Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i Sunny Beach i sommer, og var da mye på klubber.. der var en sang, der det i refrenget ble sunget "i want to take your broom" (eller noe i den duren)

 

Noen som vet hvilken sang dette er? typisk syden sang, hørte den når jeg var på gran canaria i fjor også..

 

Har lett lenge etter denne nå :-)

Lenke til kommentar
Er ute etter to sanger av den samme. Orginalen er en countrysang, mens coveret av den er punk. De som spiller den orginale versjonene er to amerikanske jenter og de spiller også i begge musikkvideoene.

Sangen handler så sant jeg kan huske om ei som blir voldtatt.. Any help? :blush:

9401230[/snapback]

virker som jeg må bumpe denne... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

leter etter en hip hop/rap sang. Vokalisten hørtes veldig ut som han i Gang Starr.

 

Den starter rolig med kun musikk, hawai-aktig instrument (aner ikke hva det heter... de som har hørt Finntroll - En Mäktig Här, instrumentet melodien går i helt på starten av sangen, sånn lys klinge greie med rar lyd - også hørt i Super Mario Sunshine). Starten er "stealth" aktig, litt mystisk og så begynner en ordentlig fet melodi så kommer den i repetisjon litt lysere. Noe av lyrikken i sangen er "on mission" eller noe lignende.

 

Har søkt og søkt men finner ikke... du skal være god hvis du klarer å finne sangen ut ifra min beskrivelse men håper noen genier her kan gjøre et forsøk :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva themet som brukes i traileren til Beowulf heter/hvor det er tatt fra? Vet jeg har hørt det før.

9410202[/snapback]

Den samme musikken er med i filmen 28 Weeks Later. Kanskje du kan finne det ut ved å sjekke ut filmmusikken?

 

EDIT: Jeg fant det ut: http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_House_-_In_a_Heartbeat

9410560[/snapback]

Jeg takker og bukker.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...