Lenke til kommentar
Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell.

Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida :p Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder :p Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! :)

 

 

Kirsty hawkshaw - Fine Day

 

 

Eller en annen versjon av den... "Opus III" sin kanskje

 

 

Det var den ja! Tusen hjertelig :D

Lenke til kommentar

Hørte en sang på en fest for noen helger siden, sangen hadde ingen spesifikk tekst det gikk ann å høre på, for hele sangen var bare mumling... mannlig stemme som mumlet hele veien. Sangen var i dance sjangeren, litt rolig i takten men allikevel upbeat.. minnet litt om reggae, og det var trommespill som utgjorde melodien egentlig, typen bongotrommer..

 

noen som vet hvilken dette kan være?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier.

Sangen som spilles i Ravenous når hovedpersonen sloss oppå det fjellet som han hopper ned fra og knekker beinet. fra 01.52 i denne videoen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...