Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg pleier ofte å høre på sanger i iTunes for å finne noen jeg liker... kom for noen dager siden over en sang som heter Asha - The Longing. En utrolig vakker sang høres det ut som!

 

Problemet er at det er umulig å finne en artist som heter Asha med The Longing. Artisten har også laget en sang som heter Rashani som også er utrolig høres det ut som.

 

Har lagt ved ett 30 sec. klipp av sangen som kanskje kan gi en liten tråd til de som har hørt den før (håper det er lov å legge til et så kort klipp..)

 

EDIT: Derfor jeg spør om artist navn, er fordi at jeg lurer på om navnet er feil i iTunes ... får som sagt opp ingen relevante treff når jeg søker på sang og artist på internett.

 

EDIT 2: Huff, da fant jeg endelig informasjon på Google.. var rett artist navn :)

 

Asha___The_Longing.mp3

Endret av freq_flyer
Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg pleier ofte å høre på sanger i iTunes for å finne noen jeg liker... kom for noen dager siden over en sang som heter Asha - The Longing. En utrolig vakker sang høres det ut som!

 

Problemet er at det er umulig å finne en artist som heter Asha med The Longing. Artisten har også laget en sang som heter Rashani som også er utrolig høres det ut som.

 

Har lagt ved ett 30 sec. klipp av sangen som kanskje kan gi en liten tråd til de som har hørt den før (håper det er lov å legge til et så kort klipp..)

 

EDIT: Derfor jeg spør om artist navn, er fordi at jeg lurer på om navnet er feil i iTunes ... får som sagt opp ingen relevante treff når jeg søker på sang og artist på internett.

 

Asha___The_Longing.mp3

7322922[/snapback]

 

Det er vel bare å kjøpe den på itunes da!

Lenke til kommentar
Det er vel bare å kjøpe den på itunes da!

 

Etter hva jeg har skjønt, funker disse sangene kun til iPod og ikke andre MP3 spillere?

Men den diskusjonen trenger vi ikke å ta der.. sporer helt av.

7322992[/snapback]

 

Du har jo funnet hva artisten og sangen heter. Når du snakker om å spore av, hva er topic på denne tråden? :D

 

CD'en kan bla. kjøpes her.

Lenke til kommentar
Er sang som har dette i referenget, "yesterday, yesterday, yesterday" , vet dette ikke er mye til hjelp, men er alt jeg husker fra sangen. Derimot hvis noen har peiling så er det flott :) hehe, er ikke beatles det er snakk om.

7323259[/snapback]

Er det "Yester-Me, Yester-You, Yesterday" du mener? :!:

Isåfall er det: Yester-Me, Yester-You, Yesterday med Stevie Wonder :yes:

Lenke til kommentar
Er sang som har dette i referenget, "yesterday, yesterday, yesterday" , vet dette ikke er mye til hjelp, men er alt jeg husker fra sangen. Derimot hvis noen har peiling så er det flott :) hehe, er ikke beatles det er snakk om.

7323259[/snapback]

Er det "Yester-Me, Yester-You, Yesterday" du mener? :!:

Isåfall er det: Yester-Me, Yester-You, Yesterday med Stevie Wonder :yes:

7323379[/snapback]

 

ja, den var det! tusen takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...