Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg har en vanskelig nøtt:

 

Jeg søker etter en sang jeg ikke kan teksten, melodien eller navnet på artist/band.

 

Det jeg vet at det er en kvinne som synger. Lys stemme hvis jeg husker rett.

Musikkvideoen er av det merkelige slaget. Mesteparten av videoen går ut på at hun hopper rundt i bildet. Det hele vises i slow motion (slik at vi ser at bildet "strekker" seg)

 

Håper noen vet hva jeg snakker om :)

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en låt, tror det er Daft Punk som har den. Den er veldig instrumental (er ikke sikker på om den er instrumental hele veien eller bare store deler av sangen) hvis noen skjønner hva jeg mener :hmm:

5551980[/snapback]

Draft punk - Around the world ?

Draft punk - One more time ?

 

Musikkvideoen til den førstnevnte er skikkelig digg!

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Tror ikke alle moderatorer vil bli like begeistret. Det er på en måte spredning av kopibeskyttet musikk.

Du kan legge den ut uten å få klarsignal fra en moderator (noe du mest sannsynlig ikke vil få uansett), og risikere å få advarsel. Eller du kan vente på svar fra moderator, og da få nei :roll:

Eventuelt kan du nynne på sangen og legge det ut :p

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Paradisio - Bailando! Noen som kjenner samme type musikk?  Skriv forslag  :yes:

5554382[/snapback]

Las Ketchup hadde en landeplage for et par år siden. Jeg regner med albumet deres er i samme sjangeren. Vengaboys er vel også noe sånt. Men grøss og gru, jeg er glad de bare varte en sommer hver.

Lenke til kommentar
Paradisio - Bailando! Noen som kjenner samme type musikk?  Skriv forslag  :yes:

5554382[/snapback]

Las Ketchup hadde en landeplage for et par år siden. Jeg regner med albumet deres er i samme sjangeren. Vengaboys er vel også noe sånt. Men grøss og gru, jeg er glad de bare varte en sommer hver.

5554463[/snapback]

 

Vengaboys egentlig et bra band! Har et par albumer jeg :)

Men enig, at Las Ketchup var litt erriterendes, spes. den lille "da Ketchup song", mens andre sanger er bra!

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...