Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, lurer litt på den sangen hallelujah. med gitarkammeratene. Det var noen på tv som sang hallalujah på norsk, den var litt morsom. Men vet ikke hva jeg skal søke på når jeg skal laste den ned? Noen som har sangen?

Takker :)

7296840[/snapback]

Jeg skulle gjerne hatt den sangen også, jeg så den på TV men jeg husker ikke på hvilket program (noen andre som husker?). Det var Marit Voldsæter (hun i "Kvinner på randen") Espen Beranek Holm, og to til som sang den (Kai Taule og Ole Morten Aagenæs). Det er en del av Marit Voldsæters forestilling som heter "Med ræven i fatle".

7297150[/snapback]

Ja, det er riktig det. Trur det var noe utdelling av noe pris!

7297272[/snapback]

Stemmer visst, Komiprisen 2006 (2 september).

 

Tror jeg har funnet klippet, og at det ble sendt i "Magasinet" på TV2 (16 oktober), men siden jeg ikke har betalt for web TV til TV2, så kan jeg ikke sjekke om det stemmer. :hrm:

 

http://webtv.tv2.no/webtv/main.do?treeId=3...1&itemId=151699

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med og finne ut hvilken sang som spilles i bakgrunnen på Viva la Bam sesong 4 episode 1 når vito går rundt på flyplassen i midtøsten? Kan kanskje ta opp et klipp av musikken og legge det til senere hvis ingen har episoden og kan sjekke ;)

7285370[/snapback]

Det kan være lurt. Jeg har både sesong 4 og 5, men de ligger ikke hos meg, dessverre..

7285809[/snapback]

 

Ok, fikk tatt opp et klipp, høres bare et kort riff da, men er jo ganske spesielt riff så håper noen kan kjenne igjen låta :thumbup:

 

tttttttttt.wav

7298749[/snapback]

 

*bump... Var ikke noe av HIM, ikke helt HIM-sounden eller stilen heller. Ingen som vet ? :cry: Ut fra det riffet høres sangen helt genial ut!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang som brukes i xbox reklamen for gears of war? Ble helt fasinert av den når den gikk på tv i går. Reklamen har kuttet all lyd bortsett fra en rolig sang som kan ligne litt på Five for fighting - Superman.

 

Er stilig å se ett voldelig spill der kun en rolig sang spilles. Utrolig kul kontrast!

 

Edit:

Typisk at jeg finner det rett etter at jeg har lagd ett inlegg. Sangen er Gary Jules - Mad World. En lang video (lengre enn reklamen) finnes her.

Endret av GEman
Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd å finne ut hvilke sanger som blir spilt i filmen Kalde Føtter, men jeg har ikke klart det  :cry:  Så nå spør jeg dere om hjelp!

 

Er ingen spesifik sang egentlig. Hvilke låter er de som blir spilt i Kalde Føtter (og hvilke band/artister er det som spiller dem) ??

 

På forhånd takk  :)

7308296[/snapback]

 

Har du sett på denne siden:

 

http://www.kaldefotter.no/

 

:innocent:

 

Ps. hvis du går inn på rulleteksten,så nevner de musikken helt på slutten:)

Endret av anitarosberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...