Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne hatt mer info jeg óg, for da hadde jeg nok funnet fram til den selv.. Jaja, er en rolig sang, går mye på P4, og den sluttet (ettersom at det var det eneste jeg fikk med meg) med moskva/moscow.. Kan være helt på bærtur og altså, men mener nå at det var det jeg hørte.. Føler også at det er ett eller annet norsk band?

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar

Hei, det er en sang jeg hørte på radioen i dag der de synger på svensk. Tror det er 3 vers eller noe, hvert begynner med "jag er 16 år", "jag er 24 år", "jag er 30 år" eller noe slikt.

 

peiling? :)

 

takk

 

edit: forget it, fant den

Endret av winds1
Lenke til kommentar

Noen som så Forbrukerinspektørene på nrk1 i dag tidlig? I jagerfly-innslaget var det diverse dubstep og house(?) og en av sangene var Bangarang av skrillex. Det er ikke den jeg tenker på, men en annen sang i innslaget, en slags Deadmau5- eller Tristam-sang. Den har en beat som inneholder noen som sier "beep-beep, beep-beep", men i et høyt tonefall, sånn lyst laget med pc-program, hvis du forstår.

Lenke til kommentar

Jeg skulle til å si nei, men så kom jeg på at det er jo kjære NRK. Hang on...

 

Edit:

 

http://tv.nrk.no/serie/forbrukerinspektoerene#t=19m50s

 

Nå hørte jeg klippet igjen, med hodesett, litt bedre lyd der enn en tv som står på lavt mens jeg står ved en fresende panne.

Har hørt den før, men har glemt navnet og resten av melodien.

Søkte litt rundt på spotify tidligere, men jeg fant den ikke.

Takk for svar :D

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...