Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stine: Kan det være "Time`s a wastin`" eller "It Ain't Me Babe"?

 

Time’s a Wastin’ Lyrics

 

Male: Now I’ve got arms

Female: And I’ve got arms

Together: Let’s get together and use those arms

Female: Let’s go

Together: Time’s a wastin’

 

M: I’ve got lips

F: And I’ve got lips

T: Let’s get together and use those lips

F: Let’s go

T: Time’s a wastin’

 

F: A cake’s no good if you don’t mix the batter and bake it

M: And love’s just a bubble if you don’t take the trouble to make it

 

T: So if you’re free to go with me

T: I’ll take you quicker than 1-2-3

F: Let’s go

T: Time’s a wastin’

 

(Instrumental Break)

 

M: Now I’ve got blues

F: And I’ve got blues

T: Let’s get acquainted and lose those blues

F: Let’s go

T: Time’s a wastin’

 

M: Now I’ve got feet

F: And I’ve got feet

T: Let’s start to walk with a lover’s beat

F: Let’s go

T: Time’s a wastin’

 

F: You’ve got me feelin love like I never have felt it

M: You’re full of sugar and I’m think I’m the burner to melt it

 

M: Now I’ve got schemes

F: And I’ve got schemes

T: Let’s get together and dream some dreams

F: Let’s go

T: Time’s a wastin’

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Lillesøstra mi tjaser og maser etter en sang hun har hørt på en eller annens mp3-spiller.

 

Det hun forteller meg: Dance/Trance låt hvor en dame sier aaaah, ahhh aaaah ca 100 ganger i løpet av sangen.

 

Noen hjelp å få? Skjønner at det er litt tynt. Regner med at den er fra dette århundret en gang.

Lenke til kommentar
Lillesøstra mi tjaser og maser etter en sang hun har hørt på en eller annens mp3-spiller.

 

Det hun forteller meg: Dance/Trance låt hvor en dame sier aaaah, ahhh aaaah ca 100 ganger i løpet av sangen.

 

Noen hjelp å få? Skjønner at det er litt tynt. Regner med at den er fra dette århundret en gang.

5578693[/snapback]

beattraxx-project well

 

tipper det er den hun mener

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Lillesøstra mi tjaser og maser etter en sang hun har hørt på en eller annens mp3-spiller.

 

Det hun forteller meg: Dance/Trance låt hvor en dame sier aaaah, ahhh aaaah ca 100 ganger i løpet av sangen.

 

Noen hjelp å få? Skjønner at det er litt tynt. Regner med at den er fra dette århundret en gang.

5578693[/snapback]

beattraxx-project well

 

tipper det er den hun mener

5578768[/snapback]

 

Takk for hjelpen. Søkte litt på denne, og fikk opp en låt som het p*lesangen?? Kan dette stemme? Høres egentlig ut som søstra mi ja..... >.<

 

Takker, det hørtes jo litt bedre ut. Skal sjekke ut den.

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Lillesøstra mi tjaser og maser etter en sang hun har hørt på en eller annens mp3-spiller.

 

Det hun forteller meg: Dance/Trance låt hvor en dame sier aaaah, ahhh aaaah ca 100 ganger i løpet av sangen.

 

Noen hjelp å få? Skjønner at det er litt tynt. Regner med at den er fra dette århundret en gang.

5578693[/snapback]

beattraxx-project well

 

tipper det er den hun mener

5578768[/snapback]

 

Takk for hjelpen. Søkte litt på denne, og fikk opp en låt som het p*lesangen?? Kan dette stemme? Høres egentlig ut som søstra mi ja..... >.<

5578799[/snapback]

 

ja, den blir kalt pulesangen også...

Lenke til kommentar
Lillesøstra mi tjaser og maser etter en sang hun har hørt på en eller annens mp3-spiller.

 

Det hun forteller meg: Dance/Trance låt hvor en dame sier aaaah, ahhh aaaah ca 100 ganger i løpet av sangen.

 

Noen hjelp å få? Skjønner at det er litt tynt. Regner med at den er fra dette århundret en gang.

5578693[/snapback]

beattraxx-project well

 

tipper det er den hun mener

5578768[/snapback]

 

Takk for hjelpen. Søkte litt på denne, og fikk opp en låt som het p*lesangen?? Kan dette stemme? Høres egentlig ut som søstra mi ja..... >.<

5578799[/snapback]

 

ja, den blir kalt pulesangen også...

5578809[/snapback]

 

Huff da. Det ante meg :p Takk for hjelpen =)

 

Edit: Søstra mi ble fornøyd.... :!:

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Lillesøstra mi tjaser og maser etter en sang hun har hørt på en eller annens mp3-spiller.

 

Det hun forteller meg: Dance/Trance låt hvor en dame sier aaaah, ahhh aaaah ca 100 ganger i løpet av sangen.

 

Noen hjelp å få? Skjønner at det er litt tynt. Regner med at den er fra dette århundret en gang.

5578693[/snapback]

 

Mhm, søstra di, særlig. :tease:

Lenke til kommentar
Lillesøstra mi tjaser og maser etter en sang hun har hørt på en eller annens mp3-spiller.

 

Det hun forteller meg: Dance/Trance låt hvor en dame sier aaaah, ahhh aaaah ca 100 ganger i løpet av sangen.

 

Noen hjelp å få? Skjønner at det er litt tynt. Regner med at den er fra dette århundret en gang.

5578693[/snapback]

 

Mhm, søstra di, særlig. :tease:

5578886[/snapback]

 

Jeg ventet på den!! :!: Skjønner at jeg aldri burde spurt etter jeg hørte sangen. :D

Men jeg tror ikke den er noe for meg uansett, jeg er mer prog/tungrock/metall typen.

Lenke til kommentar

noen som vet hva en sang i scary movie 3 heter? den begynner ca. 7:20 når de er i nyhetsstudioet. Er ikke helt sikker på om det faktisk er en ordentlig sang eller om den bare har blitt lagd til filmen, men teksten går noe sånt:

 

I love parties that never end

....and twins osv.

 

noen som vet?

Lenke til kommentar

Prøver igjen:

En sang som har gått på svisj. TROR det er Oasis, men er ikke sikker. Det er ikke Wonderwall. Svart-hvit film. Mannlig vokal. Det er i slutten av videoen en som "prøver" kister. Mannen som prøver kistene går først på en vei (tror det er industrilook der han går). Mannen har snippkjole og flosshatt på seg.

Takker for all mulig hjelp!

Lenke til kommentar
Teksten går slik: But you can say baby, baby can i hold you. Words dont come easily. Eller no sånt, flemming og han fyren sang den nettopp på rikets røst.

5580501[/snapback]

 

Hehe, høres ut som uberklassikeren "words" av F.R. Davids, et av historiens mest synthetet sanger :)

 

AtW

5580520[/snapback]

Tenker vi sier "Baby Can I Hold You", jeg. Tracy Chapman, Boyzone m.fl. ;)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Teksten går slik: But you can say baby, baby can i hold you. Words dont come easily. Eller no sånt, flemming og han fyren sang den nettopp på rikets røst.

5580501[/snapback]

 

Hehe, høres ut som uberklassikeren "words" av F.R. Davids, et av historiens mest synthetet sanger :)

 

AtW

5580520[/snapback]

Tenker vi sier "Baby Can I Hold You", jeg. Tracy Chapman, Boyzone m.fl. ;)

5580674[/snapback]

 

Hmm, er ikke teksten der "years gone by and still, words don't come easily"? Og senere baby, osv? Med andre ord ikke den rekkefølgen som er oppgitt, og med noe tekst i mellom? Men du har antakelig rett, da det er en mer kjent sang (selv om FR Davids sang også passer bra til teksten ;), det vil si den er ikke 100% treff den heller, men refrenget har akkurat samme tekstlinje)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...