Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei husker ikke tekst eller noe, men musikk videon er animert og han skal ut å kjøpe seg hamburger, men når han kommer til burgersjappa så ser han en dør som er åpen, han kikker inn og ser at det står en ku og ser på en tv skjerm, der det er bilde av en eng, mens det står en bak og kutter deler av kua, som går gjennom en maskin og kommer ut som en ferdig hamburger ute i butikken.

7252162[/snapback]

 

 

Ingen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Hei, jeg leter etter en sang som er etter Korn-when will this end i samme fila, tror ikke det er den sangen, siden dette begynner 5 minutter etter When will this end, bare i samme fila.

 

 

 

I can come for anything, can't tell this is true *or dreams*. Deep downside i feel this thing, this feary silence stops me

 

Now the world throving me, I'm looking up i cannot see. that there's not mutch left for me'e, nothing there's to take me.

 

Så setter refrenget inn, hardt og kraftig med mørk stemme, hard gitar ol.

 

All this lala* are ment for me, oh please god help me!

 

 

Steder med * er plasser hvor jeg ikke er sikker på hva som synges.

 

Håper noen finner ut av dette.

7278123[/snapback]

noen?

7279998[/snapback]

 

Det er Metallica - One, Korn har også hatt en cover av den.

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen her?

 

 

7282139[/snapback]

 

 

Bobiler foran? hehe

7282379[/snapback]

 

Er fettærn min som har lagt den greia ut..så tror ikke den heter bobiler foran... :hmm:

7283027[/snapback]

 

Fyren synger jo "bobilen foran" i refrenget, så må vel nesten være det..

Hvorfor ikke bare spørre fetteren din?

Lenke til kommentar
jau ok..

 

En ny sang her, går en del på radio, å sett musikkvideoen på svisj..

 

Nydelig låt, rolig....

 

Refrenget går som følger:

 

"Take it easy, whatever it takes in time like this... "

 

den er relativt ny, som noen vet om den, vennligst send meg en pm, eller svar her.

 

tusen takk.

7281287[/snapback]

 

Sangen heter iallefall Tak It Easy. Tror artisten heter William Hut, men er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Hei, jeg var på Carlings i dag, så hørte jeg en utrolig kul sang, det var en rolig hip-hop sang, hørtes ut som de sang på svensk... Sikkert ikke så gammel sang...

 

Noen som kan værsåsnill å hjelpe meg med denne sangen?

 

Takk :thumbup:  :thumbup:

7259480[/snapback]

Det var litt sånn "plystrete" også på en måte :p

Noen som vet hvilken sang det er? Eller kanskje noen kan tippe på artist eller no? Det var litt lignende Jadde - Living To Love You, hvis noen vet hvordan den går...

7268931[/snapback]

Er det INGEN som vet det? :ohmy:

Lenke til kommentar
"DJ Playboy - Fuckin Move" er en mix av 3 forskjellige sanger...

 

Noen som vet hva den midterste sangen (sang nr.2) heter?

 

"DJ Playboy - Put Your Ass In The Air" er en mix av noen sanger....

Den begynner med "Baracuda - Ass Up"...

 

Men noen som vet hva den siste sangen heter?

 

Går sånn her: "Nananana Nananana..." osv....

 

Samme melodi som "Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye"  ;)

 

Takker for eventuell hjelp  :thumbup:

7275634[/snapback]

Ingen som vet? :(

Lenke til kommentar
Sitter her og lurer på en sang vet veldig lite men prøver så godt jeg kan:

 

Det er en rap/hip hop sang, som har samme rytme hele veien om jeg ikke husker feil. Hørte at Dr. Dre og Snopp Dog ble nevnt så regner med at de er med. Det eneste jeg kan huske fra teksten var noe om LA... :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg på veien?

 

-Magnus-

7253686[/snapback]

 

Bump FTW :ph34r:

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Hei, jeg var på Carlings i dag, så hørte jeg en utrolig kul sang, det var en rolig hip-hop sang, hørtes ut som de sang på svensk... Sikkert ikke så gammel sang...

 

Noen som kan værsåsnill å hjelpe meg med denne sangen?

 

Takk :thumbup:  :thumbup:

7259480[/snapback]

Det var litt sånn "plystrete" også på en måte :p

Noen som vet hvilken sang det er? Eller kanskje noen kan tippe på artist eller no? Det var litt lignende Jadde - Living To Love You, hvis noen vet hvordan den går...

7268931[/snapback]

Er det INGEN som vet det? :ohmy:

7283997[/snapback]

 

KAN det ha vært Nik Og Jay - En dag tilbage? Den er dansk, riktignok, men tenkte på den med en gang jeg hørte den du la ut.

Lenke til kommentar
Hei, jeg var på Carlings i dag, så hørte jeg en utrolig kul sang, det var en rolig hip-hop sang, hørtes ut som de sang på svensk... Sikkert ikke så gammel sang...

 

Noen som kan værsåsnill å hjelpe meg med denne sangen?

 

Takk :thumbup:  :thumbup:

7259480[/snapback]

Det var litt sånn "plystrete" også på en måte :p

Noen som vet hvilken sang det er? Eller kanskje noen kan tippe på artist eller no? Det var litt lignende Jadde - Living To Love You, hvis noen vet hvordan den går...

7268931[/snapback]

Er det INGEN som vet det? :ohmy:

7283997[/snapback]

 

KAN det ha vært Nik Og Jay - En dag tilbage? Den er dansk, riktignok, men tenkte på den med en gang jeg hørte den du la ut.

7285101[/snapback]

Nei, det var ikke den :(

Men veldig lik i beaten... Ellers takk :thumbup:

Noen andre forslag? Tror det var på radio'n, så det burde vel være en sang som mange har hørt?

Lenke til kommentar
Sitter her og lurer på en sang vet veldig lite men prøver så godt jeg kan:

 

Det er en rap/hip hop sang, som har samme rytme hele veien om jeg ikke husker feil. Hørte at Dr. Dre og Snopp Dog ble nevnt så regner med at de er med. Det eneste jeg kan huske fra teksten var noe om LA... :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg på veien?

 

-Magnus-

7253686[/snapback]

 

Bume FTW :ph34r:

7284738[/snapback]

 

Det er vel ikke TQ - Westside?

Lenke til kommentar

Noen her som spilte NHL 05 på Xbox? Det er en sang i spillet jeg lurer på hva heter. Det spilles en kort snutt av den når du scorer (av og til, det kommer forskjellige sanger for hver scoring), men den skiller seg ut ved å være et ganske hardt, drivende metalriff. Jeg kan såvidt høre en kar synge noe i bakgrunnen, men jeg har ikke sjans til å høre hva han synger.

 

Jeg har hørt gjennom soundtracket i spillet, og dessuten vært på EA sine sider for å se komplett låtliste. Det er ingen av disse.. :( Noen som har en idé om hva jeg mener? Eller kan det være en sak EA har skrudd sammen på egenhånd? Syns den er så fengende, hver gang jeg scorer setter jeg lyden på max og håper den sangen kommer.. :)

 

Send meg en PM!

Endret av JLa
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med og finne ut hvilken sang som spilles i bakgrunnen på Viva la Bam sesong 4 episode 1 når vito går rundt på flyplassen i midtøsten? Kan kanskje ta opp et klipp av musikken og legge det til senere hvis ingen har episoden og kan sjekke ;)

7285370[/snapback]

Det kan være lurt. Jeg har både sesong 4 og 5, men de ligger ikke hos meg, dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...