Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å forklare dette, men det begynner å bli noen måneder siden jeg så denne reklamen med en sinnsyk kul sang på tv nå, hovedsakelig tv2. Reklamen foregikk i ett nabolag, hvor masse arbeidere sto i stiger og med annet "konstruksjons" arbeid, og rytmen og takten i musikk gikk til arbeidernes slagverk osv... Tror nok reklamen var for en eller annen norsk bank, men litt usikker... Håper noen kan hjelpe meg....

Lenke til kommentar
Jeg var på byen og hørte en litt kul sang, de synger; Whos been missing you, who's been kissing you, since you want away! elns, noen som kan hjelpe?   :D

7315427[/snapback]

Rick Astley › My Arms Keep Missing You

 

Bahamut: Mott the Hoople - All the Young Dudes

Now Ive drunk a lot of wine and Im feeling fine

Got to race some cat to bed

Oh is there concrete all around

Or is it in my head

7315759[/snapback]

 

 

huff, det er ikke den.....den lyder slik eg skrev den :)

Lenke til kommentar
Vanskelig å forklare dette, men det begynner å bli noen måneder siden jeg så denne reklamen med en sinnsyk kul sang på tv nå, hovedsakelig tv2. Reklamen foregikk i ett nabolag, hvor masse arbeidere sto i stiger og med annet "konstruksjons" arbeid, og rytmen og takten i musikk gikk til arbeidernes slagverk osv... Tror nok reklamen var for en eller annen norsk bank, men litt usikker... Håper noen kan hjelpe meg....

7328117[/snapback]

"Working In The Coal Mine" skrevet av Allen Toussaint

 

Sunget av Lee Dorsey sannsynligvis

Lenke til kommentar

Hei, jeg får sikkert pepper for dette spørsmålet her også. Men la gå.. Jeg hørte en sang i bilen til en kompis en dag. mener å huske at den heter HAHA. Er vel rap\Hip-hop og den starter med at 2 politipatruljer snakker sammen over sambandet og like før sangen starter så sier den ene. Ute å kjører? og den andre svarer kort og kontant; Jah!

Hjelp.. :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg får sikkert pepper for dette spørsmålet her også. Men la gå.. Jeg hørte en sang i bilen til en kompis en dag. mener å huske at den heter HAHA. Er vel rap\Hip-hop og den starter med at 2 politipatruljer snakker sammen over sambandet og like før sangen starter så sier den ene. Ute å kjører? og den andre svarer kort og kontant; Jah!

Hjelp.. :)

7332360[/snapback]

 

 

Rimelig sikker på at det er Warlocks - Hahaha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...