Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Noen som vet hva
sangen heter?

9428855[/snapback]

 

 

 

 

Hadde du giddi å leste 1 post i tråden og samtidig lest kommentarene til filmklippet, hadde du funnet ut at det er Stacie Orrico - (There's Gotta Be) More To Life

9428993[/snapback]

 

Jeg har faktisk lest første posten 2 ganger før, men jeg glemte rett og slett at det pleier å stå under. Beklager "brydderiet".)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva
sangen heter?

9428855[/snapback]

 

 

 

 

Hadde du giddi å leste 1 post i tråden og samtidig lest kommentarene til filmklippet, hadde du funnet ut at det er Stacie Orrico - (There's Gotta Be) More To Life

9428993[/snapback]

 

Jeg har faktisk lest første posten 2 ganger før, men jeg glemte rett og slett at det pleier å stå under. Beklager "brydderiet".)

9429091[/snapback]

 

 

Det går bra vet, du :thumbup:

 

Ingen skjede skadd. og egentlig er det bare hyggelig å hjelpe.

Lenke til kommentar

hei.

 

noen som vet hva sangen i reklamen til golden goal heter. jeg har hørt den mye på radioen i det siste men jeg husker ikke teksten og får det aldri med meg når de sier det på radioen? hadde blitt veldig glad her hvis noen viste det-

 

etter mere tanker tror jeg han synger "Im Here" litt høyt og noe mere lavt. har prøvd og søke litt på im here men det er så forbanna mye rart.

Endret av Jan Andre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Noen som vet hva denne sangen heter?

 

NB: Denne gangen står det ikke under filmen eller i tittelen :)

 

Hvis det er noen som husker den reklamen om GE-kapital hvor en mann har en hånd for øyet, og går ned til stuen å titter på tv'en, men den forandret seg ikke etter han flytta hånda fra øyet, men når han kom til garasjen stod det en mc. Noen som vet hvilken sang det spilles i den reklamen?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter?

 

NB: Denne gangen står det ikke under filmen eller i tittelen :)

 

Hvis det er noen som husker den reklamen om GE-kapital hvor en mann har en hånd for øyet, og går ned til stuen å titter på tv'en, men den forandret seg ikke etter han flytta hånda fra øyet, men når han kom til garasjen stod det en mc. Noen som vet hvilken sang det spilles i den reklamen?

9429312[/snapback]

 

 

Det er iallefall Enya, skal se om jeg finner ut hva sangen heter også...nydelig sang BTW

Lenke til kommentar

Hadde en kassett som var en del av en kassett serie, den heter "på gang 38" og på den kassetten mot slutten på side 2, er det en nydelig sang av en mann som heter Gary yuse eller noe, det er dette jeg ikke finner noe på. Har prøvd alle slags ord etternavnet staves. Sangen heter "straightful heart!" men har ikke klart å finne ut hvordan både sangen og navnet hans staves. Etikketen til kassetten er borte vekk, å jeg finner den ikke! Kassetten var fra begynnelsen av 90-tallet, så sangen er nok så gammel. Litt iriterende når jeg vet hva sangen heter og hva han heter men ikke hvordan det staves.

Er det noen som vet?

Lenke til kommentar
... nydelig sang av en mann som heter Gary yuse eller noe, det er dette jeg ikke finner noe på. Har prøvd alle slags ord etternavnet staves. Sangen heter "straightful heart!" ... Litt iriterende når jeg vet hva sangen heter og hva han heter men ikke hvordan det staves.

Er det noen som vet?

9429653[/snapback]

 

Kan det være Gary Lewis (and the Playboys)? De er vel fra noen år lengre tilbake en På Gang kasetten men har "pene" låter.

 

Og angående årstall ja, var låta slik at du kunne si noe om årstall? 50-60, 70-80 eller lignende, kanskje visesang, pop, rock, folk?

 

Et søk på gracenote kan kanskje hjelpe deg, og så kan du krysslinke mot Amazon hvor du ofte kan høre deler av låta, som f.eks. her:

 

http://www.amazon.com/Gary-Lewis-Playboys-...88977301&sr=8-1

 

prøv de to låtene med "heart" i seg.

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet hva sang som brukes i Viasat 4 reklamen, som sendes på tv3 og andre kanaler. Har søkt veldig mye, uten hell  :(  teksten inneholder "yeah yeah" og "little advice" har søkt på de fleste sidene, men ingen riktige dukker opp.

9383576[/snapback]

 

 

Gir denne en liten shameless bump :ph34r:

 

Siden jeg og lurer noe veldig på det, har nå sendt mail til både viasat og tv3 i tillegg til og ha søkt på google. Jeg har tilogmed lest igjenom halvparten av lyricsa til marilyn manson siden det er han vokalisten høres mest ut som o_Ô

9421927[/snapback]

 

 

Bob Sinclair - For You :D

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sangen som inneholder "i wish that you where my girl" heter? Mener at det er det de sier, har prøvd google, den er litt rask, det er det eneste jeg husker, hørte den på radion for ikke så lenge siden, men så ikke på hva kanalen var heller, bare sang på den et par dager senere, også begynte jeg å lure på hva den het :!:  SÅ, er det noen som vet det?

9162635[/snapback]

Noen som vet det eller? Har sååå sinnsykt lyst på den sangen!

9203940[/snapback]

 

Hvilken sjanger? R&B?

9203947[/snapback]

Nei, har funnet en R&B sang som er sånn, ved å søke på "i wish that you were my girl" på google, den heter Latif med My man's girl, men det er ikke den... Den er litt sånn techno aktig :p Men ikke techno, som jeg sa, litt rask :p Veit ikke hva sjangeren heter men det er noe lignende techno & trance :p ... Men noen må vite hva den heter, når jeg har hørt den på radioen for noen dager siden, og en venninne av meg hadde også hørt den, men de sa ikke hva sangen het, og det var på radio prime (halden og strømstad sin kanal)...

9204101[/snapback]

 

 

Att förlita sig på Google är ingen större idée :thumbdown: ... Hoppas jag kan hjälpa till med min information. Ni söker låten som går följande "I wish that you were my girl" ect.

 

"Rob 'N Raz - My Girl" - Hoppas detta är vad ni söker :cool:;)

 

MvH / Puttzkee . . . Hardstyle Guru.

Lenke til kommentar
Går en reklame for Postbanken nå (ihvertfall på Discovery) med en gammel discolåt eller noe sånt, noen som vet hva den heter/hvem som spiller den?

9428498[/snapback]

Det er absolutt ikke en discolåt, men Number Seven Delis "Sweet Strawberry Wine" benyttes i et par av Postbanken-filmene som går på tv om dagen. Kan det være denne, mon tro?

9428871[/snapback]

 

 

 

Det er nok ikke Number Seven Delis låt det er snakk om her. Hvis det er den reklamen med han med det sinnsyke håret som blir invitert med på fest så er snakk om en låt som må være fra 70 tallet. Lys lys stemme som synger, og det er disco.

Vet det jo egentlig så godt, men kommer ikke på navnet...

9429006[/snapback]

 

 

Stemmer, er den reklamelåta jeg tenker på, Wipeout. Har hørt den mange ganger før, men kommer ikke på hva den heter eller hvem som spiller den...

 

Ingen andre som har en idé om hvilken låt jeg er ute etter?

Lenke til kommentar
Var på p4 kl mellom 21:43- 21:46 i går kveld.

 

Fengede refren hvor han synger: Eeeeo eeeeo.

 

Mann som synger

 

Takker hvis du vet noe  ;)

9431832[/snapback]

 

 

Hmmm, lite å gå etter... hva slags musikkstil var det?

 

 

Første som popper inn i hue mitt er Red Hot Chili Peppers med "Snow" men sikkert ikke riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...