Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Sitter her og lurer på en sang vet veldig lite men prøver så godt jeg kan:

 

Det er en rap/hip hop sang, som har samme rytme hele veien om jeg ikke husker feil. Hørte at Dr. Dre og Snopp Dog ble nevnt så regner med at de er med. Det eneste jeg kan huske fra teksten var noe om LA... :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg på veien?

 

-Magnus-

7253686[/snapback]

 

Bume FTW :ph34r:

7284738[/snapback]

 

Det er vel ikke TQ - Westside?

7285415[/snapback]

 

Nei desverre, forøvrig en fin sang :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her og lurer på en sang vet veldig lite men prøver så godt jeg kan:

 

Det er en rap/hip hop sang, som har samme rytme hele veien om jeg ikke husker feil. Hørte at Dr. Dre og Snopp Dog ble nevnt så regner med at de er med. Det eneste jeg kan huske fra teksten var noe om LA... :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg på veien?

 

-Magnus-

7253686[/snapback]

 

Bump FTW :ph34r:

7284738[/snapback]

 

Dette går faktisk igjen i ganske så mange snoop og dre låter. også endel andre låter der de gjester og sånt, hadde du hatt litt mer info hadde det hjulpet på og eliminere endel ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva den sangen i reklamen til "My Name Is Earl" denne uka heter?

7284030[/snapback]

Gorillaz - Dirty Harry :yes:

7284184[/snapback]

lønner seg å søke litt først

7287270[/snapback]

Problemet var at jeg ikke visste hva jeg skulle søke etter, visste ingen ord. Kun meldoien, desverre er det ingen søkefunskjon hvor du kan synge en sang og få opp treff. Jeg sendte også mail til tv3, men de ga meg feil sang.

 

UANSETT!

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

QUOTE(Den store P @ 09/11-2006 : 17:55)

Okei husker ikke tekst eller noe, men musikk videon er animert og han skal ut å kjøpe seg hamburger, men når han kommer til burgersjappa så ser han en dør som er åpen, han kikker inn og ser at det står en ku og ser på en tv skjerm, der det er bilde av en eng, mens det står en bak og kutter deler av kua, som går gjennom en maskin og kommer ut som en ferdig hamburger ute i butikken.

 

 

Etienne de Crecy - Am I Wrong

Lenke til kommentar
Hei, jeg leter etter en sang som er etter Korn-when will this end i samme fila, tror ikke det er den sangen, siden dette begynner 5 minutter etter When will this end, bare i samme fila.

 

 

 

I can come for anything, can't tell this is true *or dreams*. Deep downside i feel this thing, this feary silence stops me

 

Now the world throving me, I'm looking up i cannot see. that there's not mutch left for me'e, nothing there's to take me.

 

Så setter refrenget inn, hardt og kraftig med mørk stemme, hard gitar ol.

 

All this lala* are ment for me, oh please god help me!

 

 

Steder med * er plasser hvor jeg ikke er sikker på hva som synges.

 

Håper noen finner ut av dette.

7278123[/snapback]

noen?

7279998[/snapback]

 

Det er Metallica - One, Korn har også hatt en cover av den.

7282400[/snapback]

Takk!

Lenke til kommentar
jau ok..

 

En ny sang her, går en del på radio, å sett musikkvideoen på svisj..

 

Nydelig låt, rolig....

 

Refrenget går som følger:

 

"Take it easy, whatever it takes in time like this... "

 

den er relativt ny, som noen vet om den, vennligst send meg en pm, eller svar her.

 

tusen takk.

7281287[/snapback]

 

Sangen heter iallefall Tak It Easy. Tror artisten heter William Hut, men er ikke sikker..

7283740[/snapback]

 

 

Tusen takk :roll:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg lurer på en sang. Reklamen for my name is earl på torsdag har en sang som er kjempe bra. Problemet er at jeg er ikke helt sikker på hvem det er.. Det er barn som synger iallefall. Jeg tror det er gorillaz,men hvilken sang det er det ikke.

 

Hvis jeg har rett på dette er det noen av de siste sangene til gorillaz,musikkvideoen foregår i ørkenen med panservogner(?) og barn.

 

Kan noen snille sjeler hjelp meg? :blush:

 

Edit: Haha,det er jo mangesom har spurt om den jo:) Gorillaz-dirty harry

Endret av anitarosberg
Lenke til kommentar
Beklager at jeg bryter inn i diskusjonen, men fikk beskjed om å poste her:

 

Hørte nettopp en sang på radioen. And it goes something like this:

 

"...Cause I dont feel a thing.. And whenever you are here.. ..just like letting go.."

 

Hehe.. ikke mye info men er en kjent radioslager. Trolig norsk gruppe. Forslag til hva det kan være?

 

Edit: Damer som synger.

7275894[/snapback]

Hanne Sørvaag - "I Don't Feel A Thing".

P4-lytterne blant oss kjenner henne kanskje best fra noen år tilbake under artistnavnet Paris med hits som "Sway", "Without You" og "I Do Believe". :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...