Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skulle gjerne hatt en låtliste fra den norske filmen "Alt for Egil"

Grei film btw.

takk for svar.

7289541[/snapback]

 

01: 24 Timer I Døgnet - Kristoffer Joner

02: Lovetheme 1 - Lars Horntveth

03: Keep Yourself In Motion - Morten Abel

04: Dødstema - Lars Horntveth

05: Uten Deg - Kristoffer Joner

06: Nærmere - Lars Horntveth

07: Music Is Communicating - Morten Abel

08: Lovetheme (demo) - Lars Horntveth

09: Wish For A Warm July (demo) - September When

10: Undre På - Kristoffer Joner

11: Nærmest - Lars Horntveth 12: Anette Vet Og Går - Lars Horntveth

13: Ingenting Forsvinne - Kristoffer Joner

14: Lovetheme 2 - Lars Horntveth

15: Uten Deg - Nina Ellen Ødegård

16: Lovetheme 3 - Lars Horntveth

17: Nær - Lars Horntveth

18: Treffe Deg Naar Eg Ser Deg - Morten Abel

19: 24 Timer I Døgnet - Kristoffer Joner & Trond Høvik (bonuslåt)

20: Ingenting Forsvinne - Tore Rygh (bonuslåt)

21: Treffe Deg Naar Eg Ser Deg - Tore Renberg (bonuslåt)

 

Kjøp her:

http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=TIKISP1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. :)

 

Jeg har en stoooor mix som varer i 30 min (27.6mb) ca med en hel haug av techno sanger. men jeg kunne tenkt meg alle sangene oppkuttet.

men problemet mitt er lissom at jeg kan ikke navnet på alle.

 

sangene i mixen er ikke hele sangene, det er lissom bare en "smakebit" derfor nytter det ikke bare å bruke et program å kutte de opp desverre.

 

Har ikke link til sangen, men hvis det er noen som finner ut de vil hjelpe meg kan enten laste ned sangen eller sende meg en pm så kan jeg sende den :-) sangene er faktisk ganske fete  :D

 

Navnet på sangen:Dj Fritzy, Paul Van Dyke, Milk Inc, Dj Tiesto, ATB, Milk Inc, Public Domain, Lasgo, Sylver, Styles 'N' Breeze, Dirt Devils, Dee Dee, Dj Milano, Cheeky Trax, Dj Mark, Dj Puddy, Mauro Picotto, Mark Simon

 

men søker du på Dj Fritzy så finner du den med en gang ;)

 

 

Håper noen har lyst til å hjelpe meg med dette megaproblemet :)

7268548[/snapback]

 

Noen?

Lenke til kommentar
hei. :)

 

Jeg har en stoooor mix som varer i 30 min (27.6mb) ca med en hel haug av techno sanger. men jeg kunne tenkt meg alle sangene oppkuttet.

men problemet mitt er lissom at jeg kan ikke navnet på alle.

 

sangene i mixen er ikke hele sangene, det er lissom bare en "smakebit" derfor nytter det ikke bare å bruke et program å kutte de opp desverre.

 

Har ikke link til sangen, men hvis det er noen som finner ut de vil hjelpe meg kan enten laste ned sangen eller sende meg en pm så kan jeg sende den :-) sangene er faktisk ganske fete  :D

 

Navnet på sangen:Dj Fritzy, Paul Van Dyke, Milk Inc, Dj Tiesto, ATB, Milk Inc, Public Domain, Lasgo, Sylver, Styles 'N' Breeze, Dirt Devils, Dee Dee, Dj Milano, Cheeky Trax, Dj Mark, Dj Puddy, Mauro Picotto, Mark Simon

 

men søker du på Dj Fritzy så finner du den med en gang ;)

 

 

Håper noen har lyst til å hjelpe meg med dette megaproblemet :)

7268548[/snapback]

 

Noen?

7291268[/snapback]

 

Jeg har da sendt deg en pm.....?

Lenke til kommentar

Ok,her er en radioslager fra P4, men siden de forgrimmede radionerdene ikke legger ut musikklista si, så spør jeg her:

 

Dette er en litt "opprocka" popsang, teksten lyder: "You can't, change the way i feel, noone can love you more, and i swear i'll, turn your life ett eller anna"

 

Noen som veit? :)

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
I dag så fikk jeg høre sangen 'Jahn Teigen - Adjø' med kvinnelig vokal, lurer på om noen vet hvem som har denne kvinnelige vokalen?

7292233[/snapback]

Det er som nevnt tidligere her, det er eksen hans, Anita Skorgan.

7293517[/snapback]

Takk ;)

 

EDIT: Det var ikke den, den jeg hørte hadde kun kvinnelig vokal. Den eneste som finnes av Anita Skorgan er den hvor hun synger sammen med Jahn Teigen.

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med denne her? Hørte gjennom Fattern's sangen på urørt her en dag og fant en sang som jeg synes har helt genial melodi. Dette er altså nintendomusikken i sangen jeg vil vite hvor kommer fra. Sangen kan høres her.

 

Syns forøvrig Fattern ødelegger disse flotte "nintendosangene" med tekstene sine :hrm:

Lenke til kommentar
Denne kan være noe vrien, men for en kjenner vil jeg tro at dette er en liten utfordring!

 

 

Jeg bedriver helgene mine ute i London og det er spesielt en house/club/dance låt jeg ikke klarer å spore opp!

 

Det er en typisk "dansegulvlåt" med en refreng hvor det kan virke som et kor eller flere mennskeser synger litt ruvende "alela la li la, allela la lila,... osv osv" Denne syngingen holder på en stund  hvorpå toneskiftet er ganske dominerende.

Dette er en veldig "sing along" som veldig mange skriker ut og prøver å etterligne.

 

Hvis noen vet hadde jeg blitt meget imponert over deres evne til å få noe ut av mitt "alle la lila"...

 

Det er en veldig afrika inspirert låt, litt "stammefest" preg.

 

Meget bra "pop danse låt" hvis jeg kan kalle det for det!

7115906[/snapback]

 

 

Fikk du svar, egentlig? :)

Lenke til kommentar
Denne kan være noe vrien, men for en kjenner vil jeg tro at dette er en liten utfordring!

 

 

Jeg bedriver helgene mine ute i London og det er spesielt en house/club/dance låt jeg ikke klarer å spore opp!

 

Det er en typisk "dansegulvlåt" med en refreng hvor det kan virke som et kor eller flere mennskeser synger litt ruvende "alela la li la, allela la lila,... osv osv" Denne syngingen holder på en stund  hvorpå toneskiftet er ganske dominerende.

Dette er en veldig "sing along" som veldig mange skriker ut og prøver å etterligne.

 

Hvis noen vet hadde jeg blitt meget imponert over deres evne til å få noe ut av mitt "alle la lila"...

 

Det er en veldig afrika inspirert låt, litt "stammefest" preg.

 

Meget bra "pop danse låt" hvis jeg kan kalle det for det!

7115906[/snapback]

 

Junior Jack - E-Samba?

 

Eller den nye sangen til Junior Jack - Dancin?

Endret av Kilko
Lenke til kommentar
Hei, lurer litt på den sangen hallelujah. med gitarkammeratene. Det var noen på tv som sang hallalujah på norsk, den var litt morsom. Men vet ikke hva jeg skal søke på når jeg skal laste den ned? Noen som har sangen?

Takker :)

7296840[/snapback]

Jeg skulle gjerne hatt den sangen også, jeg så den på TV men jeg husker ikke på hvilket program (noen andre som husker?). Det var Marit Voldsæter (hun i "Kvinner på randen") Espen Beranek Holm, og to til som sang den (Kai Taule og Ole Morten Aagenæs). Det er en del av Marit Voldsæters forestilling som heter "Med ræven i fatle".

Lenke til kommentar
Hei, lurer litt på den sangen hallelujah. med gitarkammeratene. Det var noen på tv som sang hallalujah på norsk, den var litt morsom. Men vet ikke hva jeg skal søke på når jeg skal laste den ned? Noen som har sangen?

Takker :)

7296840[/snapback]

Jeg skulle gjerne hatt den sangen også, jeg så den på TV men jeg husker ikke på hvilket program (noen andre som husker?). Det var Marit Voldsæter (hun i "Kvinner på randen") Espen Beranek Holm, og to til som sang den (Kai Taule og Ole Morten Aagenæs). Det er en del av Marit Voldsæters forestilling som heter "Med ræven i fatle".

7297150[/snapback]

Ja, det er riktig det. Trur det var noe utdelling av noe pris!

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med og finne ut hvilken sang som spilles i bakgrunnen på Viva la Bam sesong 4 episode 1 når vito går rundt på flyplassen i midtøsten? Kan kanskje ta opp et klipp av musikken og legge det til senere hvis ingen har episoden og kan sjekke ;)

7285370[/snapback]

Det kan være lurt. Jeg har både sesong 4 og 5, men de ligger ikke hos meg, dessverre..

7285809[/snapback]

 

Ok, fikk tatt opp et klipp, høres bare et kort riff da, men er jo ganske spesielt riff så håper noen kan kjenne igjen låta :thumbup:

 

tttttttttt.wav

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...