Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag spillte polakkene på jobben av en sang som jeg ikke klarer å finne ut av hva heter.

Eneste jeg husker fra sangen er at det var en mann som sang: "day by day" og "good or bad". Lurer på om det kunne vært "day by day I can't tell good or bad"

Han la litt vekt på "day by day" og "good or bad".

Var en sånn typisk polakk sang. Trance remix opplegg.

Er ikke mye å gå på, men håper noen skjønner hvem sang jeg snakker om : )

Lenke til kommentar

Hei, Jeg søker etter et gammelt samlealbum med Inger Lise Rypdal som heter "Innspillinger fra årene 1968 til 1973

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt eller lastet ned det ? 

Har det ikke på Tidal, google play eller Itunes. 

Hadde blitt glad for tips.  :hmm:  :hmm:  :hmm:

 

 

Det ligger noe her: https://www.skvis.no/sok?s=inger%20lise%20rypdal

 

Hvis ikke tenker jeg at du ligger ut en gratis annonse på finn under ønskes kjøpt. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her har jeg en nøtt: 

 

På starten av 2000-tallet en gang var det et track på en "Hard House" samleplate som inneholdt en sample av saxofonen i Your Latest trick med Dire straits. Jeg har endevendt nettet for å finne den igjen uten hell. Noen som vet? 

 

Dvs. House/Trance mix av Your Latest trick med Dire Straits. 

 

Den kommer ikke opp på sample, søk, det er ingen av remixene som pr. nå dukker opp på You Tube. Håper folket her kan hjelpe! Ikke har jeg klart å finne ut hva selve samlealbumet het heller, men det var noe med Hardhouse/trance og coveret var blått...? 

Endret av Orcons
Lenke til kommentar

Her har jeg en nøtt: 

 

På starten av 2000-tallet en gang var det et track på en "Hard House" samleplate som inneholdt en sample av saxofonen i Your Latest trick med Dire straits. Jeg har endevendt nettet for å finne den igjen uten hell. Noen som vet? 

 

Dvs. House/Trance mix av Your Latest trick med Dire Straits. 

 

Den kommer ikke opp på sample, søk, det er ingen av remixene som pr. nå dukker opp på You Tube. Håper folket her kan hjelpe! Ikke har jeg klart å finne ut hva selve samlealbumet het heller, men det var noe med Hardhouse/trance og coveret var blått...? 

 

Jeg har den CD'en! Plata heter Hardhouse - The Best Hardhouse & Club Traxx Volume One og jeg fant full liste over låtene på Discogs. Du ser etter låta Gabriel Crockett - Your Latest Trick.

Endret av Βlur
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...