Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen vet hva sang som brukes i Viasat 4 reklamen, som sendes på tv3 og andre kanaler. Har søkt veldig mye, uten hell  :(  teksten inneholder "yeah yeah" og "little advice" har søkt på de fleste sidene, men ingen riktige dukker opp.

9383576[/snapback]

 

 

Gir denne en liten shameless bump :ph34r:

 

Siden jeg og lurer noe veldig på det, har nå sendt mail til både viasat og tv3 i tillegg til og ha søkt på google. Jeg har tilogmed lest igjenom halvparten av lyricsa til marilyn manson siden det er han vokalisten høres mest ut som o_Ô

Lenke til kommentar

i supernatural 8:22 (trur jeg) det er vertfall den episoden der det gamle huset til sean og dean bodde, der moren deres døde, i episoden kommer moren fram som et flammespøkelse på slutten å driver et poltergeist bort for å hjelpe sønnene sine. på slutten av episoden spilte di en fet sang idet di kjørte bort fra åstedet.

noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Går en reklame for Postbanken nå (ihvertfall på Discovery) med en gammel discolåt eller noe sånt, noen som vet hva den heter/hvem som spiller den?

9428498[/snapback]

Det er absolutt ikke en discolåt, men Number Seven Delis "Sweet Strawberry Wine" benyttes i et par av Postbanken-filmene som går på tv om dagen. Kan det være denne, mon tro?

Lenke til kommentar
Går en reklame for Postbanken nå (ihvertfall på Discovery) med en gammel discolåt eller noe sånt, noen som vet hva den heter/hvem som spiller den?

9428498[/snapback]

Det er absolutt ikke en discolåt, men Number Seven Delis "Sweet Strawberry Wine" benyttes i et par av Postbanken-filmene som går på tv om dagen. Kan det være denne, mon tro?

9428871[/snapback]

 

 

 

Det er nok ikke Number Seven Delis låt det er snakk om her. Hvis det er den reklamen med han med det sinnsyke håret som blir invitert med på fest så er snakk om en låt som må være fra 70 tallet. Lys lys stemme som synger, og det er disco.

Vet det jo egentlig så godt, men kommer ikke på navnet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...