Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Ingen som vet hva den nye låta til reklamen for "byggern" eller hvem det nå er.. Glemte helt ut hvem reklamen er for :p

 

"We have a brand new floor" synger ei dame og han der "muppet" figuren.

 

edit: tok en youtube søk for morro skyld.. Trodde jaggu ikke den ville ligge der men.

 

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som vet hva  den nye låta til reklamen for "byggern" eller hvem det nå er.. Glemte helt ut hvem reklamen er for :p

 

"We have a brand new floor" synger ei dame og han der "muppet" figuren.

 

edit: tok en youtube søk for morro skyld.. Trodde jaggu ikke den ville ligge der men.

 

9393459[/snapback]

 

Den ligger for nedlasting på Byggmakkers sider også da. ;)

Men jeg lurer også på hvilken sang dette er originalt? Om det ikke er noe de har mekket selv..? Den høres kjent ut..

Lenke til kommentar

Hei. Har prøvd et utall søkemotorer og alle knep, triks og søkeord men finner ikke ut av dette. Er ute etter å finne en sang, hvilken artist og tittel og sånn.

 

Den høres ut som 80 tallet, men kan og være tidlig 90 tall. Mannlig vokalist.

 

Sangen begynner med feiende syntheziser musikk (veldig 80) og så har vi da teksten jeg husker:

 

"In a little while from now, when the sun comes up and i must go, another (daylight?) now....(husker ikke helt).....

 

for-refreng aktig: "so take me to your river, yeah, where the memories never run dry-yyyyyy, in summertime, if i was, if i could be there once again, how could i, why should i why would i be there (once again? morning sun?)", så igjen "so take me to your river yeah, where memories never run dry-yyyyy, in summertime!"

 

har ikke hørt sangen på 5 år og disse tekstfragmentene er helt sikkert ikke riktig. hvis det er noen som hører en liten bjelle ringe, et eller annet, blir jeg fryktelig glad for all info.

 

vennlig hilsen,

 

per

Lenke til kommentar
Rock in Rio til Iron Maiden.. noen som vet hva slags sang som blir spilt som intro?

 

Takk! :)

9388193[/snapback]

Tror ikke det er noe spesielt navn på sangen.

Har albumet og der heter den bare intro...

9392168[/snapback]

 

"Arthur's Farewell" fra filmen First Knight

9393090[/snapback]

 

Takker så mye! :thumbup:

 

Har CD'n (som jeg har med all musikk jeg har ellers), men jeg tag'er sangene i MediaMonkey og jeg visste ikke hva jeg skulle sette på "composer" og sånn.. :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg hørte en svensk sang tror di sang noe med viking. men di sang også noe med Kjempa alt vi kan..

 

har noen peiling på hvilken sang dette er?  :p

9337510[/snapback]

 

 

någen så har peiling?

9369703[/snapback]

 

 

BUMP :p

9398148[/snapback]

 

Det kan eventuelt være noe fra bandet Finntroll, men det er umulig å vite når du ikke skriver hva slags sjanger det er.

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er i Lacoste Elegance reklamen?

 

God gammaldags låt,

 

"Come and take a trip, in my rocket ship, we`ll have a lovely afternoon..."

 

Må ha den! :D

9399601[/snapback]

 

Nå var du veldig lat...

her...

9399643[/snapback]

 

 

Det er forsovet greit. Men lurte på med han mannen, er det noe de har mekka bare til reklamen da eller? For jeg fant noen andre.

Endret av NightFlare
Lenke til kommentar
Alt jeg vet om denne "sangen" er at noen har valgt å kalle den After the Storm. Har søkt forgjeves etter sanger navngitt "After the Storm", men ingen match funnet. TrackID klarte heller ikkje finnet et svar.

 

Kunne gjerne tenkt meg å finne ut hvem som har laget den....

9367366[/snapback]

Bump :(

 

edit: direktelink til sang: http://jocke.no/diverse/files/After_the_Storm.mp3

Endret av jocke
Lenke til kommentar
noen her som kan finne lista for meg med sangene som er brukt i tegnefilmen herkules?? er en sang der på rulle txten som jeg vill vite navn på liksom

9401105[/snapback]

Tryll Tryll..

 

Edit: Typo

 

Står den ikke der og var i rulleteksten på slutten er det stor fare for at det er Orginalen til en av de som evnt. ble brukt i løpet av filmen...

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...